kupi , target price bi mogao bit 10 000 do kraja godine,pogotovo kad se napravi revalorizacija nekretnina,i onih naftnih polja na zemljistu u pojatnom.
bas citam u lideru ,500 najboljih u 2006, pise imovina assets vdtk 105.772.000 eur ili 773 000 000 kn u crosecu pise kapital i rezerve 207 000 000 kn.
U sredisnjoj depozitarnoj u vlasnickoj nema berketa,u crosecu ima,
UNIPOR GRUPA U STEČAJU, ZAGREB SAVSKA 41, 36437 dionica (11,87%)
ATTIKUS, ZAGREB,PETROVARADINSKA 45, 22824 dionica (7,43%)
HVB SPLITSKA BANKA, ZBIRNI RČ.VILNIAUS BANKA CLIENTS, 15772 dionica (5,13%)
HVB SPLITSKA BANKA, ZBIRNI RČ.SKAND.ESKILDA BANKA, 14031 dionica (4,57%)
VIADUKT DD, ZAGREB,KRANJČEVIĆEVA 2, 13202 dionica (4,3%)
NAŠICE CEMENT DD, NAŠICE,TAJNOVAC 1, 10310 dionica (3,36%)
PBZ DD, ZATVORENI INVESTICIJSKI FOND, 7143 dionica (2,33%)
SEKUŠAK RUDOLF, ZAGREB,ZAGREBAČKA 20, 7088 dionica (2,31%)
RAIFFEISENBANK AUSTRIJA, ZAGREB,MAGAZINSKA 69, 5832 dionica (2%)
BERKET IVAN, ZAGREB,PANTOVČAK 119 A, 4292 dionica (1,4%)
valjda je ovaj s croseca stariji, uglavnom vidim da su se dva fonda čejnđala za dionice, pbz zatvoreni sa HPB kapitalni, i eto atraktivnih prinosa…
podaci iz sda su generirani 1.6 2007,tj danas.
Dok su fondovi u vlasnickoj to moze ici samo gore dok got traje bull market.
Kaj mislite, da li ce od poslova u Ukrajini bolje proci Viadukt ili Dalekovod? Nekako se dvoumim izmedju te dvije dionice koju da kupim…
De ti vidi jel njima treba mostova, da Jure uleti sa IGH.
Kolko znam Viadukt tamo upravo dovrsava neki most. Sad ne znam hoce li im trebati jos pokoji…Ivek, ti to mozda bolje znas, imaju li ukrajinci potrebu za jos kojim mostom?
Kolko znam Viadukt tamo upravo dovrsava neki most. Sad ne znam hoce li im trebati jos pokoji…Ivek, ti to mozda bolje znas, imaju li ukrajinci potrebu za jos kojim mostom?
Stari, tamo je infrastruktura u takvoj banani da ima posla za cijelu Europu narednih 5 godina. Nego, opako jaca kupnja ovdje. Mislim da ce uskoro skok….
Slobodna udara po svim građevinarima .Sve informacije su poznate od prije, tekst je naručen.
Vrlo dobro je poznato da je IGH bio najbliže izračunu troškova i da su Francuzi dali najniži.
Znalo se od prije da se ne može za te novce napraviti cesta.
Cijena radova na autocesti Rijeka – Zagreb premašena za 300 milijuna kuna
Business.hr
06.06.2007 09:07
Pročitaj komentare(1)
Natječaj za izzvršene radove na autocesti Rijeka – Zagreb nioje poništen, iako je cijena radova premašena za 300 milijuna kuna, a zanimljiva je i povezanost ljudi odgovornih za nadzor poslovanja i izvedbu radova, piše Slobodna Dalmacija.
Kako su Autocesta Rijeka – Zagreb državna tvrtka, pod izravnim je nadzorom Kalmetinog ministarstva, a predsjednik Nadzornog odbora tvrtke je Vladimir Vranković, državni tajnik za gospodarstvo koji je navodno umiješan i u afere u Brodosplitu. U Brodosplitu je karijeru započela i tvrtka Skladgradnja-grup Slavena Žužula, koja je dobila poslove na svih pet dionica autoceste.
Cijena radova iznosila je 40 milijuna eura više nego je to predviđeno troškovnicima koje je izradila francuska tvrtka BCOM, a nije isključeno ni da će ui konačnici biti još veća. Radove je izvodio domaći konzorcij na čijem je ćelu tvrtka Viadukt, koji je dobio sve poslove za koje su se natjecali.
jedan od problema u ukrajini je – NEMA SE LOVE!
po meni bi im bilo pametnije ici u kazahstan!
kad je energoprojekt mogao dobiti posao gradnje metroa u almatyu ne vidim zasto i nase firme ne bi tamo mogle raditi. sve u svemu od svih bivsih sovjetskih republika, eldorado se zove kazahstan. ogromne zalihe (dokazane i nedokazane) i nafte i plina. ukrajina to sve nema. treba raditi autocestu od astane do almatya pa sve dalje do aktaua. po meni kazahstan == eldorado.
ako nasi dodju i naprave njima sve te silne stadione i sta vec sta ce onda njihov narod raditi?
ako nasi dodju i naprave njima sve te silne stadione i sta vec sta ce onda njihov narod raditi?
IGH isplanira, izračuna, skupi potrebnu dokumentaciju i NAPLATI
Viadukt, … , ….. – dobiju posao izgradnje i za kooperante i radnu snagu uzmu ukrainke i NAPALTE
jedan od problema u ukrajini je – NEMA SE LOVE!
Zato postoje dobre kreditne linije a zapad ZELI dati lovu za infrastrukturu pogotovo po BOT modelu.
može li mi netko reći zašto je tako slaba prodaja VDKT—ima li netko kakvih saznanja kako stoje nalozi za kupnju—traži li se ta dionica uopće ovih dana ….unaprijed hvala