Drage kolege kada je skupstina i da li Dalekovod daje dividendu? Zasto dionica ovako drasticno pada ako ce davati dividendu?
Jooj prijatelju, ti ko padobranac, pa daj pogledaj dionice crobexa pa ces dobiti odgovor zakaj dalekovod pada… Zato kaj nas je danas sve pokosila neidentificrana viša sila… broje se žrtve svuda…
e da,ovu sam dionicu kupio nakon pretočivši novac iz INGRE jer vidim tamo svi nešto prodaju i žale se na upravu,pa reko bježim ja….
treba imat strpljenja s dionicama
pozitivni trend se vidi…no jedan dio dioničara se iskrcava kako bi posto likvidan i to je dobro za tržište također…jer kad se oni iskrcaju ovi koji su unutra određuju cijenu [thumbsup]
[/quote]
Kupnje: Cijena Količina
390,00 100
385,00 33
370,01 55
367,03 40
367,02 100
366,00 20
335,35 35
330,00 35
325,00 86
300,00 20
Prodaje: Količina Cijena
20 399,80
10 399,90
94 409,98
19 409,99
26 412,77
11 414,00
67 415,00
26 415,58
25 415,59
10 419,93
Bit će posla za sve hrvatske građevinare! [thumbsup]
http://www.vecernji.hr/newsroom/news/international/3304859/index.do
Evo izvatka iz teksta:
………Dragocjeno iskustvo
Kao što su vlasnici konzorcija Konstruktor bili vješti u pregovaranju i dobivanju graditeljskog posla stoljeća, tako će i njihovi radnici, inženjeri, projektanti, mostograditelji i tunelograditelji, zajedno sa svojim kooperantima morati biti vješti u gradnji vrlo zahtjevne autoceste.
Čak 37 posto duljine objekata na toj trasi otpada na zahtjevne tunele, mostove i vijadukte. Po projektu je predviđeno da moraju probiti 48 tunela i izgraditi 107 mostova i vijadukata.
– Cijela trasa dijeli se na pet dionica. Prioritetna dionica je Smokovac – Mateševo od 40 kilometara. Nalazi se sjeverno od Podgorice i najzahtjevnija je dionica. Gotovo 60 posto te dionice otpada na mostove, vijadukte i tunele. Inače, na cijeloj trasi ukupna duljina mostova i vijadukata u punom profilu je 22,5 kilometara ili 13 posto duljine cijele trase, a tunela 38,2 kilometara ili 23,3 posto duljine autoceste – kaže Jure Radić.
Hrvatski građevinari punih šest godina i osam mjeseci gradit će najveću crnogorsku autocestu. Iskustvo koje su stekli gradeći autocestu u Hrvatskoj bit će im od velike koristi.
Ovaj poslovno građevinski iskorak u Crnoj Gori toliko im je podigao poslovno samopouzdanje i već pripremaju novi konzorcij koji bi sličan model ponudio BiH za gradnju Koridora 5C, Jadransko-jonskog koridora od Hrvatske preko Crne Gore do Albanije i još nekih autocesta u susjednim zemljama i istočnoj Europi……………
Dobro, a gdje je Vijadukt u svemu tome??? Niti u jednom ovom tekstu se ne spominje, ili je cilj ovdje hvaliti ostale građevinare???
Koliko mi je poznato u tom poslu su
uključeni i VDKT i HDEL..
HAAB ističe da, ukoliko se posao realizira, crnogorska autocesta predstavlja prigodu za dobru zaradu kompanijama poput Dalekovoda (ZSE:DLKV-R-A), Viadukta (ZSE:VDKT-R-A) i Hidroelektre Niskogradnje (ZSE:HDEL-R-A) s obzirom da projket uključuje gradnju 42 tunela i 92 mosta
ispravan link:
Jučer na dnevniku HTV-a:
Inače…Šuker će napuniti HAC i HC koji su dužnici i VDKT-u
Hrvatskoj koncesija za gradnju Jadransko-jonske autoceste?
http://business.hr/Default2.aspx?ArticleID=23651bae-22ba-4c95-899b-ffa1891f5217
Dali je skupština idući tjedan mislim 16.06 zna li tko točno