Hm… tko su i šta su ti Unipor ? To mi nešto zvoni u glavi ali se ne mogu sjetiti.
Kaj je to neki građevinski materijal bio? Stiropol ili siporeks ?
Pročitajte ovo zanimljivo štivo
Izgleda da je Petar pećina glavni vlasnik Partita koji je vlasnik Unipora i dobroga djela VDKT
on sigurno ne misli prodati dio VDKT u Uniporu jer želi kontrolirati četvrtinu dionica VDKT
i u biti je on največi vlasnik VDKT
Poslije Unipora, najveći dioničar Viadukta je Petar Pećina, vlasnik dviju tvrtki, Atticus i Partita, koji tim putem posjeduje 10,1 posto tvrtke. Uvidom u sudski registar može se saznati da je jedna od tih tvrtki, Partita, jedan od najvećih (90-postotni) vjerovnika Unipora, pa bi eventualnim prijebojem potraživanja Pećina preko svojih tvrtki kontrolirao gotovo četvrtinu dionica Viadukta. Iako Huljev kaže da ona kao stečajna upraviteljica to neće dopustiti te namjerava dionice prodati najboljem ponuđaču, činjenica je da Pećina, ako su njegove tvrtke sudjelovale u dokapitalizaciji, već sada ima najveći utjecaj u Viaduktu. Budući da nije želio razgovarati za Lider o svojim namjerama oko Viadukta, nije poznato stvara li se neki novi građevinski magnat ili Pećina samo papirnato figurira kao dioničar, pripremajući teren za zasad nepoznatoga kupca.
Pročitajte ovo zanimljivo štivo
Izgleda da je Petar pećina glavni vlasnik Partita koji je vlasnik Unipora i dobroga djela VDKT
on sigurno ne misli prodati dio VDKT u Uniporu jer želi kontrolirati četvrtinu dionica VDKT
i u biti je on največi vlasnik VDKT
Možda bi bilo bolje da proda netkome tko je sposoban s VDKT napraviti nešto ozbiljno, a ne da zadnje četri godine Viadukt stagnira dok su sve ostale građevinske firme poduplale prihode i dobit.
Ili neka Pećina vidi kako to rade Radić i Oppenhiem.
Antiša tu si došao drukati svojim izmišljotinama potkrjepi svoje
laži brojkama ako možeš
Toliko si proziran da ne kužiš uopče tko je Pečina pa ne upravlja on Viaduktom
nemaš pojima o ovoj dionici niti o građevinarima kako stoje i koje
su rezultate prikazali zadnjih godina
Ali zato lagat znaš i to isto radiš loše.
i reklamirati Ingru koja stoji u dubokim problemima i djeli dionice koperatnitima
da prebije dugove a u firmi ne primaju redovite plače možeš negdje drugdje .
Neto dobit građevinske tvrtke u 2008. godini povećana je za 32,3 posto u odnosu na prethodnu godinu
http://www.suvremena.hr/10666.aspx
Dobit Viadukta porasla pet puta
http://www.bankamagazine.hr/Burze/Vijesti/VijestiizHrvatske/tabid/281/ctl/Details/mid/984/ItemID/53075/Default.aspx
Da bar stoji pada tri dana dok je Crobex rasto..
Promet svaki dan milja..
S obzirom da je VDKT trenutno aktualan, izdvojio sam, po mom mišljenju, dvije ključne razine cijene za tu dionicu . Obje su utvrđene čisto na temelju tehničke analize(dosadašnjih S/R razina, stDevijacije i normaliziranog dnevnog ATR-a). Obje razine su kratkoročno relevantne samo za vrijeme trajanja ovog brakeout-a.
Prva razina, 500kn po dionici, mogla bi predstavljati prvi ozbiljniji resistance trenutnom rastu. Ukoliko VDKT dođe do razine 500kn i ne uspije ju odmah probiti, zadrži trenutni volumen trgovanja i ne padne jako (mora ostati iznad 400kn) – u roku od nekoliko dana mogao bi rezultirati "proboj" te razine i "napad" na drugu ključnu razinu, 620kn po dionici. Isto toliko dobra solucija je i proboj razine od 500kn odmah, ograničen rast (do max. 550), i korekcija natrag do 500 (ali, ne ispod!). Za drugu soluciju je važno da promet na dan susreta s razinom 500 bude veći od prometa tijekom dana korekcije. Odbitak od 500 i ostanak iznad te razine trebao bi signalizirati "jačinu" kupaca dovolju za rast do razine 620kn u relativno kratkom roku.
Timeframe za obje solucije je max. 6 tjedana. i obje predstavljaju školski primjer testiranja S/R razine, prevagu kupaca (bulls) nad prodavačima (bears) i bullish signal (za kupnju) koji se nakon toga javlja…
Izvor grafa: http://www.investa.hr
nije loše ponoviti… nadamo se da se odvija obrazac 1
Mislio sam da će narudžba platforme u trenucima kad je odgođena gradnja Pelješkog mosta i kada Viadukt nije dovoljno likvidan da plaća dobavljače biti vijest koja će negativno odjeknuti. Izgleda da tržište čudno reagira na ovakve vijesti.
Evo opet širite neistine
Viadukt plača dobavljače ,ajde daj link do te navodno lažne vjesti
ovaj forum bombardiraju drukeri koji izmišljaju sve vrste neistina..
Ne će se baš nakupovati s ovim količinama…..prodaja se povukla na više.
Kupnje: Cijena Količina
466,01 10
465,20 25
464,05 40
464,04 3
464,00 25
451,37 12
451,33 33
451,09 10
441,04 25
441,01 20
Prodaje: Količina Cijena
21 473,00
22 474,00
247 474,90
100 475,00
2 481,00
1 482,01
1 482,98
6 482,99
Evo opet širite neistine
Viadukt plača dobavljače ,ajde daj link do te navodno lažne vjesti
ovaj forum bombardiraju drukeri koji izmišljaju sve vrste neistina..
Link? Vi kolega živite u svijetu linkova…Pitajte bilo koju firmu koja radi sa Viaduktom…
Evo ako Vas nešto zanima pitajte me na PM da ne ispadne da drukam…