VDKT (Viadukt d.d.)

Naslovnica Forum Tržište kapitala Hrvatska VDKT (Viadukt d.d.)

Forum namijenjen svim temama vezanim za dionice, obveznice i druge vrijednosne papire te trgovanje istima u Hrvatskoj.

Nakon izvješča INGRE i IGH THNK i HDEL DLKV mislim da je jasno ko je car građevine
VDKT apsolutno najbolje izvješče

dosta je bilo laži
Viadukt u utrci za najbolje izvješče na ZSE

Dali ova dionica zaslužuje da se trži ispod desetine maksimalne cjene
Da se o njoj pričaju same laži
A firma mlati zarade i sklapa nove poslove dobit porasla vrtoglavih 500%
http://www.poslovni.hr/122458.aspx
Tvrtka Viadukt je u prvom ovogodišnjem polugodištu ostvarila dobit prije oporezivanja u iznosu od 34,99 milijuna kuna što je višestruko povećanje u odnosu na profit ostvaren u istom lanjskom razdoblju, a koji je iznosio 6,86 milijuna kuna

Viadukt zadnjih nekoliko godina završava sa uspješnim izvješčima

Kroz cijelu krizu daje odlične rezultate a cijena dionice
najeftinija među građevinarima ako ne i najeftinija na ZSE..
Koji paradoks da se firmu koja daje fenomelnalne rezultate
kažnjava sa ovakovom niskom cijenom dionice.

Doći će i ovdje pravda čekat ću ja koliko god treba
Bitno da ne možete više lagat da ova firma ne vrijedi
Doči će i ovdje do ogromnog skoka samo strpljenja…

Prvi ce biti posljednj a posljednji prvi


30. listopad 2009.

Viadukt najavio isplatu dividende

Uprava Viadukta putem Zagrebačke burze je obavijestila dioničare da će isplata dividende za 2008. godinu biti izvršena putem Središnjeg klirniškog depozitarnog društva s planiranim početkom isplate od 4. studenog 2009. godine do 3. veljače 2010. godine (90 dana).

Kako se navodi, isplata dividende je bila odgođena zbog nelikvidnosti društva izazvanog neplaćanjem dospjelih obveza od strane investitora.

(pd)

Dobro je, ali mogli su ovake vijesti i malo bolje napisati.
Očito je da Viaduktu nedostaje malo dobrog PR-a, vjerujem da bi se to i te kako pozitivno odrazilo na imidž ove firme i cijenu dionice.

Čekamo i daljnje dobre vijesti, a za ovu firmu će ih sigurno biti…

sve više dobrih vijesti za dioničare viadukta 🙂
skroz sam zaboravio na dividendu, pa me zanima koliko je uopće iznosila divedenda?


sve više dobrih vijesti za dioničare viadukta 🙂
skroz sam zaboravio na dividendu, pa me zanima koliko je uopće iznosila divedenda?

ako se ne varam 14 kn po dionici

i da ne zaboravimo i pad je dio leta!

http://seebiz.eu/hr/tvrtke/infrastruktura/hac-placa-26-kilometara-autoceste-443-milijuna-vise-od-planiranog,60025.html

Čemu ovoliki pad kada gledam druge građevinare ništa mi nije jasno
Pali smo i više od HDEL koja je stvarno podbacila…
mora da je to nagrada za najbolje izvješče..i nove dobivene poslove
[angry]

Prvi ce biti posljednj a posljednji prvi

da vidimo,dva puta po 100 dionica i jednom 30 smo mu progutali na 400 kn…ima li junak još?
sam neka stavi…

i da ne zaboravimo i pad je dio leta!

evo još 290…iskrcava se po malo..ali i mi se nedamo…grickamo

i da ne zaboravimo i pad je dio leta!


Čemu ovoliki pad kada gledam druge građevinare ništa mi nije jasno
Pali smo i više od HDEL koja je stvarno podbacila…
mora da je to nagrada za najbolje izvješče..i nove dobivene poslove
[angry]

ocito nas testiraju koliko smo cvrsti i koliko vjerujemo u svoju dionicu [smiley]
i opet neki padaju..nazalost i to ispod 400..prestrasno…

Kalmeta: Traže se novi izvori financiranja izgradnje autocesta

Pritom je naveo da će se, primjerice, novi izvori financiranja tražiti za dionice od Osijeka do Belog Manastira, Dubrovnik-Doli i Sisak-Buševac, da se nastavlja gradnja autoceste prema Vrgorcu i prema Velikoj Gorici i gradnja Podravskog ipsilona, kao i usporena, do 2015. godine, gradnja Pelješkog mosta.

http://www.poslovni.hr/130917.aspx

Napravi razliku http://pravipotez.blogspot.com/


Kalmeta: Traže se novi izvori financiranja izgradnje autocesta

Pritom je naveo da će se, primjerice, novi izvori financiranja tražiti za dionice od Osijeka do Belog Manastira, Dubrovnik-Doli i Sisak-Buševac, da se nastavlja gradnja autoceste prema Vrgorcu i prema Velikoj Gorici i gradnja Podravskog ipsilona, kao i usporena, do 2015. godine, gradnja Pelješkog mosta.

http://www.poslovni.hr/130917.aspx

Zahvala svima koji su prodavali ovih dana……

marcello



Kalmeta: Traže se novi izvori financiranja izgradnje autocesta

Pritom je naveo da će se, primjerice, novi izvori financiranja tražiti za dionice od Osijeka do Belog Manastira, Dubrovnik-Doli i Sisak-Buševac, da se nastavlja gradnja autoceste prema Vrgorcu i prema Velikoj Gorici i gradnja Podravskog ipsilona, kao i usporena, do 2015. godine, gradnja Pelješkog mosta.

http://www.poslovni.hr/130917.aspx

Zahvala svima koji su prodavali ovih dana……

[/quote]
Ne brini se, još nema panike na ovoj dionici jer je ionako nisko, al bojim se ako krene panika kao danas, da će biti to dosta povoljnije.
Glede usporedbe sa ostalim graditeljima, Tehnika i HDEL su pale najviše, pa potom INGRA i DLKV, a tu je onda i VDKT.

New Report

Close