Odjeca zarina i h und m je prilicno lose kvalitete. Premium Zara je skupa. Skuplja od Varteksa.
Puno ljudi kupuje odjecu u outletima u italiji koji su skuplji od zare, ali jeftiniji od dizajnerskih trgovina.
Varteks ima zadovoljavajucu kvalitetu ali im nedostaje dizajnesrke leprsavosti. Drugim rijecima nedostaje proizvoda.
A glede stanovnistva mislim da bi internet prodaja u EU bila dobra stvar. Pogledajte ovu firmu iz Latvije koja je startala na prodaji na internetu. Posao im jako dobro ide.
Spring / Summer Collection
Bilo bi zanimljivo znati koliko prihoda se ostvaruje iz poslova za Hugo Boss i dr., prodaje vlastitih proizvoda i prodaje tuđih proizvoda pod svojim brandom i za kraj tzv. odjeće za profesionalce. Još kad bi se podvukla crta za svaki od tih segmenata. Ima li tih u zadnjem god.izvješću?
Guranje vlastitog brenda je najskuplje i pitanje je je li tvrtka takva kakva je danas, zapuštena desetljećima, uopće sposobna za takav preokret.
Mislim da je najbitnije povecati prodaju. Ako je za 2 godine povecaju 4 x na dobrom su putu. Jako dobrom.
Volio bih da Bakić uspije no trenutno je sve protiv uspjeha…
– visok pdv
– nedostatak radne snage – povećanje plaća – 1000 radnika x 1500 kn Brutto x 12 mj
– gubitak stanovništava – 500 000 u 20 godina te još 200 000 u 5 godina
– godišnje umire 50 000 potencijalnih kupaca varteksa
– kako natjerati ove od 18 godina da kupuju u varteksa pored hm, zare i ostalih uvoznika…
[/quote]
Volio bih da Bakić uspije no trenutno je sve protiv uspjeha…
– visok pdv
– nedostatak radne snage – povećanje plaća – 1000 radnika x 1500 kn Brutto x 12 mj
– gubitak stanovništava – 500 000 u 20 godina te još 200 000 u 5 godina
– godišnje umire 50 000 potencijalnih kupaca varteksa
– kako natjerati ove od 18 godina da kupuju u varteksa pored hm, zare i ostalih uvoznika…
100% točno. dodao bih još nešto-ovaj njihov bus koji ide po gradovima i prodaje odijela je bez veze jer odijela kupuju poslovni ljudi i njima je sama ideja ulaska u nekakav bus da probaju odijelo kao da kupuju na buvljaku…a cijena tih odijela je daleko od one na buvljaku ..tako da…
Bilo bi zanimljivo znati koliko prihoda se ostvaruje iz poslova za Hugo Boss i dr., prodaje vlastitih proizvoda i prodaje tuđih proizvoda pod svojim brandom i za kraj tzv. odjeće za profesionalce. Još kad bi se podvukla crta za svaki od tih segmenata. Ima li tih u zadnjem god.izvješću?
Guranje vlastitog brenda je najskuplje i pitanje je je li tvrtka takva kakva je danas, zapuštena desetljećima, uopće sposobna za takav preokret.
Mislim da je najbitnije povecati prodaju. Ako je za 2 godine povecaju 4 x na dobrom su putu. Jako dobrom.
Volio bih da Bakić uspije no trenutno je sve protiv uspjeha…
– visok pdv
– nedostatak radne snage – povećanje plaća – 1000 radnika x 1500 kn Brutto x 12 mj
– gubitak stanovništava – 500 000 u 20 godina te još 200 000 u 5 godina
– godišnje umire 50 000 potencijalnih kupaca varteksa
– kako natjerati ove od 18 godina da kupuju u varteksa pored hm, zare i ostalih uvoznika…
[/quote]
[/quote]
Imate ovdje:
http://zse.hr/userdocsimages/novosti/EYRTlZIdwYUSKYxt15pR4A==.pdf
U 2018:
70.5 mil proizvodnja za druge
81.9 mil trgovina (iako je tu gotovo pola vartkes pro)
Na facebook stranici Varteksa imate broj kupovina koje modabus ostvari u pojedinom mjestu. S obzirom na broj kupovina i cjene koje Varteks ima to uopće nije loše za par sati što budu u pojedinom mjestu.A i kao reklama je ok.
Ako usporedimo sa Monile tj Gallileom koji ima, iz vlastite proizvodnje za svoj brand Gallileo, prodaju oko 120 miliona kuna godisnje tek tada vidimo koliko je moguce poraditi na prodaji iz vlastite proizvodnje. Gallileo ima oko 200 zaposlenih. A Varteks ima 1000 zaposlenih i iz vlastite proizvodnje za svoj brand prodaju od 82 miliona kuna. Od toga je oko 40 miliona varteks pro. A samo oko 40 miliona konfekcijska odjeca !
Usporedite 40 miliona Varteksa sa 120 miliona Gallilea.
Za buseve mislim da je za start up dobra ideja. Jer su oni štetočine iz bivseg Varteksa rasprodale prodajne prostore.
Na facebook stranici Varteksa imate broj kupovina koje modabus ostvari u pojedinom mjestu. S obzirom na broj kupovina i cjene koje Varteks ima to uopće nije loše za par sati što budu u pojedinom mjestu.A i kao reklama je ok.
Ne mogu pronaći…može link
Gallileo ima i vlastitu proizvodnju. Mislio sam da im sve šivaju drugi.
Bilo bi dobro da je Varteks transparetniji u prikazu svog poslovanja. Ovako u grubo od 150 mil., 40 je Varteks konfekcija (i tu je pitanje koliko je vlastita proizvodnja, koliko je tuđa proizvodnja za Varteks i koliko su tuđi brendovi), 40 Varteks PRO i 70 uslužna proizvodnja. Pitanje je zašto je procjena da se ovih 40 Varteks Konfekcije može podići na neku značajniju brojku pogotovo ako gledamo zvučnija imena Zara, C&A, H&M koji su negdje na 400/500 mil. Jedan Massimo Dutti sa 2 trgovine na oko 70-80 mil. Svi vidljivi napori su u pravcu dizanja vlastitog brenda koji je mrtav. Šišaju ga čak i ovi koji roštiljaju 5 puta.
Ako usporedimo sa Monile tj Gallileom koji ima, iz vlastite proizvodnje za svoj brand Gallileo, prodaju oko 120 miliona kuna godisnje tek tada vidimo koliko je moguce poraditi na prodaji iz vlastite proizvodnje. Gallileo ima oko 200 zaposlenih. A Varteks ima 1000 zaposlenih i iz vlastite proizvodnje za svoj brand prodaju od 82 miliona kuna. Od toga je oko 40 miliona varteks pro. A samo oko 40 miliona konfekcijska odjeca !
Usporedite 40 miliona Varteksa sa 120 miliona Gallilea.
Za buseve mislim da je za start up dobra ideja. Jer su oni štetočine iz bivseg Varteksa rasprodale prodajne prostore.
Mislim da zara i h und m nisu u istoj niši sa varteksom. Mozda zara premium. Ili COS od h und m. Ali COS niti ne postoji u HR. U niši s varteksom ce mozda biti massimo dutti.
A cijenom je vartkes povoljniji. Sada jos osim kvalitete materijala i kvalitete izrade, koja je bolja od bilo kojega gore spomenutog, ponuditi i krojeve. Ipak je vecinom kupovina odjece impulsivna.I poneku inovativnost u prodaji.
Npr. osim odijela za maturu sto ne nudi i komplete haljina i odijela i za majke i oceve te djece ? :)))
Što to znači u niši sa Varteksom? Ne razumijem. Može li malo detaljnije.
Ili da prevedemo u brojke Varteks sa 28 prodajnih mjesta radi 40M, a Massimo Dutti sa 2 oko 80M. Toliko su daleko da je to neopisivo. Varteks kao brand vrijedi malo ili ništa.
Ovakvo razmišljanje da je Varteksov brand “nešto” je u rangu jednog uvaženog marketingaša koji drži predavanja po Hrvatskoj o tome kako su hrvatski brandovi jaki i oduprijeli su se stranoj konkrenciji što bi se dogodilo frišku figu da nisu bili dio Konzumove ergele (Todorić & Friends) i posljedično tome zatvorenog tržišta. Zato su kao najvažniji ustupak koji su dobavljači Konzuma (Marica V.) tražili u Agrokorovoj nagodbi bio da ih se ne makne s polica određen broj godina. Varteksovu policu i hrvatsku lisnicu zauzeli su neki drugi igrači.
Varteks je tvrtka bez jasnog fokusa … malo su brand za poslovne muškarce, pa poslovne žene, pa mlade, časkom su tako posebni u Europi da će svi kupovati preko web-a te super duper komade odjeće pa malo izrađuju tzv. PRO odjeću i još malo bi šivali za druge … jednostavno ne znaju osnovno u čemu su konkuretni i dobri (i da nisu u dizajnu i marketingu već dugo niti će ih oživjeti zadnji pokušaji niti to mogu jer nije sve do njih).
Mislim da zara i h und m nisu u istoj niši sa varteksom. Mozda zara premium. Ili COS od h und m. Ali COS niti ne postoji u HR. U niši s varteksom ce mozda biti massimo dutti.
A cijenom je vartkes povoljniji. Sada jos osim kvalitete materijala i kvalitete izrade, koja je bolja od bilo kojega gore spomenutog, ponuditi i krojeve. Ipak je vecinom kupovina odjece impulsivna.I poneku inovativnost u prodaji.
Npr. osim odijela za maturu sto ne nudi i komplete haljina i odijela i za majke i oceve te djece ? :)))
Massimo Dutti ima 4 ducana u Hr. ( ne 2 )
Massimo Dutti je Inditex koji je osnovan 1975.
Kvaliteta sivanja i materijali su losiji od Varteksa.
Niša je prodajna, ona na koju cilja i Varteks,.ista je target skupina, malo zenska, malo muska, malo poslovna, malo casual.
HM je posustao zato STO NEMA kvalitetan web shop.
Vlasnik Inditexa je Spanjolac kojj je 1985 zapoeceo od 0.
Vlasnik Varteksa je Hrvat koji je 2018 zapoceo od 0.