VDKT (Viadukt d.d.)

Naslovnica Forum Tržište kapitala Hrvatska VDKT (Viadukt d.d.)

Forum namijenjen svim temama vezanim za dionice, obveznice i druge vrijednosne papire te trgovanje istima u Hrvatskoj.


Ja sam izaša iz vdkt na 440 kn, ulazim opet na 380kn, ako bude sriće, ili ne bude, kako za koga!

Samo se nadaj!

Ovo je stvarno dionica za strpljive…
Nažalost, uz ovako male promete, sve afere u Hrvatskoj vezane uz građevinare ovih dana i dnevne špekulante teško je očekivati pozitivne pomake idućih dana.
Nema druge nego čekati kvartalno izvješće i nadati se novim poslovima u inozemstvu pa će valjda krenuti na bolje.

http://www.dubrovniknet.hr/novost.php?id=7166
Tko kaže da se neće graditi?
Nakon što su neki mediji objavili da će Vlada Republike Hrvatske odustati od nastavka gradnje auto-ceste prema Dubrovniku, župan dubrovačko-neretvanski Nikola Dobroslavić izrazio je čuđenje zbog takvih informacija.

Evo ovaj članak vam pokazuje da se laži šire non stop se ponavlja jedan te isti članak
iz Novoga lista koji se non stop gura a autor Darko Pajić koji je napisao
nebrojeno puno negativnih članaka o Građevinarima čak tvrdi da posla nema za iduče četri godine
mora da je čovjek prorok kada vidi toliko u daljinu…

Sada vidite da su to laži ovaj članak je ponovljen više nego 15 puta čak je danas ponovo izišao u Sebizu.. Novinari lažu shvatite več jednom svaki dan vas šopaju lažima i lažnim naslovima
A ovaj Pajić je očito potplačen .

Ako zaguglate nači čete bezbroj njegovih negativnih članaka zamo pazite na facebooku
kolega Pajić ima imenjaka i prezimenjaka u Srbiji pa da se ne zabunite….
http://www.facebook.com/people/Darko-Pajic/1036690477

Prvi ce biti posljednj a posljednji prvi

Europa želi završetak Slavonike
http://www.glas-slavonije.hr/vijest.asp?rub=1&ID_VIJESTI=113125

Upozorio bih još jednom na Novi list i Darka Pajića
On tupi jedno te isto vč mjesecima kao da on zna što če povjerenstvo za ceste učiniti
a to stvarno nezna niko.

pazite samo ovaj članak od jučer a izašao je danas u Sebizu gdje naslov tvrdi jedno a tekst drugo

http://www.novilist.hr/Vijesti/Novosti/vlada-raskida-ugovore-s-hrvatski.aspx
Vlada raskida ugovore s hrvatskim građevinarima

A tekst iza glasi:Ne namjerava se odustati od prometno neopravdane autoceste Dubrovnik-Doli, te preskupog mosta Pelješac

Prvi ce biti posljednj a posljednji prvi

Evo kao što vidite čak je i sam sebi kontradiktoran

Također navodi :Iza odluka Povjerenstva krije se prava socijalna drama u građevinarstvu

Kojeg povjerenstva kada se Povjerenstvo za ceste nije sastalo
ako se je povjerenstvo za ceste sastalo volio bih viditi dokaze jer takove nisam mogao nači
ako neko ima neki takav dokaz neka slobodno ovdje posta..

Ovaj Pajić uporno navodi kao da zna što če povjerenstvo odlučiti a također sada sam
navodi da je povjerenstvo donjelo odluke što nije istina jer sastanka povjerenstvea nije bilo i odgađa se preko dva mjeseca.
Znači to su sve laži koje kolega novinar navodi da bi napravio veču tiražu svome malome listu iz Rijeke. Ne da mi se sada vaditi njegove članke sa neta a ima ih preko 20 svi govore protiv građevinara i sežu sve od početka godine.
Moje osobno mišljenje je da je ovaj novinar potplačen od koga neznam možda od oporbe
ili nekoga kome paše da dionice građevinara stradavaju..

Prvi ce biti posljednj a posljednji prvi

http://www.24sata.hr/index.php?cmd=show_niktitanik&tip=default&datum_ts=1256335201

Vjerujem u još 1 test na 400kn da vidimo drži li obrana, bitno da izdrži iznad 402, da ne bude niže dno, da napokon krenemo malo i gore.

Mora da si postavio nalog na tu cijenu pa misliš da će ti neka ribca uletiti.
Nezgodno je jedan dan havliti a drugi dan kuditi i to ovisno jesi u
kešu ili nisi …

Prvi ce biti posljednj a posljednji prvi

http://www.novilist.hr/2009/10/23/vlada-raskida-ugovore-s-hrvatski.aspx

Da citiram iz najnovijeg članka:

Službenih informacija nema, izuzev potvrde iz Ministarstva prometa da je sjednica održana
(znači sjednica je ipak održana da ispravim svoj stari navod)

konačna odluka o raskidanju potpisanih ugovora o gradnji autocesta vrijednih gotovo milijardu eura nije donesena.
(znači možda je donesu na idučoj sjednici koja če biti ko zna kada vjerovatno iduče godine)

Porazno ostaje da Vlada i HAC nemaju nikakvu namjeru odustati od prometno sasvim neopravdane autoceste Dubrovnik-Doli, te jednako skupog mosta Pelješac.
(kao što vidite nema odustajanja od ovih najskupljih projekata )
da navedem Dubrovnik Doli
sam iznosi 3.6 miljardi i od njega se ne odustaje…Cjenu mosta još oko 3,5 miljardi pa to
znači ne odustaju od 7 miljardi projekta

Također treči projekt koridor 5C i most Drava pa izgleda da se i od njega ne odustaje
http://www.glas-slavonije.hr/vijest.asp?rub=1&ID_VIJESTI=113125

Europska banka za obnovu i razvoj te Europska investicijska banka zainteresirane za gradnju mosta preko Drave te gradnju posljednje dionice Slavonike od Osijeka do mađarske granice, jer se ona nalazi na paneuropskom prometnom koridoru čiju gradnju u Mađarskoj i BiH potpomažu upravo EBOR i EIB.

Kao što vidimo ni ovaj se projekat ne ukida već čemo dobiti novce izvana vrijednost ovoga projekta
1 miljardu kuna …

Pa gdje se onda ukida 7 miljardi kuna poslova kada več ova tri koja se ipak nastavljaju vrijede 8 miljardi.
Također podatak iz prvoga članka novoga lista koji se tiče C5 i mosta na DRAVI:
narednog tjedna Uprava Hrvatskih autocesta u punom sastavu boraviti u Londonu i Luxemburgu s jednim ciljem – finiširati pregovore s Europskom bankom za obnovu i razvoj (EBRD) i Europskom investicijskom bankom (EIB), koji se vode već mjesecima.

Zanči ovaj iduči tjedan stiže još love…

Kao što vidimo da se u biti ništa ne ukida cjena Viadukta je rušena novinskim tračevima
za koji dan izlaze izvješća i to je glavni razlog trača i rušenja cijene Viadukta i ostalih građevinara..

Prvi ce biti posljednj a posljednji prvi

Split čisto sumnjam da u narednim danima budeš gledao taj film [cool] [cool] [proud]


Split čisto sumnjam da u narednim danima budeš gledao taj film [cool] [cool] [proud]

I ja kao dioničar Viadukta bi također htio da ova dionica napokon ide prema gore. Ali tvrditi da se u naredno vrijeme ne može dogoditi i pad dionice bilo bi ipak malo presmiono.

Potencijal za veći rast ove dionice postoji, tu bi i Uprava trebala odraditi svoj dio ukoliko joj je to u interesu. Također, dobar potez bi bila i isplata dividende, ali to se očito prema raspoloživim informacijama neće dogoditi prije 12. mjeseca (naplata dugovanja HAC-a), a tek treba vidjeti što nam donosi 11. mjesec i novi proračun…

ova dionica ako firma ne ode u stečaj,u što sumnjam,ili ako ne krene neka prevara sa istiskivanjem malih dioničara dugoročno je dobra priča.cijena može malo padati,ali je puno veća šansa za veći rast.
ja sam je prvi put kupio po 464 u proljeće,i zeznuo se,ali od tada stalno dokupljujem……i trenutno uz janaf imam ovdje najveću zaradu.a još uvijek je jako niska cijena.firma znao posao i vrijeme će to pokazati.pogotovo kad se okrenu tržištu i inozemstvu.onda će to tek biti prava stvar.dugoročno veliki dobitak…..90 posto sam siguran u to….

i da ne zaboravimo i pad je dio leta!

New Report

Close