Hoće li biti novi vrh?
maouteverest……. [smiley]
http://www.marketwatch.com/story/us-stock-investors-what-will-europe-do-2011-12-03
“Earnings growth this season was better than expected and the risk of being out of the market is bigger as being in,”
http://www.marketwatch.com/story/us-stock-investors-what-will-europe-do-2011-12-03
“Earnings growth this season was better than expected and the risk of being out of the market is bigger as being in,”
A jeste li čuli, Kinezi planiraju ulagati i u američku infrastrukturu?!, u željeznice kažu da bi… eh, oni stvarno imaju "nos" za biznis, kako samo uvijek pogode što je zanimljivo, nevjerojatno.
Željeznice će čini mi se dugoročno zbog energetskih (radi "efikasnosti", pa radi i "geo-strateške politike" itd.) pa i ekoloških i drugih povezanih razloga u "sinergiji" sa očekivanim rastom gospodarstva (i populacije…) doživjeti jednu svoju novu "renesansu", zlatno doba, uzlazni dio ciklusa ili kako se to zove, u toj stvari zaista nevjerojatno dugačkih ciklusa (po 100-injak godina :rotfl:). Sad smo pred početkom tog novog 50-100 godišnjeg trenda, i Kinezi da to tako nanjuše, nevjerojatno.
To se odnosi prije svega na teretni promet, ali ja mislim da su velike šanse i za sličan značaj te industrije i u okviru putničkog prometa (pješaka i automobila koji se umjesto autocestom vlakom voze od grada do grada…)
Imati stabilno rastuću populaciju, a sa tako dugoročno konzistetnim rastom standarda per capita, to je uvijek nešto nevjerojatno, to je ukupni/agregatni realni rast gospodarsta koji tako lako efektima "srodnim ekonomiji obujma" čini čuda. I kad si na tako "kolektoru" svega tog rasta, to je nevjerojatno. Jer sve to što drugi rastu, što dakle prevoze te druge kompanije više roba tamo-vamo, što ljudi više kupuju (uključivo i uvoznih roba iz Kine, koje opet sa obale kad se iskrcaju sa broda preko željeznice itd. se prevoze), što se više domaćeg ugljena troši za elektrane (i za električne automobile itd., umjesto uvozne nafte…), više kukuruza prevozi (bilo za domaću potrošnju bilo opet skroz do obale na brodove za izvoz u Kinu itd…), sve to završava u konačnici dugoročno svojim dijelom u profitu željeznice. Kako je to nevjerojatna zemlja. Tamo i ono što je kod nas simobol "propasti i gubitaka" (HŽ) kod njih simbol prosperiteta gospodarstva, generator zarada, tako jasnih i sigurnih, tako lijepo dugoročnih… U Americi smo možda imali sada lijepu sezonu zarada i to mnoge veseli, ali ono što nam dugoročno slijedi je ipak još najljepše, to što će te zarade se dalje zavrtjeti u tom beskrajnom kolu gospodarstva, rasta, razvoja… što će sutrašnje zarade biti još puno veće nego današnje, uvijek mi je to ono najzanimljivije kada vidim veliku zaradu – uvijek gledam znači li to da će biti sutra još veća? Ako ne znači onda mi baš i nije nešto što me zanima/impresionira, ali ono što ima potencijal za biti još bolje nego što je bez obzira koliko već sada "izgledalo dobro", e to je ono što meni plijeni pažnju.
P.S.
Što se tiče putničkog prometa, pogledajte Grand Central Terminal, "najveći" i jedan od "prometnijih" kolodvora na svijetu (itekako ima mjesta za rast ako novi dio ciklusa zahvati i ovaj dio! 😉 A mogao bi zašto ne, otvoren je negdje u uzlaznom dijelu prošlog ciklusa 1871, dograđivan u današnji oblik pri vrhuncima pred 1. svjetski rat, pa nakon malog oporavka sredinom stoljeća nastavak tog još onda ubrzo započetog pravog megatrenda kroz već punih 50-ak godina snažnog prirodnog pada značaja željznica pojačanog još pod pritiskkom državnog subvencioniranih autocesta, zrakoplovnog prometa itd., ali mogao bi konačno doći na red čak i tu neki preokret? :)).
Uglavnom unatoč svemu (jer rast populacije je ogroman, nadoknadi relativno smanjenje udjela) ovdje i danas dnevno prolazi oko 750 tisuća ljudi (više neog u prošlim vrmenima kada je to relativno bila značjanija vrsta prometa) ovdje opisane demografije:
http://www.grandcentralterminal.com/info/demographics.cfm
Ukoliko željenice postanu ponovno nešto značajnije, pa uz i porast populacije, i rast gospodarstva… i ovdje bi a ne samo što se tiče tereta moglo prolaziti još dosta više ljudi nego danas, bitno značajnije kupovne moći nego danas…
A evo nešto zanimljivo! Usredotočite se na ovaj središnji dio ispod najvećeg svoda: http://www.youtube.com/watch?v=ZpHRp-WgQ0w&feature=player_detailpage#t=34s – tu će u petak 9.12.2011. osvanuti jedna mala promjena, kako u šali kažu do sada "najveći proizvod" danas istina najveće američke korporacije, recimo da bi to bio i jedan lijepi simobl novog vremena i za sam Grand Central Terminal, u okviru novog vremena i svoje šire gospodarske grane u kojoj će definitivno doći lijepi dan što se tiče barem prijevoza roba, jer… Kinezi se ne varaju hehe (šalim se, ali stvarno mislim da imaju dobar nos), a i Warren Buffett je vjerojatno tu na itekako itekako pravom tragu u okviru svojeg preuzimanja željeznica (koje je bilo i hedge protiv inflacije i puno toga u jednom, vjerojatno njegov najgenijalniji potez u povijesti kojim je ubio nevjerojatno mnogo muha jednim udarace, nešto nevjerojatno: zaštita od inflacije, oklada na dugoročni rast gospodarstva što je uvijek najbolja oklada, u neku ruku i oklada na ugljen i druge zanimljive energetske i "futurističko-ekološke" ideje, a sve prije svega u okviru najjednostavnije njegove osnovne klasične paradigme gledanja bottom-up konkurentskih prednosti konkretnog poduzeća, na temelju ulaznih barijera za konkurenciju uključivo, itd., ali prije svega i onih suštinskijih, a ovdje ono energetski najjefikasniji prijevoz tereta, a kojega ne mogu konkurenti tek tako ugroziti… to je samo po sebi fora!)
Čudno da sada nitko ne komentira činjenicu da su prinosi na talijanske obveznice pali ispod 6%?
Kad je išlo ka 8% sve je vrištalo a sada kada se vraća muk.
Čudno da sada nitko ne komentira činjenicu da su prinosi na talijanske obveznice pali ispod 6%?
Kad je išlo ka 8% sve je vrištalo a sada kada se vraća muk.
Istina,točnije sad su na 5.80,svi šute,prije su mediji izvještavali kao da je Italija već u bankrotu.Ovo im valjda nije dovoljno cool vijest:)
Čudno da sada nitko ne komentira činjenicu da su prinosi na talijanske obveznice pali ispod 6%?
Kad je išlo ka 8% sve je vrištalo a sada kada se vraća muk.
Istina,točnije sad su na 5.80,svi šute,prije su mediji izvještavali kao da je Italija već u bankrotu.Ovo im valjda nije dovoljno cool vijest:)
[/quote]
No mene zabrinjava činjenica da su Čačić i onaj Vujčić dezinformirali javnost u Otvorenom – lagali su kada su govorili o kamatama a time i mjerama koje su nužne tj o opsegu mjera koje su nužne.
Je li Čačić samo neinformiran ili je lagao?
Jasno mi je da je situacija jako volatilna ali to bi trebao znati i Viceguverner i Čačić – dakle ono što je danas ne mora vrijediti i za mjesec dana – no ne znati da su kamate već tjedan dana u padu——to je katastofalno!!!!
Dalje – kamate će i dalje padati a evo i zašto!
EFSF launches short-term funding programme
Date: 07 December 2011
Luxembourg – In order to increase flexibility in its funding strategy, EFSF announces the launch of a short-term funding programme focusing on 3, 6 and 12 month bills. Other bill tenors may be developed in time. The first auction is expected to take place before year end.
http://www.efsf.europa.eu/mediacentre/news/2011/2011-016-efsf-launches-short-term-funding-programme.htm
Gold dealers said that banks – primarily based in France and Italy – had been actively lending gold in the market in exchange for dollars in the past week.
Source: FT
Istina,točnije sad su na 5.80,svi šute,prije su mediji izvještavali kao da je Italija već u bankrotu.Ovo im valjda nije dovoljno cool vijest:)
[/quote]
No mene zabrinjava činjenica da su Čačić i onaj Vujčić dezinformirali javnost u Otvorenom – lagali su kada su govorili o kamatama a time i mjerama koje su nužne tj o opsegu mjera koje su nužne.
Je li Čačić samo neinformiran ili je lagao?
[/quote]
rekao je žan klod žunker …….da kad postane gusto…..moraš lagati….. [smiley]
http://finance.yahoo.com/indices?e=futures
izgleda da nas čeka crni petak [shocked]