VDKT (Viadukt d.d.)

Naslovnica Forum Tržište kapitala Hrvatska VDKT (Viadukt d.d.)

Forum namijenjen svim temama vezanim za dionice, obveznice i druge vrijednosne papire te trgovanje istima u Hrvatskoj.

Kolege, evo podataka o trenutnom stanju udjela na dan sa SKDD-a:

Vlasnik/nositelj računa Stanje [%] Vrsta računa
1. UNIPOR GRUPA D.O.O. U STEČAJU 36.437 7,98 Osnovni račun
2. VIADUKT D.D. (1/1) 35.680 7,81 Osnovni račun
3. ATTICUS D.O.O. 22.824 5,00 Osnovni račun
4. KEZELE DAMIR 13.608 2,98 Osnovni račun
5. ZAGORJE GRADNJA D.O.O. 13.492 2,95 Osnovni račun
6. HRVATSKA POŠTANSKA BANKA D.D./KAPITALNI FOND D.D. 11.723 2,57 Skrb. račun
7. SEKUŠAK RUDOLF 11.633 2,55 Osnovni račun
8. PBZ D.D. 11.512 2,52 Skrb. račun
9. NAŠICECEMENT D.D. 10.310 2,26 Osnovni račun
10. RAIFFEISENBANK AUSTRIA D.D. 10.000 2,19 Skrb. račun

Ne znam zašto pišete da postoji opasnost od preuzimanja kada nitko nema više od 8%…

Izgleda da Unipor nije smio u dokap [lol]

ovdje ipak izgleda da organizirana grupa forumaša, koji imaju puuuno love, i koja je navlačila na ledu, dlkv,jnafu… sada strahuje za svoj ulog. no, oni male dioničare mogu ovdje pojesti…i igraju se s njima.
svaki od organiziranih ima više milja kunića, a tako organizirani postaju pravi market-za sebe-makeri na nekim dionicama. uostalom, to su javno i priznali: udruže se, ne daju na bidu pad ispod određene cijene (a oni su kupovali na nižoj razini), mališi se postavljaju na bidu ispred njih, oni ih lagano potiskuju gore (tj. navlače) dok ne počne njihovo koordinirano, polagano iskrcavanje. čuvajte se ove opasne grupe: tzv. moćna gomilica (kao oni ruski skladatelji), skladaju li, skladaju, kao skladgranja.

svakome tko misli da VDKT nije daleko najpodcijenjeniji građevinar, da ne dijeli dividendu svake godine, da se nije orjentirao prema inozemstvu i tko misli da je VDKT "navlakuša", preporučam da proda. Prodajte i riješite se muke i onda ste sigurni da nećete izgubiti.

Ja mislim da je to sasvim na mjestu preporuka, zar ne?

Imate pravo kolega, sad je to druga priča iako bi mogao još nizbrdo………..ali bojim se da nije bilo pametno proglašavati best buyem Vdkt na cijenama na kojima je to činio vaš bracek

koliko je to sad down od cijena na kojima je to bracek hvalio??
30%??
40%??
[bye]

http://www.kucilooro.webs.com/

kolega, moj stariji brat preporučao je VDKT kao best buy na cca 300 kuna (možda par desetaka kuna više ili manje) ljetos i TG price u razredu 450 do 500 kuna prema teriji fundamentalnog gapa. Što se i dogodilo, te je moj brat prodao VDKT po 497 kuna kako je i najavio i inkasirao cca 70% u par mjeseci na ovom tickeru. Imate sve dokumentirano, prolistajte.

Ja sam s druge strane kupio VDKT u razredu od 300 do 320 kuna neki dan i smatram da je to fundamentalno opravdana kupnja i s moje strane na ovim cijenama strong hold što sam i iscrpnim analizama i argumentirao nekoliko stranica unazad.

Ukoliko netko misli da nije, da je VDKT precjenjen i da su izvješća , kako vi kažete, lažirana, slobodno neka proda. Dapače, ja sa time nemam ama baš nikakvog problema. Nikada nikoga nisam nagovorio da nešto kupi. Ja samo pišem što sam _ja_ napravio i to argumentiram.

Dakle nikoga ne nagovaram na kupnju. Dapače, osobno bih radije da kolege prodaju, jer da bi dionica rasla prvo ju špekulanti moraju prodati. Tako je za vijekova bilo, tako će i biti.

srdačno Vaš,

GMB GUBERNATOR

Ni uz pomoć EIB-a i EBRD-a nema novca za ugovorene radove u cestogradnji

HAC do 2012. treba vratiti čak 12,5 mlrd. kuna, za što se mora zadužiti. U iduće tri godine investirat će tek 2,3 mlrd. kuna i otvoriti 20 kilometara autocesta

Ministar Božidar Kalmeta ipak je ublažio rezanje investicija u cestogradnju u odnosu na najave od prije mjesec dana, ali iz četverogodišnjeg plana koji je napokon usvojen na Vladi vidljivo je da je velikim cestovnim projektima došao kraj. Ukupno će se u sljedeće tri godine investirati u sve ceste 7,7 milijardi kuna, iznos gotovo jednak onome potrošenom ove godine i trostruko manji od onoga utrošenog u razdoblju 2004. – 2008. godine. Najveći “gubitnik” novog programa su Hrvatske autoceste koje bi do 2012. trebale otvoriti samo 20 kilometara novih autocesta, i to već započete dvije dionice, od Jakuševca do Velike Gorice i od Ravče do Vrgorca.

Slijede raskidi ugovora
Baš sve ostalo, uključujući i Podravski ipsilon, trebalo bi se završiti nakon 2012. godine. HAC će za investicije u sljedeće tri godine imati samo 2,3 milijarde kuna. Samo ove godine završeno je trostruko više kilometara i uloženo je 3,5 milijardi kuna. U plan nije ušla nijedna od spornih dionica ukupno vrijednih sedam milijardi kuna za koje je prije izbora HAC potpisao ugovore s izvođačima radova, a sada ih mora raskinuti jer su mu jedina mogućnost za nastavak tih radova krediti EBRD-a i EIB-a. Te banke ne pristaju na izabrane izvođače po natječajnoj proceduri HAC-a. Od kredita EIB-a i EBRD-a ovisi hoće li se plan mijenjati, ali ni onda neće biti novca za sve ugovorene poslove, nego će se ugovori raskidati i gradnja prolongirati. “Ako dobijemo te kredite europskih banaka, plan će se povećati za milijardu kuna”, rekao je ministar Kalmeta. HAC se, uključujući i ovu godinu, treba do kraja 2012. zadužiti 18,4 milijarde kuna, i to kako se navodi u programu, uz državna jamstva. Od toga iznosa čak 12,5 milijardi otići će na otplatu starih kredita koji mu dolaze na naplatu. HAC se nalazi u nezavidnoj situaciji jer se ove godine izuzetno otežano i nepovoljno zaduživao, ali postoji optimizam da će to sljedeće godine biti lakše, da će ročnost biti veća, a kamate niže. Njegovi prihodi će sljedeće godine biti tek oko 2,6 milijardi kuna, pa će se morati zadužiti 4,2 milijarde kuna – 3,3 za vraćanje starih kredita i 900 milijuna za pokrivanje deficita. Ukratko, HAC se više ne može zaduživati za investicije, nego samo za otplate starih kredita. Rezultat je to politike jakog investiranja, ali i preplaćenih radova u cestogradnji….

Poslovni dnevnik

ne dajem investicijske savjete niti preporuke za kupnju/prodaju dionica!

"Tek smijenjeni državni tajnik u Ministarstvu mora, prometa i infrastrukture Zdravko Livaković, ujedno i predsjednik Nadzornog odbora HAC-a, istražuje se ne samo zbog moguće povezanosti s namještanjem poslova za bojanje i pranje tunela, već i zbog sumnji u namještanje niza građevinskih poslova. Pritom se najviše spominje navodno uzimanje provizija pri dodijeli posla gradnje državne ceste D-502 koja povezuje čvor Zadar 2 s Lukom Gaženica. Cijena tih radova, koje je na natječaju dobila tvrtka Vijadukt, gotovo se poduplala, popela se s početnih 250 na 460 milijuna kuna. Istovremeno, Livaković se navodno pune dvije godine vozio u Audiju A6, velikodušnom daru tvrtke Viadukt."

Bojim se i pomisliti kako će ova dionica biti podcijenjena kad Uskok završi sa istragom

AZ FONDOM DO BLAGOSTANJA

…koje je na natječaju dobila tvrtka Vijadukt… [lol]


…koje je na natječaju dobila tvrtka Vijadukt…[/i] [lol]

[thumbsup]


Ni uz pomoć EIB-a i EBRD-a nema novca za ugovorene radove u cestogradnji

HAC do 2012. treba vratiti čak 12,5 mlrd. kuna, za što se mora zadužiti. U iduće tri godine investirat će tek 2,3 mlrd. kuna i otvoriti 20 kilometara autocesta

Ministar Božidar Kalmeta ipak je ublažio rezanje investicija u cestogradnju u odnosu na najave od prije mjesec dana, ali iz četverogodišnjeg plana koji je napokon usvojen na Vladi vidljivo je da je velikim cestovnim projektima došao kraj. Ukupno će se u sljedeće tri godine investirati u sve ceste 7,7 milijardi kuna, iznos gotovo jednak onome potrošenom ove godine i trostruko manji od onoga utrošenog u razdoblju 2004. – 2008. godine. Najveći “gubitnik” novog programa su Hrvatske autoceste koje bi do 2012. trebale otvoriti samo 20 kilometara novih autocesta, i to već započete dvije dionice, od Jakuševca do Velike Gorice i od Ravče do Vrgorca.

Slijede raskidi ugovora
Baš sve ostalo, uključujući i Podravski ipsilon, trebalo bi se završiti nakon 2012. godine. HAC će za investicije u sljedeće tri godine imati samo 2,3 milijarde kuna. Samo ove godine završeno je trostruko više kilometara i uloženo je 3,5 milijardi kuna. U plan nije ušla nijedna od spornih dionica ukupno vrijednih sedam milijardi kuna za koje je prije izbora HAC potpisao ugovore s izvođačima radova, a sada ih mora raskinuti jer su mu jedina mogućnost za nastavak tih radova krediti EBRD-a i EIB-a. Te banke ne pristaju na izabrane izvođače po natječajnoj proceduri HAC-a. Od kredita EIB-a i EBRD-a ovisi hoće li se plan mijenjati, ali ni onda neće biti novca za sve ugovorene poslove, nego će se ugovori raskidati i gradnja prolongirati. “Ako dobijemo te kredite europskih banaka, plan će se povećati za milijardu kuna”, rekao je ministar Kalmeta. HAC se, uključujući i ovu godinu, treba do kraja 2012. zadužiti 18,4 milijarde kuna, i to kako se navodi u programu, uz državna jamstva. Od toga iznosa čak 12,5 milijardi otići će na otplatu starih kredita koji mu dolaze na naplatu. HAC se nalazi u nezavidnoj situaciji jer se ove godine izuzetno otežano i nepovoljno zaduživao, ali postoji optimizam da će to sljedeće godine biti lakše, da će ročnost biti veća, a kamate niže. Njegovi prihodi će sljedeće godine biti tek oko 2,6 milijardi kuna, pa će se morati zadužiti 4,2 milijarde kuna – 3,3 za vraćanje starih kredita i 900 milijuna za pokrivanje deficita. Ukratko, HAC se više ne može zaduživati za investicije, nego samo za otplate starih kredita. Rezultat je to politike jakog investiranja, ali i preplaćenih radova u cestogradnji….

Poslovni dnevnik

Ovo zvuči vrlo loše za građevinare općenito, a pogotovo za VDKT koji je pretežito orjentiran na državnu cestogradnju [cry]

sve što pišem je osobno mišljenje, nije nagovor na kupnju ili prodaju dionica

Navedene informacije se totalno razlikuju od iste teme obradjene u nekim drugim medijima. Navlačenje……….

marcello

New Report

Close