Ne bi to trebalo biti toliko značajno, a i taj prekid ce vjerovjatno biti samo kojih 2-3 mjeseca dok se ne iskristaliziraju ugovori na navedenoj dionici,a taj posao i nije od neke životne važnosti za VDKT,a koliko sam uspjela pratiti vecinu u kooperaciji radi Hidroelektra. Niti njima nece to biti pretjerano napeto ozbzirom na opseg poslova u CG koje Konstruktor ne moze sam odraditi-tamo je toliko viadukata i tunela i mostova, da ce trebai da cijela Hrvatska i svi kamionđije idu tamo raditi da se uspije odraditi posao do kraja. A sto je najbolje VDKT tamo moze samo kao kooperant i ubirati pinku za odrađeno,dok ce ovima visiti omca oko vrata. A gdje je jos Libija….Katar…Njemacka…Bosna… mogla bi i cijela hrvatska administracija zavrsiti na Viaduktovim baustelama:-). Ljudi ,na konju smo i to arapskom :-). Nakon ove krize vidjeti cete da ce VDKT biti jedna od 10-15 najznacajnijih HRV firmi.A tek onda ulazimo u EU….Beba! Necu vise pisati ovdje da me ne proglasite drukericom, ali pogledajte moj post o poslu u CG, a obzirom da nisam nestrljiva s prodajom, cekam 9.mj. i tisucicu ili sitnicu ispod. Do tada, hasta la vista i odoh malo studirati druge dionice za ulaganja. Ako imate kakav dobar prijedlog na private, nemojte se suzdrzavati:-)). Pusa svim VDKT-ovcima!
Ne bi to trebalo biti toliko značajno, a i taj prekid ce vjerovjatno biti samo kojih 2-3 mjeseca dok se ne iskristaliziraju ugovori na navedenoj dionici,a taj posao i nije od neke životne važnosti za VDKT,a koliko sam uspjela pratiti vecinu u kooperaciji radi Hidroelektra. Niti njima nece to biti pretjerano napeto ozbzirom na opseg poslova u CG koje Konstruktor ne moze sam odraditi-tamo je toliko viadukata i tunela i mostova, da ce trebai da cijela Hrvatska i svi kamionđije idu tamo raditi da se uspije odraditi posao do kraja. A sto je najbolje VDKT tamo moze samo kao kooperant i ubirati pinku za odrađeno,dok ce ovima visiti omca oko vrata. A gdje je jos Libija….Katar…Njemacka…Bosna… mogla bi i cijela hrvatska administracija zavrsiti na Viaduktovim baustelama:-). Ljudi ,na konju smo i to arapskom :-). Nakon ove krize vidjeti cete da ce VDKT biti jedna od 10-15 najznacajnijih HRV firmi.A tek onda ulazimo u EU….Beba! Necu vise pisati ovdje da me ne proglasite drukericom, ali pogledajte moj post o poslu u CG, a obzirom da nisam nestrljiva s prodajom, cekam 9.mj. i tisucicu ili sitnicu ispod. Do tada, hasta la vista i odoh malo studirati druge dionice za ulaganja. Ako imate kakav dobar prijedlog na private, nemojte se suzdrzavati:-)). Pusa svim VDKT-ovcima!
znači i meni …. bravo
hoćemo li i mi u blokadu [lol]
Hm, izgleda da su u Upravi zaključili da je u datim okolnostima bolje investirat u kupnju trajekta nego u gradnju mostova..
Viadukt d.d. – poziv na Glavnu skupštinu
http://www.zse.hr/userdocsimages/novosti/ho88kLma8MUlcLNcBbdlKQ==.doc
…
Uz postojeće djelatnosti dodaju se slijedeće:
* javni prijevoz u linijskom obalnom pomorskom prometu
* međunarodni linijski pomorski promet
* povremeni prijevoz putnika u obalnom pomorskom prometu
* privez i odvez brodova, jahti, ribarskih, sportskih i drugih brodica i plutajućih objekata
* ukrcaj, iskrcaj, prekrcaj, prijenos i skladištenje roba i drugih materijala
* prihvat i usmjeravanje vozila u svrhu ukrcaja ili iskrcaja vozila s uređenih lučkih površina
* ukrcaj i iskrcaj putnika uz upotrebu lučke prekrcajne opreme
…
Situacija je puno gora nego što smo mislili.
Zamislite kakva je perspektiva građevinske firme koja mora doregistrirati firmu da bi mogla voziti turiste na izlete na Hvar i Korčulu te tako ostvarivala prihode.
Nadajmo se samo da neće morati iznajmljivati pedaline.
Nije dobro,nije,nije
Ovo je stvarno za zabrinuti se. Očigledno nemaju dovoljno posla u sektoru pa se pokušavaju pozicionirati u brodarstvu. Iako mislim da im šanse nisu velike kraj Jadrolinije i ostalih….. [lol]
Ovo je stvarno za zabrinuti se. Očigledno nemaju dovoljno posla u sektoru pa se pokušavaju pozicionirati u brodarstvu. Iako mislim da im šanse nisu velike kraj Jadrolinije i ostalih….. [lol]
[/quote]
Samo ti budi zabrinut , dok mi nezabrinuti vlasnici građevinsko-brodarske tvrtke budemo plovili prema tisućici. Treći kvartal je bio 78 mil. dobiti , čekamo i četvrti pozitivan. Ljubomorni ne kakite nego kupite , ili idite tamo gdje vam je bolje.
Viadukt je lani isplatio dividendu, sad ulaže u pomorsku infrastrukuturu koja mu ionako treba za druge poslove i to već do sada 110 miliona, iskoristiti to što ima je u redu i pametan potez. S novcem od Mola odonosno HAC-a jasno da će izvješće za 4.kvartal biti pozitivno.
Samo da nas četvrti kvartal ne dođe glave. Naplatit radove je bilo teško a radniku je trebalo dati plaću…
Previše je 110 milijuna za jednu teglenicu sa dizalicom