kad bi moglo to biti? po meni samo se cekaju neke dobre vijesti da ode gore.najvjerojatnuije ce te vijesti biti samo izgovor da se ispali dionica bar 20% gore jer 500kn je ionako minimum normale za sada
Mogu stići samo dobre vijesti.Vlada je dala zeleno svijetlo za nastavak radova na prometnicama koji su bili stopirani, čekamo i JANAFOV projekt vrijednosti 1,4 milijarde u kojem 60% posla imaju metalci ,a 40% građevinci.Omišalj-Krk naftovod koji će u jednom dijelu ići ispod mora teglenica će ovdje sigurno imati posla,čekamo pelješki most čije su radove najavili za jesen, čekamo isto tako vijesti iz Libije.Sve se to sad kuha i pitanje je dana kad će svi ti radovi započeti.Osim toga dionica je definitivno podcijenjena i dugo je već prejeftina da bi tako ostalo.IGH se sad preslaguje a i njihove vijesti djeluju na nas.Sve je tu samo trebamo još malo imati strpljenja i ne nagliti sa prodajom [wink]
Dobre vijesti za VDKT
zATO ja i imam čeveroznamenkastu brojku
PREMIJERKA U OBILASKU
Dobra vijest za HDEL i Viadukt: Zagreb-Sisak ide dalje
Datum objave: 6.4.2010 | 11:04
Zadnja izmjena: 6.4.2010 | 11:41
PREMIJERKA U OBILASKU
Dobra vijest za HDEL i Viadukt: Zagreb-Sisak ide dalje
Autor/izvor: SEEbiz
ZAGREB – Skoro godinu dana nakon što je, na budućoj autocesti Zagreb-Sisak, u promet puštena poddionica od juga Velike Gorice do Buševeca, te su potpisani ugovori o izgradnji ostatka autoceste, premijerka Kosor obilazi gradilište na poddionici Buševec-Lekenik.
Uz tu poddionicu, naime, treba još sagraditi cijelu dionicu od Lekenika do Siska, te spojnu cestu na čvoru kod Siska. Ovakvi infrastrukturni projekti otvaraju radna mjesta te su blagotvorni za izvođače radova kojima također osiguravaju posao i plaće za radnike, ocijenio je bivši premijer Ivo Sanader, prošle godine uoči lokalnih izbora, prilikom svečanog otvaranja ceste koja je vodila, kako su to SDP-ovci nazvali, nikuda, preciznije, u kukuruzišta.
Dobra je to vijest za domaće građevinare. Izvođači radova na toj su dionice Konstruktor, Hidroelektra niskogradnja (ZSE:HDEL-R-A) i Osijek Koteks a vrijednost radova procijenjena je na 529 milijuna kuna. Za dionicu Lekenik-Sisak odgovaran je Strabag kao nositelj te Viadukt (ZSE:VDKT-R-A) i Skladgradnja kao izvođači radova. Radovi na toj dionici vrijedni su 374,9 milijuna kuna bez PDV-a.
Autocesta Zagreb-Sisak dužine 47,5 kilometara podijeljena je na tri dionice: Jakuševec-Velika Gorica jug (9,5 km), Velika Gorica jug-Lekenik (20,2 km) i Lekenik-Mošćenica (17,8 km).
Na autocesti Zagreb-Sisak predviđen je jedan prateći uslužni objekt (benzinska postaja, restoran), šest čvorova (Jakuševec, Velika Gorica jug, Buševec, Lekenik, Sisak i Mošćenica te priključci Veliko Polje i Velika Gorica). Također je predviđen i jedan centar za održavanje i kontrolu prometa u sklopu čvorišta Sisak. Ukupno je planirano 17 mostova, 5 vijadukata, 20 nadvožnjaka, 7 podvožnjaka i 17 propusta.
Od značajnijih objekata na trasi cijele autoceste mogu se izdvojiti most preko kanala Sava-Odra (280 metara), lučni most preko Kupe (270 metara) te vijadukt dužine 750 metara. U sklopu izgradnje južnog ulaska u grad Zagreb predviđa se izgradnja nadvožnjaka preko ranžirnog kolodvora dužine 500 metara.
Održana izvanredna glavna skupština društva… usvojeno proširenje djelatnosti društva
Izgleda da bi opet špekulacije mogle biti aktualne..
19.03.
+ također……………hvala
vidimo se slijedeći tjedan 10% više
onda, još se nismo vidjeli? bar ja tebe nisam…
Evo me……
Svaka čast kad imaš tako vremena i volje za viisit po forumu….
Pogrešku priznajem…..
Ali moram ustvrdiit da sam i dalje sa vdkt 20% u plusu…… [tongue] [kiss]