VDKT (Viadukt d.d.)

Naslovnica Forum Tržište kapitala Hrvatska VDKT (Viadukt d.d.)

Forum namijenjen svim temama vezanim za dionice, obveznice i druge vrijednosne papire te trgovanje istima u Hrvatskoj.

Na Viaduktu je puno bolja i sigurnija a bome i veća zarada nego na Ingri
Samo da još prešiba HDEL koja po meni nebi nikako smjela rasti više od VDKT
iz tisuću već prije navedenih razloga bolje izvješće puno manji rast od ATH
puno bolji EV/EBITDA i još dosta toga ko nije informiran neka pročita par strana
postova unazad foruma Viadukta
[thumbsup] [thumbsup]

Kolega Tao, malo sam duže u Viaduktu i mogu vam reći da sve to što ste naveli u Viaduktovom slučaju ne znači gotovo ništa. Ova dionica prkosi svakoj logici.

Pročitao sam ja postove na Viaduktu pa i tvoje koji su uvjek napisani nu negativnom
smislu prema viaduktu ,kada to čovjek pročita odma mu je jasno da ti i nis baš neki vlasnik Viadukta jer ga inače ne bi stalno ogovarao. [thumbsup] [thumbsup]

Pročitao si me, što da kažem, svaka čast.

Potpuno se slažem sa svim kolegama u svezi rasta VDKT
Smatram isto da bi morao rasti više od Hdel
ali vrijeme bude pokazalo…

Što se tiče kolege pere ždere mogu potvrditi
da on ovdje samo navija za padanje VDKT

pozdrav svima vlasnicima ove izuzetno potcjenjene dionice
također novim vlasnicima predlažem da proćitaju postove
barem od izvješća da se informiraju kao što je več predložio kolega Tao…

Prvi ce biti posljednj a posljednji prvi

u prvoj polovici godine je trebao krenuti autoput doboj -banjaluka,zbog krize je prolongiran pocetak gradnje … koliko sam informiran jedna austrijska tvrtka bi trbala biti nositelj posla, evo da ne ispadnem druker,kog zanima neka se malo raspita tko bi trebao biti izvodjac radova…

moji postovi nisu poziv na kupnju ili prodaju..odraz su mojeg misljenja......



GRAĐEVINSKI SEKTOR:

EV/EBITDA za 1H 2009:

HDEL: 43,02
THNK: 82,05
IGH: 23,80
DLKV: 66
VDKT: 10,91
LVCV: 20,95
INGR: 233,15
prosjek sektora (Ingra izbačena): 41,12

EV/EBITDA ttm:

HDEL: 39,66
THNK: 25,69
IGH: 12,24
DLKV: 18,08
VDKT: 8,24
LVCV: 4,67 (dug samo 30% u odnosu na glavnicu, ostali minimalno 300%)
INGR: 767,17
prosjek sektora (Ingra izbačena): 18,09

EV/EBITDA prosjek zadnjih punih 5 kalendarskih godina poslovanja (na današnji mcap):

HDEL: 16,44
THNK: 10,77
IGH: 8,25
DLKV: 11,054
VDKT: 8,05
LVCV: 10,26
INGR: 17,5
prosjek sektora: 11,76

VDKT prema najjačoj benchmark multipli unutar sektora i kod take-overa (koja uključuje mcap, dug i cash+potraživanja, u odnosu na zaradu prije amortizacije) najpodcjenjeniji.

nadodajmo da uz Tehniku, jedini redovito dijeli pristojnu dividendu unazad 5 godina. Ove godine odgođena (ne i obustavljena) zbog poteškoća s naplatom.

nema apsolutno nikakvog argumenta da se VDKT trži na istom P/BV kao HDEL.

Meni je isto uopće nejasno kako HDEL više raste od Viadukta.
Valjda ekipa nije proćitala izvješća građevinara. [thumbsup] [thumbsup]
[/quote]

Na papiru izgledaju dobro, u stvarnosti nemaju 5 milja za isplatiti dividendu………………




GRAĐEVINSKI SEKTOR:

EV/EBITDA za 1H 2009:

HDEL: 43,02
THNK: 82,05
IGH: 23,80
DLKV: 66
VDKT: 10,91
LVCV: 20,95
INGR: 233,15
prosjek sektora (Ingra izbačena): 41,12

EV/EBITDA ttm:

HDEL: 39,66
THNK: 25,69
IGH: 12,24
DLKV: 18,08
VDKT: 8,24
LVCV: 4,67 (dug samo 30% u odnosu na glavnicu, ostali minimalno 300%)
INGR: 767,17
prosjek sektora (Ingra izbačena): 18,09

EV/EBITDA prosjek zadnjih punih 5 kalendarskih godina poslovanja (na današnji mcap):

HDEL: 16,44
THNK: 10,77
IGH: 8,25
DLKV: 11,054
VDKT: 8,05
LVCV: 10,26
INGR: 17,5
prosjek sektora: 11,76

VDKT prema najjačoj benchmark multipli unutar sektora i kod take-overa (koja uključuje mcap, dug i cash+potraživanja, u odnosu na zaradu prije amortizacije) najpodcjenjeniji.

nadodajmo da uz Tehniku, jedini redovito dijeli pristojnu dividendu unazad 5 godina. Ove godine odgođena (ne i obustavljena) zbog poteškoća s naplatom.

nema apsolutno nikakvog argumenta da se VDKT trži na istom P/BV kao HDEL.

Meni je isto uopće nejasno kako HDEL više raste od Viadukta.
Valjda ekipa nije proćitala izvješća građevinara. [thumbsup] [thumbsup]
[/quote]

Na papiru izgledaju dobro, u stvarnosti nemaju 5 milja za isplatiti dividendu………………
[/quote]
ali imaju za naplatiti…hm koliko???…. [cool]

moji postovi nisu poziv na kupnju ili prodaju..odraz su mojeg misljenja......

Jako puno za naplatit jako puno….
i bez tog su novca uspjeli poslovati u velikoj pozitivi
još kad sjedne lova od države biti će para preko krova….

Prvi ce biti posljednj a posljednji prvi




GRAĐEVINSKI SEKTOR:

EV/EBITDA za 1H 2009:

HDEL: 43,02
THNK: 82,05
IGH: 23,80
DLKV: 66
VDKT: 10,91
LVCV: 20,95
INGR: 233,15
prosjek sektora (Ingra izbačena): 41,12

EV/EBITDA ttm:

HDEL: 39,66
THNK: 25,69
IGH: 12,24
DLKV: 18,08
VDKT: 8,24
LVCV: 4,67 (dug samo 30% u odnosu na glavnicu, ostali minimalno 300%)
INGR: 767,17
prosjek sektora (Ingra izbačena): 18,09

EV/EBITDA prosjek zadnjih punih 5 kalendarskih godina poslovanja (na današnji mcap):

HDEL: 16,44
THNK: 10,77
IGH: 8,25
DLKV: 11,054
VDKT: 8,05
LVCV: 10,26
INGR: 17,5
prosjek sektora: 11,76

VDKT prema najjačoj benchmark multipli unutar sektora i kod take-overa (koja uključuje mcap, dug i cash+potraživanja, u odnosu na zaradu prije amortizacije) najpodcjenjeniji.

nadodajmo da uz Tehniku, jedini redovito dijeli pristojnu dividendu unazad 5 godina. Ove godine odgođena (ne i obustavljena) zbog poteškoća s naplatom.

nema apsolutno nikakvog argumenta da se VDKT trži na istom P/BV kao HDEL.

Meni je isto uopće nejasno kako HDEL više raste od Viadukta.
Valjda ekipa nije proćitala izvješća građevinara. [thumbsup] [thumbsup]
[/quote]

Na papiru izgledaju dobro, u stvarnosti nemaju 5 milja za isplatiti dividendu………………
[/quote]

koliku dividendu su namjeravali podijeliti ostali građevinari? Evo HDEL je podijelila u 2007… dvije kune… VDKT se ni po čemu ne nalazi u drugačijoj situaciji od ostalih građevinara….osim što je podcijenjeniji..

I'LL BE BACK

povlačenje prodaje sa VDKT. valjda su konačno išli računati fundamente i usporediti sa ostalim građevinarima… [thumbsup]

I'LL BE BACK

vidim ja netko stvarno šuti ..i radi…

samo što nije...

New Report

Close