Nisam,jos uvijek vjerujem da cu dobro zaraditi na ovoj dionici.Maknula sam ju sa Investora u SDA i ide can tek za 3-4 godine, ali mi je vec postalo dosadno gledati ju na ovoj razini. Ma imaju oni dovoljno posla, ali sam se nadala da ce se netko izlanuti sa kakvom novom informacijom o poslovima, pa da cu vedrije cekati mirovinu [tongue].Ova je dionica moj mirovinski fond u kolicinama koje sam mogla samo sanjati. A ostalih par mi sluze za natjeravanje, a iskreno i ne ide mi bas u zadnje vrijeme, kao sto je pretpostavljam i vecini….
Svaki dan kad idem na posao prolazim pored gradilišta (Sisak-Zagreb) i vidim tamo kamione i radnike naše firme,odma mi je dan ljepši.
Ima li nade za VDKT? Hoće li uspjeti opstati ili će propasti? Poslova nigdje….Grozno!
Sve mi se čini da je netko prodao pa želi kupiti.
Naknadno objašnjenje baš ne drži vodu. [yawn]
Kakvo je ovo trgovanje 1-2 dionice da se baci u + pa opet nazad u – sa 1-2 dionice
dali se to neko šali
Ukupne planirane investicije koncesionara u nove dionice autocesta u ovoj godini, prema podacima HUKA-e, iznose 2,47 milijardi kuna, što je u odnosu na ostvarene investicije prošle godine manje za 2,5 milijardi kuna ili 50 posto.
Ulaganja u izgrađene dionice planirana su u iznosu od 585,2 milijuna kuna, što je za 15 milijuna kuna ili 2,5 posto više nego prošle godine.
A vidi ovo……?
16. travanj 2010.
Rijeka: Gradnja produžetka kontejnerskog terminala na Brajdici
Produžetak kontejnerskog terminala na Brajdici, u sklopu riječke luke, gradi se kao dio projekta Rijeka Gateway i financira kreditom Svjetske banke i iz državnog proračuna. Vrijednost investicije je 26 milijuna eura.
Gradilište produžetka kontejnerskog terminala na Brajdici predstavili su danas novinarima predstavnici Lučke uprave Rijeka i izvođača radova. Ravnatelj Lučke uprave Bojan Hlača kazao je da će produžetak terminala biti dug 330 metara s gazom od 14 metara. Ukupna površina novog dijela terminala bit će 50.000 četvornih metara.
Projektant je tvrtka "Rijekaprojekt", a izvođači radova su građevinske tvrtke "Krk", "Viadukt" i "Primorje" iz Ajdovščine u Sloveniji. Nadzor će obavljati "Investinženjering" iz Zagreba. Ugovor o izgradnji je potpisan u prosincu 2009. godine, a radovi su formalno pokrenuti u ožujku ove godine. Do sada je postavljena betonara, počela izgradnja betonskih blokova nove obale i obavljaju se zemljani radovi. Rok završetka gradnje je 36 mjeseci.
(Hina/pd)
Ma svaka čast Marcello! Takve vijesti nam trebaju na ovom čemeru od burze i "secesije". Pretvorimo ovih 26 milja eura u kune da bolje zvuči – dakle 189 miliona kuna!
Pa u ponedjeljak kako se gospoda budu iskrcavala iz HT-a mogu i ovdje ući znači ne prodavati vdkt u bescjenje, to se kupovalo i za 4600 po komadu eeeeejjj! [shocked]
Evo kako to Novi list opisuje:
Datum objave: 16.4.2010 u 15:20h
Novinari obišli gradilište obale na kontejnerskom terminalu
Do ožujka novih 50 metara obale na Brajdici
"………..Već za nekoliko tjedana konzorcij tvrtki kojeg čine GP Krk, Viadukt i Primorje iz Ajdovščine počet će vaditi sa dna mora armirano betonske blokove pojedinačno teške oko sto tona. To znači da će gradnja nove obale simbolično započeti na sasvim neobičan način, vađenjem betonskih blokova iz mora, što je preduvjet za postizanje dubine nove obale od 14,5 metara, oko tri metra veće dubine nego ranije i sasvim dovoljno za prihvat modernih kontejnerskih brodova.
Predstavnici Lučke uprave Rijeka danas su zajedno sa graditeljima organizirali obilazak jednog od najvećih riječkih gradilišta tijekom narednih nekoliko godina, a riječ je o području terminala Brajdica, gdje je nedavno počela gradnja novih 330 metara obale, kao i uređenja oko 50.000 četvornih metara novog prostora namijenjenog manipulaciji kontejnera……….."
Ostatak pročitajte na:
http://www.novilist.hr/Vijesti/Rijeka/do-ozujka-novih-50-metara-obale-.aspx
Uprava Viadukta je neodgovorna, jer nije izvješće za medije , svaki tjedan-dva poslala na objavu javnim medijima…..zaštitila bi sve nas koji čuvamo njihove dionice….a ne ovako podlo..šute, ko
da se to nikoga ne tiče……. kakav bi to bio izdatak…zamislite, pozvati nekog tko je malo bolje
pismen u firmi i naložiti mu da sastavi priopćenje za medije …o planovima rada, ugovorenim poslovima i sl…… oni bi to odgovorno objavili…a ne ovako….sram ih bilo…. onaj arogantan
komunikolog za dionice…mogao bi se primiti posla i to raditi za dobro svih….
IGH to ima najbolje riješeno….čim puhne vjetrić…odmah vijest osvane na portalima….
Vidite, što znači briga za dioničare i firmu….
Glupo je to uopće odraslima govoriti…. mala djeca bi to već uradila i shvatila bolje….
p.S. skupljaju u tišini……?