4. ožujak 2010.| Marko Mršić
Vlada dala suglasnost HAC-u na Plan građenja i održavanja autocesta za 2010.
Na zatvorenom dijelu današnje sjednice Vlade dana je suglasnost Hrvatskim autocestama d.o.o. na Plan građenja i održavanja autocesta za 2010., priopćeno je iz vladina Ureda za odnose s javnošću.
Planom građenja i održavanja autocesta za 2010. predviđena su ulaganja u građenje i održavanje autocesta od ukupno 2,230.379.000 kuna i to za građenje 1,878.606.000 kuna, izvanredno održavanje 217,500.000 kuna i redovno održavanje 134,273.000 kuna. Prema Planu glavnina radova je na izgradnji autocesta i odvija se na pravcima Split-Ploče i Zagreb-Sisak.
(Hina/pd)
Upravo sam vidjela da je netko postavio 250 dionica na prodaju na 320????? kuna???? Pa pobogu sta je vama? Ne dajte to sto imate , jer ionako na ovim razinama nemožete izgubiti!!! Racunajte malo….
Viadukt ide dalje!
Zašto ne bi prodao po 320 ako misli da će moći kupiti po 220 ??
Meni osobno je sve ispod 300 super kupnja iako mislim da će nakon 1q 2010 biti dosta ispod 300 jer više neće biti poslovna dobit već gubitak u 2010 godini
MCAP 134.826.560 kn (cca 18,5mil€)
Koliko je ova cijena smiješna vidi se i po usporedbi cijene teglenice (110 mil kn) koju je nedavno Viadukt izradio i cijene cijele tvrtke.
Porinuta teglenica za Pelješki most
Ukupna vrijednost teglenice porinute u »3. maju« iznosi oko 100 milijuna kuna, doznajemo od predsjednika Uprave »Viadukta« Joška Mikulića. Vrijednost materijala i poslova koju su odradili trećemajci iznosi oko 4,5 milijuna eura dok je »Viadukt« dodatnih 7 milijuna dolara platio za 250-tonsku dizalicu koja će u narednih mjesec dana biti montirana na ovu teglenicu, dugu 78 i široku 31 metar. Prilikom polaganja kobilice u lipnju naveliko se pričalo o njezinoj namjeni za gradnju Pelješkog mosta, čija je gradnja u međuvremenu usporena zbog krize u državi. No, Mikulić je jučer kazao kako će teglenica sredinom listopada na svoj prvi posao krenuti upravo prema Pelješkom mostu gdje će, dodao je Mikulić, zabijati probne pilote. Mikulić ne strahuje da je riječ o prenapregnutoj investiciji »Viadukta« s obzirom da je državni vrh »zakočio« gradnju Pelješkog mosta jer u ovoj građevinskoj tvrtki očekuju da će ovu dosad najveću teglenicu s dizalicom na palubi na Jadranu, ali i ovom dijelu Mediterana, lako angažirati na drugim poslovima za koje već postoje upiti.
MCAP 134.826.560 kn (cca 18,5mil€)
Koliko je ova cijena smiješna vidi se i po usporedbi cijene teglenice (110 mil kn) koju je nedavno Viadukt izradio i cijene cijele tvrtke.
Porinuta teglenica za Pelješki most
Ukupna vrijednost teglenice porinute u »3. maju« iznosi oko 100 milijuna kuna, doznajemo od predsjednika Uprave »Viadukta« Joška Mikulića. Vrijednost materijala i poslova koju su odradili trećemajci iznosi oko 4,5 milijuna eura dok je »Viadukt« dodatnih 7 milijuna dolara platio za 250-tonsku dizalicu koja će u narednih mjesec dana biti montirana na ovu teglenicu, dugu 78 i široku 31 metar. Prilikom polaganja kobilice u lipnju naveliko se pričalo o njezinoj namjeni za gradnju Pelješkog mosta, čija je gradnja u međuvremenu usporena zbog krize u državi. No, Mikulić je jučer kazao kako će teglenica sredinom listopada na svoj prvi posao krenuti upravo prema Pelješkom mostu gdje će, dodao je Mikulić, zabijati probne pilote. Mikulić ne strahuje da je riječ o prenapregnutoj investiciji »Viadukta« s obzirom da je državni vrh »zakočio« gradnju Pelješkog mosta jer u ovoj građevinskoj tvrtki očekuju da će ovu dosad najveću teglenicu s dizalicom na palubi na Jadranu, ali i ovom dijelu Mediterana, lako angažirati na drugim poslovima za koje već postoje upiti.
Moš mislit ove likove kad počmu pisat o propasti firme koliko znaju ,a teglenica vrijedi sama kao pola tvrtki sa našeg TK zato što vrijedi naši FM su je i dotukli na ove cjene samo da se natovare što više po smiješnim cjenama ipak je to bilo prije 2 god 4800 kn
MCAP 134.826.560 kn (cca 18,5mil€)
Koliko je ova cijena smiješna vidi se i po usporedbi cijene teglenice (110 mil kn) koju je nedavno Viadukt izradio i cijene cijele tvrtke.
Porinuta teglenica za Pelješki most
Ukupna vrijednost teglenice porinute u »3. maju« iznosi oko 100 milijuna kuna, doznajemo od predsjednika Uprave »Viadukta« Joška Mikulića. Vrijednost materijala i poslova koju su odradili trećemajci iznosi oko 4,5 milijuna eura dok je »Viadukt« dodatnih 7 milijuna dolara platio za 250-tonsku dizalicu koja će u narednih mjesec dana biti montirana na ovu teglenicu, dugu 78 i široku 31 metar. Prilikom polaganja kobilice u lipnju naveliko se pričalo o njezinoj namjeni za gradnju Pelješkog mosta, čija je gradnja u međuvremenu usporena zbog krize u državi. No, Mikulić je jučer kazao kako će teglenica sredinom listopada na svoj prvi posao krenuti upravo prema Pelješkom mostu gdje će, dodao je Mikulić, zabijati probne pilote. Mikulić ne strahuje da je riječ o prenapregnutoj investiciji »Viadukta« s obzirom da je državni vrh »zakočio« gradnju Pelješkog mosta jer u ovoj građevinskoj tvrtki očekuju da će ovu dosad najveću teglenicu s dizalicom na palubi na Jadranu, ali i ovom dijelu Mediterana, lako angažirati na drugim poslovima za koje već postoje upiti.
Moš mislit ove likove kad počmu pisat o propasti firme koliko znaju ,a teglenica vrijedi sama kao pola tvrtki sa našeg TK zato što vrijedi naši FM su je i dotukli na ove cjene samo da se natovare što više po smiješnim cjenama ipak je to bilo prije 2 god 4800 kn
[/quote]
http://www.seebiz.eu/hr/tvrtke/infrastruktura/zderic-ako-hbor-moze-nesto-uciniti%2c-jos-nije-kasno,70494.html ..a i razvoj događaja u Crnoj gori bi mogao dati svoj prilog rastu VDKT-a
Zašto ne bi prodao po 320 ako misli da će moći kupiti po 220 ??
Meni osobno je sve ispod 300 super kupnja iako mislim da će nakon 1q 2010 biti dosta ispod 300 jer više neće biti poslovna dobit već gubitak u 2010 godini
Pa moguće je kolega jer ovi što su kupovali po trista i kusur i nisu u nekom ninusu…….
Kritične mase za prodaju ima ………..
samo je pitanje do koliko…..
Bit će ovoga i niže dosta nego što je sad nažalost………
Očito idemo prema gore. I red nakon tolikog pada. Sad bi bilo najbolje da tih 11 komada pokupi netko tko se nije ni pokazao na kupnji 🙂
Izjava premijerke
http://www.poslovni.hr/142140.aspx
drmnula je večinu građevinskih dionica i to otprilike u zadnja dva sata trgovanja danas, podigla i crobex. Naravno da je u cjeloj građevinskoj igri upravo Viadukt firma bez koje se "ne može". To je i na ovoj dionici rezultiralo skokom dionice od 3,94%.
Na sreću ovo nije impuls za jedan dan, nego za cijelu godinu i dalje, bez obzira na eventualne poslove u CG, Albaniji, BiH i t.d. Oni mogu biti samo dodatak na ovo.
"Rušitelji" na ovoj i drugim građevinskim temama imaju dovoljno vremena tijekom vikenda da istisnu i obrišu suze (ako su zakasnili). No……nije tako strašno, nastavljamo u ponedjeljak.