Naravno da ce biti odlican kvartal kad su apsolutno sve napore ulozili u promociju, akcije, marketing i svaka im cast na dobro odradjenom poslu, no pitanje je sto sada kad je taj sloj ljudi kupio svoje kapute i odijela, kada zastane taj jednokratni nalet, sto dalje za 1000 zaposlenih? Pa ne pricamo ovdje o malom biznisu pa da ce prezivjeti sivajuci kapute i odijela po mjeri, pricamo o 1000 zaposlenih, to je masinerija koja mora imati ugovore dugorocne velike poslove, a ne gledati kako da se otvori par novih butika.
Definitivno navijam da uspiju, bilo bi odlicno imati neku lijepu pricu ovdje, ali ako pricamo o ozbiljnim ulaganjima onda moramo uzeti u obzir da ova firma ne krece od 0, nego krece iz velikog minusa i to se ne smije izbaciti iz vida.
– Najveći problem Hrvatske je potkapacitiranost u upravljanju, tu se misli i na biznis i na politiku. Varteks je u 12 godina izgubio 800 milijuna kuna. Ako toliko gubiš, reci ne ide mi i makni se. To je teška industrija – zaključio je ovaj novopečeni šef Varteksa za N1.
https://novac.jutarnji.hr/makro-mikro/bakicne-zanima-me-ni-kuna-dividende-dok-radnici-imaju-tako-male-place-moramo-to-podici/8363276/
To i ja tvrdim već 20g i isto tako tvrdim da je to glavni razlog iseljavanja barem među onom grupacijom koja ima izbora. A najgore je još od svega što je loša uprava najčešće dobar razlog da se umjesto nje dovede još gora. A dobra se ionako lako smjeni nakon političkih mijena samo zato jer nije NAŠA. I tako se spirala propadanja plete do unedogled.
http://www.glas-slavonije.hr/390286/1/Vojna-industrija-dobila-nove-poslove-za-MORH
Varteks se navodi kao jedan od potpisnika ugovora ukupne vrijednosti 314 mil.kn.
Svaka čast za marketinški potez 🙂
FOTO: Varteks predstavio putujući dućan u posebno opremljenom autobusu
Svaka čast za marketinški potez 🙂
FOTO: Varteks predstavio putujući dućan u posebno opremljenom autobusu
Šteta što taj marketing ne utječe na cijenu dionice 😉
Svaka čast za marketinški potez 🙂
FOTO: Varteks predstavio putujući dućan u posebno opremljenom autobusu
odlicna ideja. citam bas da su se i najvece modne kuce pobile za njom i da je bakic morao zbog toga promjeniti broj.
Otkako je došao novi PU i krenula izvrsna marketinška kampanja, krenuo je i strelovit rast koji se, prirodno, odbio na magičnoj granici od 20 kuna. Uslijedila je korekcija i sada se taj rast nastavlja. 4Q izvješće je u tom smislu jako bitno jer bi trebalo pokazati je li doista došlo do pozivine prekretnice u poslovanju. Ako i nije, 1Q i 2Q zasigurno će pokazati neke rezultate. A ako je, past će granica na 20 kn.
Evo neki fond opet sabotira na 19..
I ovdje glupko udara, netko je počistio 1000 komada do 19,50 kn, a onda je on prodao 1 dionicu po bidu na 18,40 kn 🤣😂
I ovdje glupko udara, netko je počistio 1000 komada do 19,50 kn, a onda je on prodao 1 dionicu po bidu na 18,40 kn 🤣😂
Da li je vama jasno koji je smisao toga?