VDKT (Viadukt d.d.)

Naslovnica Forum Tržište kapitala Hrvatska VDKT (Viadukt d.d.)

Forum namijenjen svim temama vezanim za dionice, obveznice i druge vrijednosne papire te trgovanje istima u Hrvatskoj.

Da se zahvalim kolegama na pomoći
Raćunao sam i izgleda da ste u pravu makar sam
i dalje našao nekih grešaka u ZSE proraćunima..

Prvi ce biti posljednj a posljednji prvi

jako ljepo urušavanje čestitam

Evo vam malo FA od Guvernera, a vi vjerujte ili ne.

Da bi VDKT bio fer vrednovan sa prosjekom basketa ostalih građevinara cijena bi trebala biti blizu 500 kuna.

Dakle, neovisno o index-u tržišta. dal će gore-dolje, lijevo desno. Uzmite P/ebitda i EV/EBITDA, ali ne sa brojkama zadnjeg izvješća ili zadnje godine (to se tako ne radi). nego na prosjeku poslovanja zadnjih 5 godina da imate teži i jači prosjek. Napravite to za sve građevinare i ukalkulirajte si činjenicu o redovitoj isplati divende kod vijadukta u zadnjih pet godina i to progresivno od 10 do 14 kuna bez iznimke, i vidjet ćete da sam u pravu.

Fer izračun cijene neke dionice je individualna stvar i ja ga za VDKT ne bih komentirao niti iznosio, ali brojka je (ovo je moje subjektivno razmišljanje) blizu četveroznamenkaste…ali to sad nije niti bitno… ja sad samo tražim fundamentalni gap u odnosu na peer basket. Šta mislite zašto je JDPL skoćio sa 100 do 200 kuna u par tjedana za vrijeme dok je ATPL stajala? Sve je u fundamentalnim gapovima…

VDKT, to je moj građevinar [thumbsup]

I'LL BE BACK


Evo vam malo FA od Guvernera, a vi vjerujte ili ne.

Da bi VDKT bio fer vrednovan sa prosjekom basketa ostalih građevinara cijena bi trebala biti blizu 500 kuna.

Dakle, neovisno o index-u tržišta. dal će gore-dolje, lijevo desno. Uzmite P/ebitda i EV/EBITDA, ali ne sa brojkama zadnjeg izvješća ili zadnje godine (to se tako ne radi). nego na prosjeku poslovanja zadnjih 5 godina da imate teži i jači prosjek. Napravite to za sve građevinare i ukalkulirajte si činjenicu o redovitoj isplati divende kod vijadukta u zadnjih pet godina i to progresivno od 10 do 14 kuna bez iznimke, i vidjet ćete da sam u pravu.

Fer izračun cijene neke dionice je individualna stvar i ja ga za VDKT ne bih komentirao niti iznosio, ali brojka je (ovo je moje subjektivno razmišljanje) blizu četveroznamenkaste…ali to sad nije niti bitno… ja sad samo tražim fundamentalni gap u odnosu na peer basket. Šta mislite zašto je JDPL skoćio sa 100 do 200 kuna u par tjedana za vrijeme dok je ATPL stajala? Sve je u fundamentalnim gapovima…

VDKT, to je moj građevinar [thumbsup]


kolega koja bi po tvom bila fer cijena za VDKT

Da bi VDKT bio fer vrednovan sa prosjekom basketa ostalih građevinara cijena bi trebala biti blizu 500 kuna.
koliko vidim sve piše


Evo vam malo FA od Guvernera, a vi vjerujte ili ne.

Da bi VDKT bio fer vrednovan sa prosjekom basketa ostalih građevinara cijena bi trebala biti blizu 500 kuna.

Dakle, neovisno o index-u tržišta. dal će gore-dolje, lijevo desno. Uzmite P/ebitda i EV/EBITDA, ali ne sa brojkama zadnjeg izvješća ili zadnje godine (to se tako ne radi). nego na prosjeku poslovanja zadnjih 5 godina da imate teži i jači prosjek. Napravite to za sve građevinare i ukalkulirajte si činjenicu o redovitoj isplati divende kod vijadukta u zadnjih pet godina i to progresivno od 10 do 14 kuna bez iznimke, i vidjet ćete da sam u pravu.

Fer izračun cijene neke dionice je individualna stvar i ja ga za VDKT ne bih komentirao niti iznosio, ali brojka je (ovo je moje subjektivno razmišljanje) blizu četveroznamenkaste…ali to sad nije niti bitno… ja sad samo tražim fundamentalni gap u odnosu na peer basket. Šta mislite zašto je JDPL skoćio sa 100 do 200 kuna u par tjedana za vrijeme dok je ATPL stajala? Sve je u fundamentalnim gapovima…

VDKT, to je moj građevinar [thumbsup]


vrlo obećavajuče, još samo da ”ekipa” dozvoli skok… [thumbsup]


Da bi VDKT bio fer vrednovan sa prosjekom basketa ostalih građevinara cijena bi trebala biti blizu 500 kuna.
koliko vidim sve piše

Upravo gledam podatak da je cijena ove dionice bila "Najviša 52W : 1.420,00 HRK" S obzirom da će u idučih 52 W situacija u poslovanju biti barem onakva kakva je bila, nema razloga da se cjena ne vrati na taj nivo. Izuzimam naravno neke nepredviđene dogadjaje, ali ako Obamin zamašnjak nastaviti okretanje kao u prošlih mjesec dana, to će se odraziti globalno. Pa onda i na naše građevinare. A građevinari su lokomotiva koja vuče ostale…….

marcello



Da bi VDKT bio fer vrednovan sa prosjekom basketa ostalih građevinara cijena bi trebala biti blizu 500 kuna.
koliko vidim sve piše

Upravo gledam podatak da je cijena ove dionice bila "Najviša 52W : 1.420,00 HRK" S obzirom da će u idučih 52 W situacija u poslovanju biti barem onakva kakva je bila, nema razloga da se cjena ne vrati na taj nivo. Izuzimam naravno neke nepredviđene dogadjaje, ali ako Obamin zamašnjak nastaviti okretanje kao u prošlih mjesec dana, to će se odraziti globalno. Pa onda i na naše građevinare. A građevinari su lokomotiva koja vuče ostale…….

[/quote]

Obamin zamašnjak [lol]
Viaduktu je jedini spas ako se makne
iz ove banana drzave i orijentira se sto vise na Afriku.Ovdje ce biti samo gore i gore.
Racunaj da ti je od 350 do 1420 405 % rasta .

Good artists copy. Great artists steal.


Evo vam malo FA od Guvernera, a vi vjerujte ili ne.

Da bi VDKT bio fer vrednovan sa prosjekom basketa ostalih građevinara cijena bi trebala biti blizu 500 kuna.

Dakle, neovisno o index-u tržišta. dal će gore-dolje, lijevo desno. Uzmite P/ebitda i EV/EBITDA, ali ne sa brojkama zadnjeg izvješća ili zadnje godine (to se tako ne radi). nego na prosjeku poslovanja zadnjih 5 godina da imate teži i jači prosjek. Napravite to za sve građevinare i ukalkulirajte si činjenicu o redovitoj isplati divende kod vijadukta u zadnjih pet godina i to progresivno od 10 do 14 kuna bez iznimke, i vidjet ćete da sam u pravu.

Fer izračun cijene neke dionice je individualna stvar i ja ga za VDKT ne bih komentirao niti iznosio, ali brojka je (ovo je moje subjektivno razmišljanje) blizu četveroznamenkaste…ali to sad nije niti bitno… ja sad samo tražim fundamentalni gap u odnosu na peer basket. Šta mislite zašto je JDPL skoćio sa 100 do 200 kuna u par tjedana za vrijeme dok je ATPL stajala? Sve je u fundamentalnim gapovima…

VDKT, to je moj građevinar [thumbsup]

Slažem se sa tobom kolega
Šteta što Vdkt pada već par dana
dok mnogi lošiji od njega rastu
no doći će maca na vratanca ko nema strpljenja sa VDKT i bolje da proda
sa njime treba biti strpljiv i ćekat da skoći
a kada se to desi
ode on +20% u dva tri dana..

Prvi ce biti posljednj a posljednji prvi

VDKT je imao najveći pad u ovih par dana oko 16%

Najveći pad najbolje izvješće to ti ide zajedno [huh]


Najveći pad najbolje izvješće to ti ide zajedno [huh]

koma nemam šta za reć,jel ti znaš jel VDKT dobio onaj posao u LIbiji onaj autoput to se vrtilo još lani

New Report

Close