Evo gledao sam dnevnike na netu i ne vidim nigdje to što Mavan navodi…
7.-9. minuta jučerašnjeg Dnevnika…
Kakvo namještanje ulaza! Pa jel netko ovdje gleda Dnevnik?!
Ukratko želimo li pomoć od EU za dovršetak autocesta i mostova (navedeni su točno projekti, njih 4 i u svima VDKT i HDEL uz ostale) dali su uvjet da se potpisani ugovori moraju raskinuti i ponoviti natječaji.
To je razlog današnjeg pada.
[/quote]
Sve to me podsjeća na priču o Astaldiju i cesti Zagreb – Goričan.
Novci koji bi stigli iz EU bi ih mogli stajati puno više nego što vrijede.
radovi oko mosta su nastavljeni jer se financiraju iz proračuna Hrvatskih cesta, koje su u ovoj godini izdvojili stotinu milijuna kuna, pa bi ovakva dinamika izvođenja radova trenbala potrajati do kraja ove kalendarske godine.
Nije mi jasno zašto je VDKT pao više od ostalih građevinara
shodno da je dobio novi posao na Luci Rijeka i ima posla u Libiji..
A ima i bolje izvješće
Nije mi jasno zašto je VDKT pao više od ostalih građevinara
shodno da je dobio novi posao na Luci Rijeka i ima posla u Libiji..
A ima i bolje izvješće
slabo likvidne dionice rastu u velikim postotcima (kad je pump faza) ,ali jednako tako i padaju u dump fazi,
Natječaj za kredit koji su Hrvatske autoceste (HAC) raspisale ovaj ponedjeljak je zatvoren, a na njega se javilo pet banaka. Riječ je o kreditima koji bi HAC-u osigurao likvidnost, a konačne će se ponude znati u ponedjeljak ili utorak.
"Od Božića do sada nitko nam nije htio dati kredit, a sada možemo birati", rekao je Josip Sapunar, član Uprave HAC-a zadužen za financije. Prema njegovim riječima, kredit će se ‘raspoloviti’ od dva po sto milijuna eura, koja će HAC-u osigurati likvidnost već krajem sljedećeg mjeseca. Kredit je namijenjen vraćanju dugova Dalekovodu, Viaduktu, Konstruktoru i Hidroelektri, kojima ide 680 milijuna kuna, dok je ostatak namijenjen za nastavak izgradnje.
I dalje stojim izričito pri tvrdnji da ću svoje dionice prepustiti za najmanje 1200kn.