Boga ti, pogledaj kakva nam je država, kako se odgovorni ponašaju! Pa ovdje nam nema spasa dok ne dođe pravi "Gazda" i sredi ovaj kuršlus! Tko će u ovakvom kaosu zaraditi pošteno svoju mirovinu?
Ne odnosi se ovo samo na apsolutno abnormalno i neadekvatno ponašanje političara beskičmenjaka/neznalica/lopova (u koje ubrajam sve koji su do dana današnjeg bili na vlasti) nego i na ovakvo ponašanje odgovornih domaćih velikih investitora (OMF) kao i njima nadležne institucije!
Pa da se ljudima daju odriješene ruke bar što se tiče ulaganja u svoju mirovinu, bez problema bi 50% portfelja usmjerio na strana tržišta, jer ovo naše je žali Bože…Vani su ovakve ružne stvari rijetkost (ili bar ne iskaču toliko često), a kod nas su već pravilo…
Nema ovdje govora više o nekakvom osobnom patriotizmu (zbog kojega bi ulagao u vlastitoj zemlji), to su očito priče za malu djecu, već smo dokazali kroz ovih gotovo 20 godina postojanja države da smo apsoultno nesposobni za zadržati i ono malo blaga što imamo, a drugi ga nemilice rasipaju…zato bih svoju mirovinu uložio definitivno u strana sređena tržišta…
P.S. Već nekoliko puta naglašavam da me uopće ne interesira špekulativni dio koji ulažem u domaće dionice niti šta fondovi rade kada trejdaju, već me zanima vlastita mirovina…a bojim se kako stvari stoje u državi da nam tu nema baš lijepe perspektive…
Ja ne tražim da itko brani moj špekulativni novac u dionicama, sam sam ulagao s određenim rizikom, i ne govorim trenutno o otome.
Ne razumijem zbog čega sam prisiljen trpiti idiotizam velikih ulagača?
Kada analiziram strana tržišta i domaće očito dolazi na vidjelo da u domaćim okvirima iskače određena "nesposobnost". Ne želim da se moja mirovina stvara na temelju takve nesposobnosti…želim imati kontrolu nad svojim zarađenim novcem za mirovinu, to je moj novac i moje pravo na njega. Valjda ja mogu birati što ću s njim raditi?
Ako je netkome drago živjeti u takvoj neizvijesnosti neka slobodno nastavi, ja to više ne želim…želim dobar dio novca za mirovinu ulagati u strana tržišta i to je sve.
Boga ti, pogledaj kakva nam je država, kako se odgovorni ponašaju! Pa ovdje nam nema spasa dok ne dođe pravi "Gazda" i sredi ovaj kuršlus! Tko će u ovakvom kaosu zaraditi pošteno svoju mirovinu?
Ne odnosi se ovo samo na apsolutno abnormalno i neadekvatno ponašanje političara beskičmenjaka/neznalica/lopova (u koje ubrajam sve koji su do dana današnjeg bili na vlasti) nego i na ovakvo ponašanje odgovornih domaćih velikih investitora (OMF) kao i njima nadležne institucije!
Pa da se ljudima daju odriješene ruke bar što se tiče ulaganja u svoju mirovinu, bez problema bi 50% portfelja usmjerio na strana tržišta, jer ovo naše je žali Bože…Vani su ovakve ružne stvari rijetkost (ili bar ne iskaču toliko često), a kod nas su već pravilo…
Nema ovdje govora više o nekakvom osobnom patriotizmu (zbog kojega bi ulagao u vlastitoj zemlji), to su očito priče za malu djecu, već smo dokazali kroz ovih gotovo 20 godina postojanja države da smo apsoultno nesposobni za zadržati i ono malo blaga što imamo, a drugi ga nemilice rasipaju…zato bih svoju mirovinu uložio definitivno u strana sređena tržišta…
Zato ti imovinom upravljaju stručnjaci jer si ti sam nesposoban baš kao i ja da s njom upravljaš , pa se lova oplođava na domaćem tržištu kapitala putem obveznica. Dobro je dok je tako, možda nam uskoro uvedu gospodu za koje ćemo morati dodatno izdvajati iz plaće da nam kažu što ćemo jesti, gdje ćemo izlaziti,koji program ćemo gledati jer smo vjerojatno i zato glupi. [cool]
Ekipica, eto je DOW trenutno na 9046. Neka se zna ako padne ispod.
Nije da baš imamo neke koristi od toga, ali ipak čovjeka veseli.
Još da S&P probije 1000, pa onda i Ameri mogu malo predahnut do jeseni.
Evo da trgujem u SAD-U sad bih rasprodao pola portfelja bez grižnje savjesti. dow 9060.
Irska niskobudžetna zrakoplovna kompanija Ryanair najavila je da će već ove jeseni i zime smanjiti broj letova iz zračne luke Stansted kod Londona za 30 posto. Službena izjava iz vrha jasno je pokazala da je i ova uspješna kompanija, kao i ostale koje se bave zračnim prijevozom, u strahu od posljedica recesije.
Manje 2,5 milijuna putnika
Povećani troškovi osiguranja i zračnih luka, uz smanjenje broja putnika, unatoč simboličnim cijenama letova (od 5 do 100-tinjak eura po cijeloj Europi), natjerali su i Ryanair da od sto linija koje su polazile s matičnog Stansteda odmah najavi ukidanje 10 letova. A u 30 ostalih zračnih luka broj letova drastično će smanjiti.
Irska kompanija najavila je i da će početkom listopada broj svojih zrakoplova u Londonu sa 40 smanjiti na 24, a 16 zrakoplova premjestit će u ostale europske zračne luke s kojima ima ugovore. Sve to, već su pedantno izračunali Irci, dovest će i do 2,5 milijuna putnika manje od listopada 2009. do ožujka 2010.
Prvi čovjek kompanije Michael O’Leary za takvu situaciju optužuje spregu nacionalne kompanije British Airways i zračne luke Stansted koja će možda dovesti do propasti Ryanaira.
– To je naprosto tužno što rade, promet u Engleskoj kao i turizam nastavljaju svoj put prema kolapsu, dok Ryanair nastavlja rasti u onim zemljama koje pozitivno dočekuju turiste i ne traže od njih plaćanje nemogućih poreza – kazao je O’Leary. Aludirao je pritom na porez od 10 funti po putniku koji je Brownova Vlada donijela lani u studenom, kao i takozvani “zeleni porez” koji bi već od 2010. trebao biti 24 funte na kraćim relacijama, i čak 170 funti na dužim letovima.
U RH iz Zadra i Pule
Ryanair u Hrvatskoj prometuje iz zračnih luka u Zadru i Puli prema Londonu i obrnuto. Jučer ste tako mogli kupiti kartu u Zadru za London za 49 eura, no povratak bi vas stajao puno više – 160.
Kako do spasa: Od jedne funte za uporabu WC-a do “okomitih sjedala”
Inače, vodeći ljudi Ryanaira već su godinama poznati širom svijeta po raznim idejama o tome kako unaprijediti promet, smanjiti troškove i rizike, pa su nešto iz tog širokog spektra ideja već i pokušali pretočiti u praksu.
Veliku buku svojedobno je digla najava obveznog plaćanja upotrebe WC-a u iznosu od jedne funte u njihovim zrakoplovima. Taj je projekt brže-bolje odgođen pod izlikom da američka tvrtka Boeing nema kapaciteta za ugradnju posebne opreme za vrata WC-a kojom bi se naplaćivalo korištenje. Nakon toga se krenulo sa zamisli po kojoj bi se skuplje karte prodavale putnicima krupnije tjelesne građe, pa je i to odbačeno jer su mnogi zamjerili da je riječ o diskriminaciji. Vrhunac genijalnosti ideologa irske kompanije jest želja kompanije da uvede u svoje zrakoplove i – stajaća mjest
Premješteno iz teme: Komentari trgovanja na hrvatskom tržištu kapitala
Ovo su burze pa gledajte. Ovako danas trguju i ne samo danas već danima i tjednima:
http://www.bloomberg.com/markets/stocks/wei_region2.html
http://www.bloomberg.com/markets/stocks/wei_region1.html
A onda kad se dogodi da Hrvatska burze počne rasti kao i prije par mjeseci, svi se pitamo zašto tako naglo narastemo. Pa logično jer dok svijet raste danima i tjednima, mi stagniramo kao i danas, pa je normalno da kasnije narastemo u roku par dana.
Ekipica, eto je DOW trenutno na 9046. Neka se zna ako padne ispod.
Nije da baš imamo neke koristi od toga, ali ipak čovjeka veseli.
Još da S&P probije 1000, pa onda i Ameri mogu malo predahnut do jeseni.
Toliko dugo su se mučili sa tih 9000 pa bi moglo biti da ne padnu više ispod.
Ili samo jednom, onako za šišanje.
http://money.cnn.com/data/markets/nasdaq/ ogroman promet nasdaq