Ante Babić smatra da će se za nekoliko mjeseci osjetiti učinak 800 milijuna kuna, koliko je dugovanja krajem prosinca Ina (ZSE:INA-R-A) uplatila za naknade Hrvatskim autocestama i Hrvatskim cestama koja su tim novcem trebala podmiriti svoje obveze dobavljačima. To bi trebalo dati predaha tvrtkama nagrizenim nelikvidnošću.
A ti miki cekaj dok se popravi likvidnost,ja sam se natrpo i nediram prije ljeta nista [cool]
Firma koja je u ovom trenutku sigurnija građevinska luka od svih ostalih građevinara osim dalekovoda koji je tu po meni neprikosnoven.
Ove godine će vjerovatno 2 mjesec biti jedan od značajanijih za gotovo sve građevinare. Radi se o ispoštivanju financiranja od strane konzorcija za gradnju autoceste u Crnoj Gori vrijednoj 3 milijarde eura. Ako dođe do takvog scenarija moglo bi doći do lansiranja Crobexa a tako i Viadukta te reprize od prošle godine i rasta cijena. Na koje razine ostaje da vidimo.
Probijanjem razine od 340 kuna,otvara se razina od 400 kuna,tu bi mogla biti stagnacija dan dva i picimo dalje,mislim da smo na jako dobrom putu,ovo je prejeftino,ne drukam, moglo bi usljedit par dana i pozitive blokade [cool]
Probijanjem razine od 340 kuna,otvara se razina od 400 kuna,tu bi mogla biti stagnacija dan dva i picimo dalje,mislim da smo na jako dobrom putu,ovo je prejeftino,ne drukam, moglo bi usljedit par dana i pozitive blokade [cool]
Ako to nije drukanje, onda ne znam što je. Žao mi je što se više na forumu ne javlja kolega Data, on je bio žestoki branitelj ove dionice, a ako je i drukao uvijek je to pokušao potkrijepiti sa činjenicama koje idu Viaduktu u prilog.
Po meni će najveći utjecaj na građevinare u idućem razdoblju imati posao u Crnoj Gori, gdje svaki dan slušamo oprečne informacije o dobivanju bankarskih jamstava i dok se to konačno ne rješi biti će još dana "toplo-hladno".
Pozdrav svima. Evo vratila se danas sa skijanja. Čitava :-). Vidim da ste malo pogurali dionicu. Dobro da niste previse, jer nisam puno potrosila u Dezeli, tako da u ponedjeljak trebam jos 50-tak dionica od gledateljskih rucica:-). Sorry, sala mala. Kad vec otkrivate koliko ste viaduktnuli, ja sam 93% u dionici i ponosna sam vlasnica vise od 800 dionica koje planiram ponuditi vama svima tamo negdje oko 15.9.2010 po 1xxx kunica. A do tada se samo smiuljim drhtavcima:-) . I ozdrav svim mojim prijateljima ma gdje god bili!
A sto se tice Crne Gore-pa zar vi uopce sumnjate da to nece biti sredjeno, jer to je cisto egzistencijalno pitanje za pola Hrvatske industrije i gradjevine. A kad VDKT tu uleti kao podizvodjac na, koliko ono????, sto i nesto mostova, tunela, viadukata….bla,bla,bla. Vraca se zlatno doba gradjevine u Hrvata, a uskoro ce se nesto pokrenuti i sa stanogradnjom,ne brinem se za gradjevinu.Prezivjeli su najteze razdoblje, jos ce biti dosta dusto malima do 6-7 mjeseca, nadulje do 9.mjeseca, a onda se vracamo u normalu. Ima Jaca jake igrace (EU) iza sebe , a kao i svaka prva zena – ima i veca mud. od svih muskaraca da lupi sakom o stol i napravi salatu od koje ne boli zeludac:-). Bravo Jaca!!! Bravo najbolji hrvatski gradjevinar-bravo Viadukt. U biti kad boklje razmislim, da li je itko od vas ikada cuo da je bilo ikakvih problema sa kvalitetom izvedenih radova sto ih je izvodio Viadukt??? Najbolji smo!!!! A krizu ne prebrode samo banana – instant firme, a oni najbolji postanu giganti . Tako
Prekinuh se…ali i bolje. Vise ce meni ostati:-)
Zar se za posao u Crnoj Gori ne natječe konzorcij IGH-Konstruktor bez Viadukta ili sam krivo informiran ???
Zar se za posao u Crnoj Gori ne natječe konzorcij IGH-Konstruktor bez Viadukta ili sam krivo informiran ???
Zakon spojenih posuda, a uvjek postoji mogućnost da se dio posla ponudi podizvođaču.
ma bilo kako bilo nikad više ispod 300………….
A sad tko voli igrat se sa 2-3% zarade neka trejda………..
VDKT je favorit br.1 što se mene tiče i nema prodaje do daljnjega…………..
Bechtel-Enka konzorcij dobio gradnju autoceste na Kosovu, vrijednost: 1 miljarda EUR.
S obzirom na prijašnje zajedničke poslove Bechtela i Viadukta nadam se da ima šanse da dobiju dio poslova kao podizvođač. Šteta bi bilo propustiti ovaj posao, pogotovo na ranije poslove Viadukta na Kosovu (još iz 80-ih godina ako ne i ranije) i ugled koji je već tada stekao.
Uostalom, Kosovo bi mogla biti značajna destinacija za poslove Hrvatskih firmi s obzirom na američka ulaganja, a prema mojim saznanjima podupiru suradnju sa našim firmama prije nego sa osalim zemljama iz regije.