Ovdje imamo jednu vrlo zanimljivu situaciju gdje su svi u pravu a nitko nije. Prvo ono sto nemamo u kulturi je dati prednost nasim tvrtkama kao sto sve strane tvrtke daju prvo prednost svojima pa onda tek ostalima. Dal je to zato jer nase tvrtke rade nedovoljno kvalitetne proizvode ili cemo brojati nule ispred jedinice u vlastitu korist i ne razmisljati koliko na ustrb minorne razlike u kvaliteti odmazemo tim ljudima koji rade u toj domacoj kompaniji. Drugo, nase tvrtke uzimaju zdravo za gotovo da po defaultu trebale biti u prednosti pa se ni ne trude pretjerano da budu bolje i konkurentnije. Trece nasi ljudi pljuju po nasim tvrtkama velicajuci strane brandove kao naprimjer gospodin Renic ne samo da velica brand koji predstavlja nego je u stanju reci kad se iscita cijela izjava, “sjednite dolje ovdje igraju veliki igraci”. Cetvrto, svi znamo kakav je HNS i ako trazimo nekakvu poslovnu inteligenciju tamo onda tesko da cemo je naci s takvim kadrom unutra koji je podoban a ne strucan. Kad se sve zbroji i oduzme kome treba vanjski neprijatelj kad smo najveci neprijatelj sami sebi. Ali dobro, ovdje se ipak radi o samo 20-ak odijela ako Suker ili tko vec misli da je Joop bolja solucija da igraci nebi prezivjeli u domacim proizvodima, mogao se protegnuti jos malo pa im kupiti Armanijeva odjela ili sta vec a ne zbog parsto kuna izgubiti obraz kojeg ionako nema. Ja da sam na mjestu Varteksa, platio bi nekoj drugoj reprezentaciji i napravio im posebna odjela ako treba i s diskretnim nacionalnim uzorkom i onda bi se osvrnuo na suradnju s HNS-om tj samo rekao onako kako je bilo. Pitali smo ih a nisu se udostojili odgovoriti.
Ovaj put sam na strani HNSa. Je li Varteks ikako kapitalizirao svoje sponzorstvo reprezentacije? Po nekom mojem sudu – nije jer nema snagu brenda dovoljnu za tako nešto. Dakle poslovna suradnja sa HNSom je išla Varteksu na štetu jer su trošili resurse na nešto što im nije vraćalo uloženo. Ovako će Varteks zadržati te resurse, HNS će dobiti nešto novca (čisti izvoz) a Joop-u ostaje da vidi može li nešto izvući iz ovoga sponzorstva.
dobro da nisu izabrali nešto tursko