Utjecaj humanitarne krize na turizam u Hrvatskoj

Naslovnica Forum Komentari članaka Utjecaj humanitarne krize na turizam u Hrvatskoj

Forum namijenjen komentiranju objavljenih članaka.

Sudeći prema iskustvima Grčke i Turske, najvažnija gospodarska grana mogla bi pretrpjeti i najveće posljedice. Opća sigurnost bila je jedna od velikih prednosti Hrvatske u odnosu na konkurenciju, a u ovim okolnostima ta prednost postaje nedostatak.

Voda nikad ne zavrije dok je gledaš.

o kakvoj humanitarnoj krizi je riječ, ako ljudi na sve što im ne odgovara reagiraju prijetnjama, mislim da neće dugo proći da se ne sukobe i sa našom policijom, uvažavajući sve nedaće koje su prošli na svom putu, mislim da se u hrvatskoj ipak ne bi trebali tako ponašati, obzirom na uvjete i prijem, bojim se da među njima ima organizatora, koji sve pokreću, te kojima nije u interesu nikakvo prijavljivanje i dugo zadržavanje na jednom mjestu pod kontrolom

Nije prošlo niti 48 sati od kada je veliki val izbjeglica i imigranata krenuo prema Hrvatskoj, a turističkim agencijama počeli su stizati prvi otkazi rezervacija za dolazak na Jadran!

Dogodilo se to u četvrtak navečer kada su poslovni partneri iz Skandinavije javili kako je deset osoba otkazalo svoj odmor u drugoj polovici rujna na Makarskoj rivijeri.

Radi se o avio-gostima koji su puno ranije rezervirali svoj dolazak, pa iako u turističkim agencijama i tour-operatorima kojima telefoni neprestano zvone, ne žele stvarati dodatne probleme takvim informacijama koje bi najradije sačuvali od javnosti, činjenica je ipak da je veliki nemir ušao u poslovni segment turizma koji strahuje od posljedica najnovijih događanja.

Hrvatska je, naime, posljednjih dana udarna medijska vijest, a slike kolona sa tisućama izbjeglica, gužvi i prepunih vlakova koji ulaze u našu zemlju nipošto nisu dobrodošle turističkoj slici Hrvatske.

Ne treba zaboraviti kako se sve to događa u trenutku kada se u Hrvatskoj odmara oko pola milijuna turista koji uživaju u babljem ljetu…..
http://m.slobodnadalmacija.hr/tabid/296/articleType/ArticleView/articleId/300040/Default.aspx

Voda nikad ne zavrije dok je gledaš.

pa sad ti budi dioničar turističkog sektora…

...povijest se ponavlja...

New Report

Close