Utjecaj kretanja svjetskih indeksa i cijene nafte na TK Hrvatska

Naslovnica Forum Tržište kapitala Hrvatska Utjecaj kretanja svjetskih indeksa i cijene nafte na TK Hrvatska

Forum namijenjen svim temama vezanim za dionice, obveznice i druge vrijednosne papire te trgovanje istima u Hrvatskoj.

Ma jok fazan, cash pozicija 100%. Samo bojim se da nije jedini nacin na koji nam kradu lovu preko burze. Zapravo, brijem da je to manji dio.

"Stocks have reached what looks like a permanently high plateau."

Ma ova situacija vise nije ni za trejdat… Kod nas se zaljepili u neki kanal od par %, pa onda propadne. Vani rolocouster svaki dan. Jedino FOREX sada igra, gdje mozes brzo utec.
Nebi ti sad drzao poziciju nigdje duze od 3 min. [lol]

O kakvoj ti krađi pričaš?

Don't be convinced of your super knowledge of the market, the market does what it wants, and you are just along for the ride!

O kakvoj ti krađi pričaš?

Tko je spomenuo kradju? Ah, da, ja. To je vise figurativno.

Meni se prije cini da nezdravi subjekti odlaze sa nasim parama…

Uh, jesi me prepao!
Ali kad sam pretražio džepove i našao kusur od jutarnje kave s mlijekom, ravno 3 kune, malo sam se smirio.
Nemoj me više prepadati, molim te.

Evo ulovio sam malo vremena da te javno upozorim na tvoju griešku.
Ti uopće ne poznaješ KAPITALIZAM. Da ga imalo poznaješ znao bi da je na sceni proces Kreativne destrukcije kojom se uklanjaju nezdravi subjekti i odnosi među njima, a istovremeno utemeljuju nove zdrave snage koje će u narednim decenijama biti motor održivog rasta.
Onaj tko je pokrenuo taj proces, a mi dobro znamo tko je to, zano je i kako upravljati krizom, a znao je i konačan rezultat te umjetno izazvane krize. Toliko za sad, nemam vremena.
[/quote]

Ha,ha,ha ovo je genijalno.
Karl Marx je k…c za tebe

NE CVETA CVEĆE NI U NAŠE PREDUZEĆE

Izgleda da ni svoj Marxizam ne poznaješ dovoljno.
Nije Marx nego anarhista Mikhail Bakunin, 1842, the passion for destruction is a creative passion
Inače Kreativna destrukcija kao teorija je jako popularna u USA. Npr Harvard Business School a i na MIT-u.

zlato na 767$
Vaš link

Bez straha, pohlepe i sentimenta.

WASHINGTON, D.C. (September 10, 2008) — The Mortgage Bankers Association (MBA) today released its Weekly Mortgage Applications Survey for the week ending September 5, 2008. The Market Composite Index, a measure of mortgage loan application volume, was 496.2, an increase of 9.5 percent on a seasonally adjusted basis from 453.1 one week earlier. This week’s results include an adjustment to account for the Labor Day Holiday. On an unadjusted basis, the Index decreased 13.6 percent compared with the previous week and was down 24.4 percent compared with the same Labor Day week one year earlier.
The Refinance Index, also adjusted for the holiday, increased 15.4 percent to 1222.9 from the previous week. Without the holiday adjustment, the Refinance Index dropped 7.7% percent from the previous week.

The seasonally adjusted Purchase Index increased 6.4 percent to 371.5 from one week earlier. The Conventional Purchase Index increased 14.4 percent while the Government Purchase Index (largely FHA) decreased 8.7 percent.

The four week moving average for the seasonally adjusted Market Index is up 4.1 percent. The four week moving average for the seasonally adjusted Purchase index is up 4.4 percent, while this average is up 3.5 percent for the Refinance Index.

The refinance share of mortgage activity increased to 36.3 percent of total applications from 34.0 percent the previous week. The adjustable-rate mortgage (ARM) share of activity decreased to 6.4 from 6.6 percent of total applications from the previous week.

The average contract interest rate for 30-year fixed-rate mortgages decreased to 6.06 percent from 6.39 percent, with points increasing to 1.02 from 1.00 (including the origination fee) for 80 percent loan-to-value (LTV) ratio loans.

The average contract interest rate for 15-year fixed-rate mortgages decreased to 5.73 percent from 5.96 percent, with points decreasing to 0.98 from 1.03 (including the origination fee) for 80 percent LTV loans.

The average contract interest rate for one-year ARMs decreased to 7.00 percent from 7.11 percent, with points decreasing to 0.30 from 0.35 (including the origination fee) for 80 percent LTV loans.

U USA se kreće u šoping. Kada će ako ne sada???

Europa se vraća, opet!!!

Don't be convinced of your super knowledge of the market, the market does what it wants, and you are just along for the ride!

Ajmo malo pričati o utjecaju vanjskih tržišta na ZSE. [lol]

molim moderatora da brise ovu temu
ionako na ovu berzu imaju utjecaja samo nasi špekulanti potpomognuti sa mafijaškim novcem
sumnjam da oni znaju sta je to djia i nasdaq
zato se treba neki strani jezik naučiti

Shares of Lehman Bros. Holdings Inc. (LEH:
Lehman Brothers Holdings Inc
News, chart, profile, more
Last: 7.79-6.36-44.95%
4:01pm 09/09/2008
Delayed quote data
Add to portfolio
Analyst
Create alert
Insider
Discuss
Financials
Sponsored by:
LEH 7.79, -6.36, -44.9%) rose 23% in pre-market trade, to $9.60, shortly ahead of its planned third quarter financial report

evo malo gradiva za placenike
imate škole u vodnikovoj
platite početni tečaj pa idite 2,3 na jednoga
ako treba skupit ce se nekaj sitnoga

Postanite Eu-robovi

New Report

Close