Utjecaj kretanja svjetskih indeksa i cijene nafte na TK Hrvatska

Naslovnica Forum Tržište kapitala Hrvatska Utjecaj kretanja svjetskih indeksa i cijene nafte na TK Hrvatska

Forum namijenjen svim temama vezanim za dionice, obveznice i druge vrijednosne papire te trgovanje istima u Hrvatskoj.

Premješteno iz teme: Komentari trgovanja na hrvatskom tržištu kapitala

EU se opet crveni da boli glava
http://finance.yahoo.com/intlindices?e=europe

sad očekujemo zadnjih pola sata na ZSE bivše optimiste da počnu mlatiti po bidu, kako je već uobičajeno [bye]

forumsko pisanje nije financijsko savjetovanje za ulaganje na tržištima kapitala

Loše vijesti nižu se kao na traci…

Pesimistične prognoze Svjetske banke

Svjetska banka oštro je snizila svoje prognoze rasta za zemlje u razvoju u svjetlu širenja financijske krize. Priopćila je da će u iduće tri godine odobriti do 100 milijardi dolara zajmova za pomoć najteže pogođenim zemljama.

Prognoze Svjetske banke pesimističnije su čak i od onih Međunarodnog monetarnog fonda (MMF), koji je prošli tjedan prognozirao globalni rast od 2,2 posto u 2009. Razvijena gospodarstva zabilježit će pad aktivnosti od 0,1 posto u idućoj godini a globalno će gospodarstvo u cjelini porasti tek za jedan posto, priopćila je ta međunarodna financijska institucija. Svjetska banka je također priopćila kako planira utrostručiti svoju financijsku pomoć u ovoj godini na 35 milijardi dolara, u usporedbi s 13,5 milijardi dolara u 2007., te da je pripravna izdati čak 100 milijardi dolara vrijednih zajmova tijekom iduće tri godine.

Kako bi dodatno pomogla vladama pritisnutim manjkom likvidnosti, Međunarodna financijska korporacija (IFC) pokreće četiri nove linije financiranja privatnog sektora. Kombiniranjem različitih financijskih izvora uključujući državne i druge međunarodne financijske institucije, IFC će u iduće tri godine tako odobriti oko 30 milijardi dolara potpore. PD

pod ovom vladom nema nam spasa!!!!!



loše,loše…cijela Europa je okrenula u crveno, fjučursi svi u crvenome. Ovo postaje zabrinjavajuće

http://finance.yahoo.com/intlindices?e=europe
http://finance.yahoo.com/indices?e=futures

Hmm, eu zelena, futuresu rastu.. pravi horror.. [lol]
[/quote]

je,je…baš rastu!
potop u EU, a još gore u USA
http://finance.yahoo.com/indices?e=dow_jones
je li ti još " [lol] "

čemu TUGA, čemu BOL??? kad postoji ALKOHOL

S&P500 ispod 880
Vaš link

Bez straha, pohlepe i sentimenta.

Nafta na 57,40$

NE CVETA CVEĆE NI U NAŠE PREDUZEĆE

DRYS otišao do 9,05…
Drugi brodari uglavnom isto u solidnim minusima.
http://finance.google.com/finance?catid=62524974


DRYS otišao do 9,05…
Drugi brodari uglavnom isto u solidnim minusima.
http://finance.google.com/finance?catid=62524974

Ne piše im se dobro, koliko vidim.
Diana 15% u minusu nakon objave da neće isplatiti dividendu.
FFA i objava tc-a capeova za četvrti kvartal od 28 000$ ne obećavaju.
O cijenama brodova da ne pričam.
2004 Panamax prodan za 28,5 milijuna a početkom ljeta za 90 milijuna

NE CVETA CVEĆE NI U NAŠE PREDUZEĆE

Brodari su definitivno reži i bježi.
Do sada je samo drybulk padao a sad je počeo i tankerski segment.
Što bi rekli Amerikanci:" Too many ships,too few cargos"
Primjeniti strategiju "Spašavaj se ko može".
Demand destruction in full effect.
Kad cijena nafte ovako pada a navodno da je pravi pad demanda započeo tek u trećem kvartalu,
to znači da najgore tek slijedi.
Ono što je simptomatično je to da OPEC-ovo smanjivanje proizvodnje nema nikakav utjecaj na cijenu jer je ustvari cijena diktirana isključivo demand destructionom i činjenicom da se očekivalo od Kine da povećava potražnju za naftom i time izbalansira pad potražnje u Americi i Europi, a to se ne događa, tj. rast potražnje u Kini kontinuirano pada.
Brodari su tu kao segment vrlo dobar pokazatelj stanja svjetske ekonomije jer su direktno povezani sa svim tokovima ekonomije i najbrže reagiraju na promjene

NE CVETA CVEĆE NI U NAŠE PREDUZEĆE

Jao,jao, ajme prevare.
Pazite sad ovo.
Paulson je upravo dao izjavu da administracija neće kupovati loše hipoteke od banaka novcem od bailouta.
Upravo kupovina loših hipoteka je bio glavni razlog izglasavanja bailouta od 700 milijardi dolara.
Oni su sad odlučili da će radije kupovati povlaštene dionice banaka i pomagati credit card businessu tako da potaknu trošenje i studentskim kreditima, ha,ha.
Koje lopovčine i lažovčine.
Opet lova bankama a ostali ko vas j…
Uf,neće ovo dobro završiti

[bye]

NE CVETA CVEĆE NI U NAŠE PREDUZEĆE

Premješteno iz teme: Komentari trgovanja na hrvatskom tržištu kapitala

Biti će sutra ronjenja na ZSE. Ameri cijelo popodne i večer plove u podmornici:

http://www.bloomberg.com/markets/stocks/wei_region1.html

Do sada je samo drybulk padao a sad je počeo i tankerski segment.

TNPL je za novu godinu bila 7.100 a danas je prosječna cijena 1.507.

1.507:7.100= 0,21 Dakle,TNPL je pala 79 % od početka godine.A ona je preko 80% tankeraš.

Ne tankeri su do pred ovu sedmicu već pali za 50% od početka godine,a sa današnjim danom od
početka godine prosječno 57% i M/medijan/ isto 57.

Dakle TNPL je pala na 21%,a strani tankeraši na 43% cijene od početka godine,te se može govoriti da je potonula i da je
podcijenjena više od 50 % i kada bi cijena porasla punih 100%/43:21/ i malo više bi imala analogni pad kao i strani tankeraši.

Ako uzmemo u obzir da su mnogi od stranih brodara davali visoke dividende,a neki čak i kvartalne,a
samim time dodatno ugrožavali likvidnost,a da su uglavnom zaduženiji od naših brodara,a naročito
malo je zadužena TNPL i ima velika likvidna sredstva, naši brodari su trebali padati manje,a ne više od stranih.Dapaće,oni se nalaze u boljoj situaciji i kao takvi na ovim razinama predstavljaju dobru
priliku za kupnju.
Ne želim pametovati već samo nastojim iznijeti matematičke činjenice.Sve ove loše vijesti kao što su
niske vozarine,pad vrijednosti flote je već uračunato u postoječe cijene jer su dionice drastično pale,a
to je prilika za kupnju ili bijeg ako smatramo da će biti gore..Brodovi se bogu hvala nisu potopili i gotovo svi u punom korištenju.I naši i strani.


Brodari su definitivno reži i bježi.
Do sada je samo drybulk padao a sad je počeo i tankerski segment.
Što bi rekli Amerikanci:" Too many ships,too few cargos"
Primjeniti strategiju "Spašavaj se ko može".
Demand destruction in full effect.
Kad cijena nafte ovako pada a navodno da je pravi pad demanda započeo tek u trećem kvartalu,
to znači da najgore tek slijedi.
Ono što je simptomatično je to da OPEC-ovo smanjivanje proizvodnje nema nikakav utjecaj na cijenu jer je ustvari cijena diktirana isključivo demand destructionom i činjenicom da se očekivalo od Kine da povećava potražnju za naftom i time izbalansira pad potražnje u Americi i Europi, a to se ne događa, tj. rast potražnje u Kini kontinuirano pada.
Brodari su tu kao segment vrlo dobar pokazatelj stanja svjetske ekonomije jer su direktno povezani sa svim tokovima ekonomije i najbrže reagiraju na promjene

Sad znaš šta bi se trebalo desiti na žalost sa našim brodogradilištima.
Mala potražnja za transportom i građenjem.

New Report

Close