mozda za 50 godina VDKT preraste Behtel ,tko ce to znati,cinjenica je ako je neko poduzece vec 60 godina trzistu vrlo je vjerojatno da ce ostati i sljedecih 60, no platili ste cijenu vijadukta u buducnosti. I ja mu zelim sve najbolje, i vama koji ste se zaljubili u VDKT. Srce poznaje razloge koje razum ne poznaje… neka vam je sa srecom[smiley6]
P/E za zadnja 4 kvartala je 9.
zar ne bi trebao racunati prosjecan P/E VDKT kroz zadnjih 5 god,mislim da bi ti to trebao biti relevantniji podatak.
mozda za 50 godina VDKT preraste Behtel ,tko ce to znati,cinjenica je ako je neko poduzece vec 60 godina trzistu vrlo je vjerojatno da ce ostati i sljedecih 60,
Bedastoce!
Za 50 god nece biti ni Viadukta ni Bechtela. To sto firma postoji 60 godina, znaci samo da je sve bliza svojoj smrti.
…no platili ste cijenu vijadukta u buducnosti…
Svi koji su prodali misle da su u pravu – bas kao i svi koji su kupili
e pa to je najveci apsurd ja sam sin od bivesg generalnog direktora, …stari me nagovorio da kupim dionice…
1. vi ste prvi lik koji se na forumu predstavio kao insider, s imenom i prezimenom
2. jos nisam dozivio da TZV. “insider” zna tako malo o firmi.
3. da sam vam ja otac ispljuskao bi vas za ove postove u kojima tako blatite tvrtku kojoj sam ja (bio) na celu – moje zivotno djelo,
4. jel smije uopce generalni davati preporuke za kupnju/prodaju dionica??? nije li to kaznjivo?
vi ste jamili 330.000 na tatinu preporuku, financirano vjerojatno od dzeparca, a sada tu pricate ljudima da su budale jer su te iste dionice kupili od vas ??? [smiley13]
…mozda vam nece biti skup ni kada ce bit na 10book a
Fundamenti za firme poput Viadukta se ne mogu se gledati prema trenutnoj vrijednosti. Kakve veze ima P/E za neku godinu ako firma radi na projektima kojima je rok od potpisa ugovora do isplate 4-5 godina???
Uostalom, cemu uopce sluze fundamenti ako firma ne ide u stecaj? bas me briga koliko im vrijedi poslovna zgrada ako ju ne misle prodavati. Zapravo, volio bi da je sto jeftinija!
Fundamenti su samo dio neke operacije koja ostvaruje dobit. Dok THNK mora kupiti zemljiste da bi gradilo kvart (i tako im rastu fundamenti), VDKT sagradi nadvoznjak tamo gdje je isti narucen. Kako se nadvoznjak gradi 3-4 godine, taj ugovor na svim financijskim pokazateljima izgleda kao katastrofa (porast troskova i zaduzenja) sve do isplate.
Uz sve to, VDKT je i dalje jedina prava niskogradnja u ovoj zemlji…
Pierre:
”
P/E za zadnja 4 kvartala je 9.
”
zar ne bi trebao racunati prosjecan P/E VDKT kroz zadnjih 5 god,mislim da bi ti to trebao biti relevantniji podatak.
Odakle Vama onda P/E=260 ?
tnx savage, nasao sam Telekom Austrija http://en.wienerborse.at/stocks/atx/ , i nije neka zarada sa 8 eura u 7 godina na 20 uz burne promjene[smiley3] , ja bi nesto kao Viadukt sa 27kn u 2003 na 3300kn u 2007[smiley7]
zanimljivo, kako kolega Petar afirmativno pise o VDKT na drugim temama (ovo sam nasao u T-HTu)
ili to znaci da voli kad drugi nasjednu i ostvare mu dobit
Pierre:
”
P/E za zadnja 4 kvartala je 9.
”
zar ne bi trebao racunati prosjecan P/E VDKT kroz zadnjih 5 god,mislim da bi ti to trebao biti relevantniji podatak.
Stvarno je fascinantno gledati koliko bedastoca baca ekipa koja je procitala tu i tamo nesto o investiranju, a da uopce ne razumije procitano niti razumije da se razliciti profili firmi razlicito i na razlicite nacine valoriziraju, o tome da je usporedba HR dionica sa US Marketom uspoređivanje u stilu kruske – jabuke ne treba posebno govoriti…
P/E je trenutno irelevantan podatak kod mnogih HR firmi, a tako i VDKT-a jer je vecina firmi u fazi restrukturiranja i ne vodi ustvari racuna o trenutnom profitu (izmedju ostalog i zbog nesposobnih uprava kakvu je i Dekanovic vodio)…
Također BV nije bitan pokazatelj za ovakvu firmu jer jedan VDKT i npr. Hidroelektra niti nemaju puno imovine koja bi u book usla.
Najvazniji faktor su prihodi koji se sada vec krecu oko 1,5 miljardi kn i potencijal restrukturiranja kompanije. Ovdje govorimo o tome da bi uz neki normalni profit margin zarada trebala biti bar 150-200 mil. kn godisnje (a da VDKT ima ozbiljnog stranog vlasnika i da drzava na vrijeme namiruje potrazivanja, to bi i postigao). Sto konkretno znaci da bi se pri ovoj burzovnoj cijeni firma u takvim normalno poslozenim uvjetima otplatila u roku od 5-7 godina… Da sad ne spominjemo koliko je jos poslova u HR cestogradnji i koliko je potencijala za strana trzista, o tom potom…
zar ne bi trebao racunati prosjecan P/E VDKT kroz zadnjih 5 god,mislim da bi ti to trebao biti relevantniji podatak.
Ne.
…., ne mogu vjerovat pa jel vi znate uopce da smo stari i ja brinuli 2003 da li ce vijadukt otic u stecaj, stari nije spavao najbolje tih dana…
legendarno!!!!
hajde ti nama reci kako uspjeti uz 1,5 milijarde prihoda ostvarit dobit od PREKO 2 miliona!
Uz činjenicu da se sve poslove dobiva preko natječaja. Netko nije znao matematiku?
Ili se radi o kakvim agencijskim provizijama? A tko je te provizije … mislim… u čijem džepu su završile…
možda je netko ljut što te provizije više ne skuplja?
ili što je Vijadukt u opasnosti od stečaja?
superheroju nisam blatio VDKT, cinjenica je da je narasao s 27 kn na 3300kn i da su price kako fundamenti nista ne znace za nase trziste su pgodno tlo za napuhavanje cijena i navlacenje.
nesposobna uprava? ova ce kao biti uspjesnija… za upravu je bitno da je poštena, jer se za disu ionako biraju najsposobniji.
Lik i djelo???
Iz đeparca…. ha ha đepsa se podebljala[smiley7]
ova ce kao biti uspjesnija…
U to sam 100% siguran! Ne sumnjam niti malo!
[smiley2][smiley2]
Juščenko je predložio da hrvatski građevinari sudjeluju u gradnji infrastrukture za Evropsko nogometno prvenstvo koje se održava 2012. u njegovoj zemlji.
Sutra u poslovnom!!!! [smiley1][smiley1][smiley1]
Mislim da je time obuhvacen cijeli gradjevinski sektor…. [smiley1][smiley1][smiley1]
Juščenko je predložio da hrvatski građevinari sudjeluju u gradnji infrastrukture za Evropsko nogometno prvenstvo koje se održava 2012. u njegovoj zemlji. Sutra u poslovnom!!!! [smiley1][smiley1][smiley1] Mislim da je time obuhvacen cijeli gradjevinski sektor…. [smiley1][smiley1][smiley1]
Uz dužno poštovanje, ovo je odlična vijest za sve građevinare, ali Viadukt ne gradi takvu vrstu objekata.
Ovome se prije svega mogu veseliti Ingra ( u prvom redu, posebno zbog referenci JPP-a ) , Tehnika i IGH.