VDKT (Viadukt d.d.)

Naslovnica Forum Tržište kapitala Hrvatska VDKT (Viadukt d.d.)

Forum namijenjen svim temama vezanim za dionice, obveznice i druge vrijednosne papire te trgovanje istima u Hrvatskoj.

Evo da i ja malo drukam! 😉

Autocesta Dubrovnik – Doli

Ukupna ugovorena vrijednost radova iznosi oko 3,67 milijardi kuna s rokom izgradnje trase i objekata od 30 mjeseci.

Sanader jučer potpiše iznos od 3,67 MILIJARDI kuna, ali nigdje ne piše s kim!??
Ali siguran sam da sam jučer na dnevniku vidio na tabli Viadukt kao jednog od izvođača.

Vjerujem da će pravi početak gradnje tek uslijediti nakon izbora, ovo je jučer bilo sam slikanje na ledini, ali ovo bi se trebalo odraziti na dionicu pošto je iznos mnogo veći od svih ostalih najavljenih autocesta.

Kolega Ždero ja sam se vama već ispričao ali vidim da vam nije bilo dosta
slobodno navedite što nije istina u mom postu pa da ga nazovemo drukom.
Vi koji se navodno nazivate vlasnikom VDKT a samo postate da bi ga srušili.
Ko misli da je VDKT tako loša firma neka proda..
Vdkt ništa ne fali zato i dijeli dividendu jer inače ne bi
a do sada su ga u rastu pretekli svi građevinari
Pogledajte recimo izvješće Ingre pa recite po ćemu je bolje od VDKT.
Uostalom VDKT je pao iza izvješće 10-15 % a INGRA 5% pa reci di je tu pravda
normalno da mogu reći da je VDKT podcjenjen naročito ako se sjetimo da mu je max cijena bila
5000 kuna
Ko oče nasjesti na priče neka nasjeda budemo vidili kada dođe vijest o još kojem sklopljenom poslu..
Ovo što Vdkt je pao nakon objave novih poslova je ćista sramota i samo ukazuje na našu burzu kao mjesto gdje cijenu određuje sve osim razum i logika.
Inače pratim strane burze a naročito amere gdje i imam par dionica i mogu reći da mi je žao što sam ovdje uopće ulazio jer naše dionice nisu niš rasle a razni fondovi cimaju tržište i šire vijesti kako njima paše ,a paše im da sruše dionice oćito.

Prvi ce biti posljednj a posljednji prvi

Ugovoreni radovi: za dionicu Doli-Dubrovnik i brzu cestu Đonta Doli-čvor Doli Hrvatske autoceste d.o.o. potpisale su 6 ugovora za građenje trase i objekata u trasi s izvođačima odabranim putem javnog nadmetanja: Viadukt d.d., Zagreb – nositelj ponude, Strabag Ag, Spittal an der Drau, Skladgradnja-Grup d.o.o., Imotski, Konstruktor-inženjering d.d., Split- nositelj ponude , Hidroelektra niskogradnja d.d. Zagreb, Osijek-Koteks d.d., Osijek, Cesta Varaždin d.d. Varaždin i Zagorje-Tehnobeton d.d. Varaždin.
Ukupno ugovorena vrijednost radova iznosi 3.674.533.299,12 kuna bez PDV-a.

1. Ugovorena vrijednost radova za dio dionice Dubrovnik – Doli, autoceste Zagreb-Split-Dubrovnik i brze ceste Đonta Doli-čvor Doli iznosi 1.232.748.986,91 kn bez PDV-a, a obuhvaća građevinske radove na:
1. Glavnoj trasi autoceste od km -2+100 do km 1+650
i brza cesta Đonta Doli-čvor Doli,
2. Glavnoj trasi autoceste od km 6+280 do km 7+370,
3. Glavnoj trasi autoceste od km 16+620 do km 19+190,
4. Glavnoj trasi autoceste od km 24+130 do km 27+500
Izvođači radova su: Viadukt d.d., Zagreb – nositelj ponude, Strabag Ag, Spittal an der Drau i Skladgradnja-Grup d.o.o., Imotski, planirani rok izgradnje je 30 mjeseci.

2. Ugovorena vrijednost radova za dio dionice Dubrovnik – Doli, autoceste Zagreb-Split-Dubrovnik iznosi 641.173.720,05 kn bez PDV-a, a obuhvaća građevinske radove na:
1.Glavnoj trasi autoceste od km 1+650 do km 6+280
Izvođači radova su: Konstruktor-inženjering d.d., Split- nositelj ponude , Hidroelektra niskogradnja d.d. Zagreb i Osijek-Koteks d.d., Osijek, planirani rok izgradnje je 30 mjeseci.

3. Ugovorena vrijednost radova za dio dionice Dubrovnik – Doli, autoceste Zagreb-Split-Dubrovnik iznosi 388.969.988,97 kn bez PDV-a, a obuhvaća građevinske radove na:
1. Glavnoj trasi autoceste od km 7+370 do km 9+850
Izvođači radova su: Konstruktor-inženjering d.d., Split- nositelj ponude, Hidroelektra niskogradnja d.d. Zagreb i Osijek-Koteks d.d., Osijek, planirani rok izgradnje je 30 mjeseci.

4. Ugovorena vrijednost radova za dio dionice Dubrovnik – Doli, autoceste Zagreb-Split-Dubrovnik iznosi 438.587.420,25 kn bez PDV-a, a obuhvaća građevinske radove na:
1. Glavnoj trasi autoceste od km 9+850 do 13+120 km
Izvođači radova su: Konstruktor-inženjering d.d., Split- nositelj ponude, Hidroelektra niskogradnja d.d. Zagreb i Osijek-Koteks d.d., Osijek, planirani rok izgradnje je 30 mjeseci.

5. Ugovorena vrijednost radova za dio dionice Dubrovnik – Doli, autoceste Zagreb-Split-Dubrovnik iznosi 352.598.586,75 kn bez PDV-a, a obuhvaća građevinske radove na:
1. Glavnoj trasi autoceste od km 13+120 do km 16+620
Izvođači radova su:Viadukt d.d., Zagreb – nositelj ponude, Strabag Ag, Spittal an der Drau, Cesta Varaždin d.d. Varaždin i Skladgradnja-Grup d.o.o., Imotski, planirani rok izgradnje je 30 mjeseci.

6. Ugovorena vrijednost radova za dio dionice Dubrovnik – Doli, autoceste Zagreb-Split-Dubrovnik iznosi 620.454.596,19 kn bez PDV-a, a obuhvaća građevinske radove na:
1. Glavnoj trasi autoceste od km 19+190 do km 24+130
Izvođači radova su: Konstruktor-inženjering d.d., Split- nositelj ponude , Hidroelektra niskogradnja d.d. Zagreb, Osijek-Koteks d.d., Osijek i Zagorje-Tehnobeton d.d. Varaždin, planirani rok izgradnje je 30 mjeseci.

Ukupna ugovorena vrijednost radova za dionicu Doli-Dubrovnik iznosi 3.674.533.299,12 kuna bez PDV-a.

HRVATSKE AUTOCESTE D.O.O.

Bok ljudi!

Pogledah izvještaje i sve to i vrlo dobro mi izgleda dionica.
Imaju gubitak ali koji nije izašo iz lošeg poslovanja nego iz nelikvidnosti dužnika…tj…država se krpala ne plaćanjem njima…Hrvatske ceste, HAC i slično im vuku neplaćenjam…no to je standard i kad im plati država Viaduk tje u plusu.
60M kn tekući gubitak je zanemariv u odnosu čime se firma bavi i kad znamo da je jedan tunelčić 20M Eura. A da ovog trena idu prodavat Vijadukt…samo ime (brand) vrijedi više nego njihov dug 😉

Poslove imaju i dobivaju…a šire se i prema van…(posao u Libiji).

Polovicom 6 mjeseca su obećali dividendicu.

A dionica je najslabije narasla od svih građevinaca tako da je vrlo interesantna za one koje imaju muda.

Prodajem jeftino, kupujem skupo.

….

Polovicom 6 mjeseca su obećali dividendicu 12 kn/dio.

A dionica je najslabije narasla od svih građevinaca tako da je vrlo interesantna za one koje imaju muda, a i bez njih :-D.

Prodajem jeftino, kupujem skupo.

Što se dugoročnog investiranja tiče…Viadukt je gotovo najviše od građevinaca potonuo otkako je počela kriza.

Kad krenu bolji izvještaji dionica će eruptirati…a onda će biti kasno 😉

Prodajem jeftino, kupujem skupo.

Koji se junak iskrcava ovako odlučno , zna li netko nešto ?


Koji se junak iskrcava ovako odlučno , zna li netko nešto ?

Vjerojatno netko ko preprodaje…možda…ko to zna…nije ni bitno…

Da se iskrcava bi već pokupio sve ove niže…ovako više koči prema gore nego što se djeluje…

Prodajem jeftino, kupujem skupo.


Koji se junak iskrcava ovako odlučno , zna li netko nešto ?

Pa dobili su posao od 1,5 milijardi kuna!

Znači po zakonima HR burze to je = iskrcavanje! 🙂

Kupnja Cijena
10 296,11
9 296,10
90 295,02
158 295,01
115 295,00
60 293,50
50 293,20
44 293,13
50 291,90
5 290,01
Cijena Prodaja
299,99 78
300,00 7
302,00 500
302,98 50
303,12 65
303,96 7
303,97 4
303,98 100
305,00 6

ovi na prodaji jednostavno nedaju da naraste 500kom po 302k,dokleeeeee???

ovi na prodaji jednostavno nedaju da naraste 500kom po 302k,dokleeeeee???

Ovi na prodaju su naivci…cijena trenutno stoji…a oni bi uvalili 1/2 milje 😀
Pa to se mora zahuktati i cijena dionice početi rasti…također…likvidnost je mala a oni bi prodali pola milje. 😀

Vjerojatno namjerno koče dionicu gore…

Prodajem jeftino, kupujem skupo.



Koji se junak iskrcava ovako odlučno , zna li netko nešto ?

Pa dobili su posao od 1,5 milijardi kuna!

Znači po zakonima HR burze to je = iskrcavanje! 🙂
[/quote]

neka se samo oni iskrcaju…a onda mi koji posjedjemo dionice "kreiramo" cijenu 😀

Prodajem jeftino, kupujem skupo.

New Report

Close