VDKT ide na 400kn (SMA20) i moš ti mene brisat kolko ti srce želi, al to je istina.
Bice ga i po 5 kuna,ali moras malo pricekat, samo nemoj popusit kao neki sto su cekali atlansku na 200 kuna itd,tebi se ocito kupuje ali bi htijo malo nize a to da ide na 400 kuna to je razlika cc 10% od sadasnje cjene,ali ako podje oci ce ti ispast,pa ces opet cekat korekciju i tako u krug,trebas procjenit firmu koliko vrjedi i kakva joj je buducnost i na osnovu toga ulagat,a ova firma ima jako dobru buducnost,zelim ti puno uspjeha u investiranju,posjedujem Viadukt,Ingru i Luku ploce,vas JOMIII
ja trgujem i radim analize na bazi nekoliko tjedana i pokušavam hvatati takve valove. srednjoročno gledao ide UP sve, pa i VDKT. dionica je nepotrebno zakucana u jednom danu pa će se isto tako ubrzo vratiti od kuda je i krenula. nadam da će sljedeći UP biti malo razumniji i stabiliniji.
Vidim da nitko nije prenijo vjest pa evo ja cu,a nema ko to radit vec domaci gradjevinari,zivija Viadukt [cool] http://www.seebiz.eu/hr/tvrtke/transport/luka-rijeka-veliki-interes-gradevinara-za-gradnju-novog-terminala,56573.html
Vidim da nitko nije prenijo vjest pa evo ja cu,a nema ko to radit vec domaci gradjevinari,zivija Viadukt [cool] http://www.seebiz.eu/hr/tvrtke/transport/luka-rijeka-veliki-interes-gradevinara-za-gradnju-novog-terminala,56573.html
da ali jisu napisali kada će biti…za dvije tri godine
[tongue]
Viadukt se na ovom natječaju pojavljuje u poslovnoj udruzi sa Primorjem iz Ajdovščine i GP Krkom…malo je smješan komentar da to nema tko raditi osim domaćih građevinara pored renomiranih tvrtki Jan de Nool, Strabaga itd…
Viadukt se na ovom natječaju pojavljuje u poslovnoj udruzi sa Primorjem iz Ajdovščine i GP Krkom…malo je smješan komentar da to nema tko raditi osim domaćih građevinara pored renomiranih tvrtki Jan de Nool, Strabaga itd…
Ako treba ponavljat će se natječaj dok naši ne dobe posao. [tongue]
Kupnje: VDKT-R-ACijena Količina
448,00 20
447,15 50
447,00 100
446,00 30
445,01 10
441,02 30
440,29 10
440,27 43
440,00 114
436,00 30
Prodaje: VDKT-R-AKoličina Cijena
9 477,40
50 477,50
69 477,58
26 477,74
25 477,75
2 477,77
115 477,94
8 478,00
80 478,42
48 478,50
Nema više drhtavih ručica niko neda VDKT ispod 478 kuna
a ovi dolje bi još jeftino ali nema više Vdkt je odradio veliki pad (korekciju)
bili smo na 500 prije neki dan i sada samo gore…
Bitka za Brajdicu vrijedna 42 milijuna eura
http://www.maritime-connector.com/NewsDetails/4999/lang/Croatian/Bitka-za-Brajdicu-vrijedna-42-milijuna-eura.wshtml
hrvatski konzorcij kojeg čine Primorje Ajdovščina, Viadukt Zagreb i GP Krk, udruga hrvatske tvrtke INGRA i tvrtke Somagec iz Maroka
RIJEKA – Oko 42 milijuna eura planira se investirati u proširenje kontejnerskog terminala Brajdica, gradnju nove obale duge oko 300 metara s dubinom od 14 metara, te u uređenje šengenske granice na najvećem kontejnerskom terminalu riječke luke.
Shodno iscrpljujućoj, detaljnoj i dugotrajnoj proceduri Svjetske banke od početka godine u tijeku je natječajni proces izbora tvrtke koja će graditi novi terminal te biti zadužena za nadzor ovog projekta. U suženi izbor kandidata za gradnju terminala ušlo je sedam konzorcija ili tvrtki među kojima osim hrvatskih građevinara kandidiraju i Belgijanci, Turci, Talijani, Slovenci, Austrijanci i jedna tvrtka iz Maroka. Riječ je o najvećoj investiciji iduće godine u Rijeci za koju su sredstva već osigurana iz kredita Svjetske banke u sklopu projekta Rijeka Gateway 2, pa je izniman interes građevinara očekivan. Njihove bi zaključne ponude u Lučku upravu Rijeka trebale stići početkom narednog mjeseca i procjenjuje se da će rezultat natječaja biti drastično smanjenje cijena, prvenstveno stoga što je recesija teško pogodila građevinsku djelatnost, pa su rijetki ovako ambiciozni projekti sa sigurnim financiranjem.
Kako neslužbeno doznajemo u uži krug ušla je renomirana belgijska tvrtka Jan de Nool, turska kompanija Dogus in Saad, talijanski So Co & Mar – Grand lavori finvest, slovensko-hrvatski konzorcij kojeg čine Primorje Ajdovščina, Viadukt Zagreb i GP Krk, udruga hrvatske tvrtke INGRA i tvrtke Somagec iz Maroka, te još dvije samostalne ponude, jedna od austrijske tvrtke Strabag te jedina samostalna ponuda neke hrvatske tvrtke, koja je došla iz Konstruktora Niskogradnje.
Svi navedeni prethodno su već predali opsežnu dokumentaciju, niz garancija boniteta, iskustva i kvalitete u ovakvom poslu, te su na temelju toga odabrane u uži izbor. Sada će svaka tvrtka ili konzorcij dati završne ponude, prvu za građenje i drugu financijsku ponudu. Svaku od njih mora kontrolirati i odobriti odbor Svjetske banke, pa je tako izvjesno da bi u najboljem slučaju graditelj nove obale na Brajdici mogao biti poznat krajem ove godine, što bi moglo otvoriti mogućnost da širenje kontejnerskog terminala počne u prvoj polovici iduće godine, kasnije od onoga što se planiralo nakon što je prošle godine i formalno potpisan kredit vrijedan oko 88 milijuna eura za Rijeka Gateway
ne znam jel ste svi zaboravili na dividendu koja nam još nije isplačena. Ima netko neku informaciju kada bi nam mogla sjest divedenda na naše računčiće? [undecid]
DIVIDENDA????
Šta dividenda jeli sjela ili ne reci fino