Pozdrav idiotu koji je kupio jednu dionicu na zatvaranju i napravio mi 70 kuna troška minimalne provizije. Nadam se da će mu Hanfa opalit kaznu za manipuliranje cijenom!
To ti je netko namjerno napravio kad si bezobrazan pa prejeftino prodaješ. [thumbsup]
[/quote]
Ne prodajem nego dejtrejdam, zato sam i bio popizdio – jutros sam maknuo nalog jer se bilo počistilo do 297. A ako nekom smeta to što trejdam, nek pogleda kakvi su prometi na ZSE i zaključit će da svako ko pravi promet na ZSE u ova vremena zlata vrijedi.
da li je prošle godine bila isplaćena dividenda, ako je koliko je iznosila, i kad će se odlučivat za ovu godinu u svezi divedende?
Prilično loše izvješće.
Svi Vi koji ne želite vidjeti da li je "car gol" preskočite ostatak mog posta.
UPRAVA DONOSI MJERE ZA SPREČAVANJE I OTKLANJANJE UZROKA NELIKVIDNOSTI JER NOVČANI DEFICIT ONEMOGUČAVA NESMETANO OBAVLJANJE POSLOVNOG PROCESA
Problemi sa likvidnošću u godini koja bi trebala biti neusporedivo bolja u segmentu likvidnosti od ove koja sad teče. Uz svježi novac iz dokapitalizacije od 45,5 miliona kuna koji se ove i sljedećih godina ne može očekivati. Uz najvjerojatnije bitno odgađanje plaćanja od strane nejvećih kupaca (HAC, ARZ i sl.). Jako, jako loše.
Povećanje dobiti od 26% u odnosu na 2007. godinu u stvarnosti je gubitak i to veliki. Iz jednog (ili više) jednostavnog razloga koji se nalazi u koloni 044 Računa dobiti i gubitka a to je:
Vrijednosno usklađenje i rezerviranja 044 60.978 60.409 1.968 119
To je "kolona u kojoj se namješta poslovni rezultat".
U 2007. godini je vrijednosno usklađenje i rezerviranja teretilo troškove sa 61 milion kuna, a ove godine sa 2 mil kuna. Dakle prošle godine je bilo tih troškova više za 59 mil kuna negoli ove godine. Vrijednosno usklađenje i rezerviranja (kupaca, robe, započeti sudski sporovi, garantni rokovi, otpremnine, investicijsko održavanje, ………………) u ovoj godini praktično ne postoji što sigurno nije realno. Barem bi se trebalo rezervirati (bilo bi realno) određena sredstva za eventualne popravke za izvedene radove u 2008. godini za koje Viadukt daje garanciju (a kojih je nemoguće ne biti). Dakle, da ne ulazim u ostale aspekte kolone 044 (a moglo bi se o tome još štošta pisati, ali ne želim nikoga daviti) smatram da je realnost financijskog izvješća u najmanju ruku upitna, te (ionako premalena) dobit u stvarnosti gubitak. A tek dolaze veliki problemi.
Rezerviranja su učinjena prošle godine i taj iznos je još uvijek u bilanci. Znači da nije gotovo ništa od toga realizirano pa nema potrebe da se učine dodatna rezerviranja. U zadnjem kvartalu 2007′ (kada su učinjena rezerviranja) u oči upada velika razlika između prihoda od prodaje i materijalnih troškova. Nemoguće je da je operativna marža u tom kvartalu bila gotovo 60%.
U 2008. g iskazana je znatno veća financijska imovina nego prethodnih godina. Ne sumnjam da uprava ima problema s likvidnošću, ali to svakako nije od jučer.
U ostalome se slažem. izvješće je tradicionalno loše. Postavlja se pitanje "što bi se to trebalo promijeniti pa da Viadukt počinje ostvarivati profit?". Ako nisu mogli poslovati s profitom u zlatno doba građevinarstva, kako će poslovati u vrijeme stagnacije ili čak recesije?
Imam ja pitanje za vas dvojicu kolega koji se odlično kužite u poslove knjigovođa kontera.
Koja je korelacija između cijene na burzi i rezultata poslovanja dioničkog društva?
Hvala
Prilično loše izvješće.
Svi Vi koji ne želite vidjeti da li je "car gol" preskočite ostatak mog posta.
UPRAVA DONOSI MJERE ZA SPREČAVANJE I OTKLANJANJE UZROKA NELIKVIDNOSTI JER NOVČANI DEFICIT ONEMOGUČAVA NESMETANO OBAVLJANJE POSLOVNOG PROCESA
Problemi sa likvidnošću u godini koja bi trebala biti neusporedivo bolja u segmentu likvidnosti od ove koja sad teče. Uz svježi novac iz dokapitalizacije od 45,5 miliona kuna koji se ove i sljedećih godina ne može očekivati. Uz najvjerojatnije bitno odgađanje plaćanja od strane nejvećih kupaca (HAC, ARZ i sl.). Jako, jako loše.
Povećanje dobiti od 26% u odnosu na 2007. godinu u stvarnosti je gubitak i to veliki. Iz jednog (ili više) jednostavnog razloga koji se nalazi u koloni 044 Računa dobiti i gubitka a to je:
Vrijednosno usklađenje i rezerviranja 044 60.978 60.409 1.968 119
To je "kolona u kojoj se namješta poslovni rezultat".
U 2007. godini je vrijednosno usklađenje i rezerviranja teretilo troškove sa 61 milion kuna, a ove godine sa 2 mil kuna. Dakle prošle godine je bilo tih troškova više za 59 mil kuna negoli ove godine. Vrijednosno usklađenje i rezerviranja (kupaca, robe, započeti sudski sporovi, garantni rokovi, otpremnine, investicijsko održavanje, ………………) u ovoj godini praktično ne postoji što sigurno nije realno. Barem bi se trebalo rezervirati (bilo bi realno) određena sredstva za eventualne popravke za izvedene radove u 2008. godini za koje Viadukt daje garanciju (a kojih je nemoguće ne biti). Dakle, da ne ulazim u ostale aspekte kolone 044 (a moglo bi se o tome još štošta pisati, ali ne želim nikoga daviti) smatram da je realnost financijskog izvješća u najmanju ruku upitna, te (ionako premalena) dobit u stvarnosti gubitak. A tek dolaze veliki problemi.
Recite vi meni kako od 1600000000,00 prometa zarada samo 6000000m kn Rade za državu a cijene kako kaže Čačić astronomske Nije mi jasno di lova curi Brat bratu zarada 50 milja
Zar stvarno ne znate? Recite vi meni jedno mjesto gdje ne curi a ja ću vama 10 gdje curi, što planski što neplanski.
Imam ja pitanje za vas dvojicu kolega koji se odlično kužite u poslove knjigovođa kontera.
Koja je korelacija između cijene na burzi i rezultata poslovanja dioničkog društva?
Hvala
Kratkoročno jako mala, a dugoročno jako velika.