tamo svjetske krize brzo prođu… može uzeti pauzu, može prijeći na short, može i dalje trejdati dionice koje taj dan rastu jer ih je na NYSE kao g’vana i uvijek nešto raste bez obzira na recesiju… može šta hoće. Mi na ovoj žabokrečini možemo samo hvatati pokoji val… zaraditi prosječnu godišnju plaću u mjesec dana na OPTE i moliti da još takvih prilika bude u buduće.
Ali samo unatrag znaš jel bilo dobro kupiti ili shortati… Samo unatrag znaš je li bila kriza i je li trebalo uzeti pauzu i do kada… Uvijek nešto raste, da, ali je nemoguće predvidjeti unaprijed što je to. Jednostavno je povijest to do sada pokazala… U SAD-u…. Nije im ovo prvi rast…
Ma znam, sve 5 kolega Kresso, bio bih najsretniji da nas je što veći broj poput tebe ovdje na ZSE, jer imaš znanje, horizont i sve… da je više ljudi poput tebe i naša burza bi bila bolje mjesto za investiranje… ali mnoge je, poput mene, ova burza naučila da je bolje uzeti vrapca više puta koji u konačnici čine goluba nego ovisiti o samovolji glavešina kakvoj svjedočimo na OPTE trenutno. Zašto taje taj podatak, kad je rok prošao, nek obavijeste jel predano ili nije predano… itd itd… ne da mi se više, spamamo. Pozdrav kolega 😉
koliki je book varteksa?
četrdesetdvije kune i četrdesetičetiri lipa…. 42,44 kn
ovo je riskantno pumpanje cijene obzirom da su deseci tisuća dionica nedavno kupljeni po 16,x kn….sada je to već velikih 5 kn po dionici ili oko +30%…..
Malo samopromocije mjesec dana prije objave rezultata evidentno čini čuda…….
Tako to ide u zemlji gdje 0,1% ljudi uopce zna što je burza, i 0,01% od toga zaista i trguje…….i dotični to dobro zna…….
malo promocije, a više trpanja keša u pumpanje cijene….nemam uvida pa ne mogu tvrditi tko je autor, ali “rukopis” djeluje jako poznato…
ne vidim što piše blokirani korisnik orangutan… jel to opet loži jalovinu?
što se čudite svi ovdje? sipajte ovu likvidnost, kolika je bila ovdje zadnjih tjedan-dva, na SAPN
otići će na 300 kn express
Ovo mi je super kad ekipa brije da neko “pumpa”. Pa kakvo pumpanje kad je trenutni mcap na 80 mil kn, a očito je da “turnover” donosi rezultate. Cijena je uvijek indikator buduceg poslovanja, ne trenutnog. Jel i 100% rasta maloprodaje i sve ostale metrike koje rastu isto napumpano, ili je to stvarna lova kojom stvarni kupci na stvarnoj blagajni glasuju za stvarne proizvode tvrtke?