VDKT (Viadukt d.d.)

Naslovnica Forum Tržište kapitala Hrvatska VDKT (Viadukt d.d.)

Forum namijenjen svim temama vezanim za dionice, obveznice i druge vrijednosne papire te trgovanje istima u Hrvatskoj.

Imam dionicu i želim da raste, da to odmah riješimo.
Ali ovo mi stvarno nejde u glavu. Shvatite da je VDKT imao dokapitalizaciju i zaboravite na ATH. Ja ne shvaćam, da li vi sebe hranite s tim pričama ili ste stvarno neinteligentni pa ne možete to shvatiti. Ovo nemojte shvatiti kao vređanje već samo utvrđivanje stanja. Jel mene stvano zanima zašto se to trubi stalno, a veće vas je ne znam koliko ljudi opominjalo na to. Stvarno fascinantno.
Opet, imam dionicu i želim da raste.

[b]I ovak i onak![/b]

uključujuči dokap, ATH je cca 3400 kn.

nego DATA, evo probudio se VDKT. konačno malo veći prometi. idemo AP AP AP [thumbsup]

I'LL BE BACK

Ja mislim da je ATH na barem 3900 kuna a to je više nego 1/10 Ath

A što je sa Ingrom ona se nije dokapitalizirala ali je dala stotine hiljada dionica

da plati dugove koperantima budimo iskreni koliki je onda njena ATH
možda 300 kuna e pa to je oko 1/6 ATH pa usporedimo to sa VDKT 1/10
pa usporedimo koja firma financijski bolje stoji sve će biti jasno da je
Vdkt skoro duplo povoljniji od Ingre i po meni puno manje riskantna dionica ..
samo da napomenem da isto imam dionice Ingre i da sam sretan njenim
rastom koji stvarno zaslužuje…

Prvi ce biti posljednj a posljednji prvi


uključujuči dokap, ATH je cca 3400 kn.

nego DATA, evo probudio se VDKT. konačno malo veći prometi. idemo AP AP AP [thumbsup]


Evo još jednog vlasnika dionice koji isto želi da cijena raste i koji se slaže sa mišljenjem kolege governora.

Zaključimo konačno tu priču oko ATH. Budući da je bila dokapitalizacija, cijene prije datuma dokapitalizacije treba računati uzevši nju u obzir. Tako je npr. jedna ozbiljna kuća kao što je Bloomberg napravila sa cijenama dionice VDKT. Retroaktivno je za svaki datum prije dokapa izračunala cijene. Tako je ATH postignut 19.10.2007. po njima 3336,77. Radi se o najvećoj postignutoj prosječnoj cijeni, koja nije nužno i najveća protrgovana u povijesti koja može biti oko 3400. ATH po zse.hr je 4800. Cijena je postignuta 22.10.2007. To nije prosječna cijena tog dana (koja je bila 4598.30), nego najveća protrgovana cijena tog dana.

To što na zse.hr to nisu napravili, ne znači da je to ispravno. Tamo su jednostavno naveli cijene po kojima se trgovalo. Ali razmislite malo, dokap znači povećanje broja dionica u opticaju, čime se smanjuje vrijednost cijene dionice.

S druge strane, čak i ako uzimamo ATH oko 3400 kn (čemu će se mnogi usprotiviti, ali brojkice su jasne) i ako uzimamo cijenu u trenutku pisanja ovog posta od 398 kn, pad je 8,5 puta. I još sa solidnim fundamentima, mislim da ova dionica nije loš izbor za buy ili hold danas ili zadnjih dana.

U bilo kojem momentu na svoj portfelj možete gledati kao da vam ga je tog časa netko poklonio i nije vam rekao kupovne cijene

pustite taj ath na miru,nece vise nikad vdkt na te razine
kakav je to balon bio,to svijet nije vidio

***obrisano***
ne znaš ti što će sutra biti
a kamoli za nekoliko godina .
zašto ne bi naprimjer dionice za par godina narasle još više nego što su ikada bile…

Prvi ce biti posljednj a posljednji prvi


pustite taj ath na miru,nece vise nikad vdkt na te razine
kakav je to balon bio,to svijet nije vidio

Itekako je vidio. Jeste li čuli za priču o tulipanima u Nizozemskoj prije nekoliko stoljeća ili kako je Newton izjavio da može u centimetar izračunati putanju do Mjeseca, ali isto tako naivno izgubiti lovu na South Sea bubble. Balona je bilo i bit će, pretjeranog napuhavanja ali i pretjeranog ispuhivanja u kojem smo (nadam se) trenutno.

Hoće li VDKT u bližoj budućnosti opet dostići ATH nije toliko bitno. Važno je da raste. A znamo kako on zna potegnuti.

U bilo kojem momentu na svoj portfelj možete gledati kao da vam ga je tog časa netko poklonio i nije vam rekao kupovne cijene


pustite taj ath na miru,nece vise nikad vdkt na te razine
kakav je to balon bio,to svijet nije vidio

kolega promijenite si nick u Mr.nostradamus,ipak vidim kategoricki tvrdite da nikad nece biti na bivsem ATH…nekak brijem da su oni koji su kupovali atpl prije neku godinu po 50 kn imali misljenje kao i vi sad,a gdje je nakon negog vremena bila…he he bitno da smo u bullu…ostalo manje bitno,gdje cemo biti i na koliko to mislim da nitko nemoze tvrditi,to ce nam tek vrijeme pokazati…pozz kolega..

moji postovi nisu poziv na kupnju ili prodaju..odraz su mojeg misljenja......


pustite taj ath na miru,nece vise nikad vdkt na te razine
kakav je to balon bio,to svijet nije vidio

krivo….

Povijest svjetskih burz je puna balona. koji se napušu pa puknu…

Samo je pitanje oće li to biti za 3, 5 ili 10 godina [shocked]

A ako uzmemo da je nekad se mogao kupiti po 30kn onda vidimo da je u 10.g. narastao 12 puta!
Okanite se ljudi brojki i držite se fundamenata i tehničke analize! Uvijek je bilo i bit će skokova i gore i dolje!

Upravo Viadukt ima odlične fundamente .


Kolega DATA, ipak imate pravo po pitanju podcijenjenosti. Išao sam još malo istraživati….

Naime… prema varijabli P/EBITDA,tj. prema odnosu cijene diionice i zarade prije amotrizacije ( a to je ona prava, realna i opipljiva zarada koja ide u kasu) VDKT je daleko najpodcjenjeniji građevinar. I to za više nego duplo podcjenjeniji od prvog sljedećeg, a u prosjeku 3 do 4 puta podcjenjeniji od basketa ostalih građevinara.

Čak je i po EV/EBITDA varijabli, koja u kalkulaciju uzima i zaduženje, VDKT druga najpodcjenjenija (prva je INDG, ali ona ima tamo neke izvanredne prihode a ne prihode iz redovnog poslovanja, i uopće nema duga).

A uz sve to, VDKT ima _politiku_ isplate dividende koja pri ovim cjenama daje sasvim pristojan yield.

Ono što je kod VDKT zabrinjavajuće su velike kratkoročne obveze, koje su trenutno veće od zbroja kratkoročnih potraživanja i kratkoročne imovine, pa se postavlja pitanje servisiranje tog duga i dinamiku istog. Naime, VDKT doista ima enormne prihode, a također i rashode. Da bi se dublje ušlo u problematiku i odagnalo moju zabrinutost trebalo bi znati točnije strukturu tih prihoda, a i rashoda te vidjeti da li se u budućim prihodima tj. rashodima postoji "rupa" za pokriće tog gapa između kratkoročnih potraživanja i kratkoročnih obveza. Ne razumijem se baš u poslovanje građevinara, pa ako netko ima da se u to razumije bio bih mu zahvalan da mi malo to objasni. ono što se možemo nadati je da u tom VDKT-u znaju što rade i da će se taj gap s vremenom smanjiti…npr..možda oni imaju termin završetka nekih projekata čime bi brzopotezno zatvorili taj gap… sve je moguće kod takvih firmi sa ogromnim prihodima… kažem.. ne znam… ne razumijem se…

uglavnom.. VDKT [thumbsup]


[thumbsup] [thumbsup]

New Report

Close