Ustavni sud ukinuo zdravstveni odgoj

Naslovnica Forum Komentari članaka Ustavni sud ukinuo zdravstveni odgoj

Forum namijenjen komentiranju objavljenih članaka.

Apsolutno.

Fascinantno je kako ovi nasljednici roditelja koji su zivjeli samo na novcu poreznih obveznika bez brige i pameti sada prolaze nekažnjeno za svoje maximalne propuste.

Josipović, to je tek priča.

Neka si mislim da su to utvare koje je netko izvadio iz ormara da plaši moderni svijet.

I was early taught to work as well as play, My life has been one long, happy holiday; Full of work and full of play- I dropped the worry on the way- And God was good to me everyday.

Nije točno da nije ulazio u sadržaj. Naravno da nije analizirao rečenice, ali je zaključio da državni odgoj treba uključivati i svjetonazore roditelja, što je jasna aluzija na sadržaj, pa nije valjda na proceduru?! Evo i cijele odluke na Večernjem, pa provjerite:

http://www.vecernji.hr/vijesti/ovo-je-odluka-ustavnog-suda-zdravstvenom-odgoju-clanak-557690

…avaj,ovi rade grešku za greškom…pa oni padaju i na proceduri…predmet za predmetom…

…pa dobro jel ovi iz Vlade išta mogu napravit a da nije nakaradno…bahato,bolesno…[emo_zloban][emo_zloban][emo_zloban]

taj zakon ide samo na šminkanje, neče biti ukinut, prejak je kulturni kotač

http://www.hkv.hr/izdvojeno/komentari/d-dijanovi/8012-smrt-zapada.html

Tramell, gledađ li američke filmove.
Greška u proceduri govori da je stvar bespredmetna.

Prema Buchananu, nove su ideje tzv. seksualne revolucije (zagovaranje seksa prije braka; opća «seksizacija» društva čiji su produkt i današnji kojekakvi časopisi i magazini koji moralno truju žensku populaciju) – koje se od šezdesetih masovno propagiraju u sredstvima javnoga priopćavanja diljem Zapada – dovele do tektonskog poremećaja u načinu razmišljanja američkih i zapadnih žena, što je pak dovelo do današnje katastrofalne demografske slike zapadnih zemalja. Kontracepcija, sterilizacija, pobačaj i eutanazija postali su četiri jahača «kulture smrti», dok su pilula i kondom «srp i čekić nove kulturne revolucije», zaključuje Buchanan. Prema belgijskom demografu Ron-u Lesthaghe-u, na kojega se Buchanan poziva u svome djelu, krah braka i bračne plodnosti rezultat je trajnog odmicanja zapadnog svjetonazora od kršćanskih vrijednosti – žrtve, altruizma, svetosti braka – u smjeru militantnoga svjetovnog individualizma usredotočenog na vlastite potrebe.
U vremenskom smislu početak «smrti Zapada» Buchanan smješta u šezdesete godine 20. st.:«Poslijeratni procvat nataliteta počeo je 1946., dosegnuo vrhunac 1957. i prestao 1961. (…) Zatim se pojavio protuljudski pokret iz šezdesetih i sedamdesetih godina. Guru tog pokreta bio je Paul Ehrlich, profesor bilogije na Sveučilištu Stanford. Njegov bestseler Population Bomb)…».

Buchanan smatra da je glavni krivac za «Smrt zapada», tj. elita koja je izvršila protuudar na procvat nataliteta, tzv. Franfurtska škola:«Propagandni napad na obitelj, kojeg ona zastupa, pridonio je krahu obitelji.

Danas u Americi ima manje od četvrtine obitelji s oba roditelja. A oslobođenje žena od tradicionalne uloge žene i majke, koje je ta škola među prvima zagovarala, dovelo je do omalovažavanja i obezvrijeđivanja te uloge u američkom društvu».

Najpoznatiji članovi Frankfurtske škole bili su glazbeni kritičar Theodor Adorno, psiholog Erich Fromm, sociolog Wilhelm Reich i filozof Herbert Marcuse.

Frankfurtska škola zastupala je tzv. kritičku teoriju, koja je u biti «destruktivna kritika svih glavnih elemenata zapadne kulture, uključujući kršćanstvo, kapitalizam, vlast, obitelj, patrijarhat, hijerarhiju, moral, tradiciju, seksualne ograde, odanost, domoljublje, nacionalizam, nasljedstvo, etnocentrizam, konvencije i konzvervativizam».

Frankfurtska škola naučavala je kako zločini Zapada prostječu iz same naravi zapada, koju je oblikovalo kršćanstvo. Kritička teorija uvodi «kulturni pesimizam», osjećaj otuđenosti, beznađa i očaja, u kojemu narod premda živi u izobilju i slobodi, spoznaje da su njegovo društvo i zemlja ugnjetavački, zli i da ne zavrjeđuju njegovu ljubav i odanost. Potpuno u duhu ideja Marxa i Englesa…

Na metodološkome planu, «revolucionari» se služe idejama talijanskoga marksista Antonija Gramscija, koji je tvrdio da marksisti na zapadu trebaju prvo promijeniti kulturu, a onda će im vlast pasti u ruke kao zrelo voće.

Za promjenu je potreban «dugotrajan pohod na institucije» – umjetnost, film, kazalište, škole, fakultete, seminare, novine, časopise, radio. Strategija pak kojom će se pobijediti svoje neprijatelje je sljedeća:»Članovi i čelne organizacije moraju se neprestano dovoditi u nezgodan položaj, diskreditirati i degradirati naše kritičare.

Kad opstrukcionisti postanu previše uporni, etiketirajte ih kao fašiste ili naciste ili antisemite. (…) Ta će ideja, nakon stalnoga ponavljanja, u glavama slušatelja postati činjenicom». Zvuči poznato? U Hrvatskoj ovu strategiju gledamo i slušamo svaki dan….

Najbolje da ukinemo odgoj opcenito, ionako nicemu ne sluzi…

Najbolje da se svi molimo Bogu, i da slušamo popove što nam pripovjedaju bajke,
a iza leđa se ponašaju gore i kriminalnije od mnogih vjernika…
Jovanović je GENIJALAN i ja ga u svemu podržavam !

SABOTAŽA SUDA = SABOTAŽA HDZ-a svega što radi SDP.

[color=blue][/color][b][/b]...prodajte dionice...-kupite nekretnine!


Nije točno da nije ulazio u sadržaj….

Kazem ti da je ukinuto radi procedure,a sadrzaj ce im trebat za ukinit 4.modul drugi put.

Uvik ɐɹʇuoʞ ! Sitne duše mogu da mi puše!!!

Frankfurtska škola je, nota bene, jedna od najplodonosnijih i najznačajnijih škola uopće u povijesti ponajprije filozofske, pa onda i sociološke misli. Optuživati njih na takav stupidan način, jest kao optuživati Aristotela za logičko razmišljanje ili Descartesa za racionalnost.

Dajte mi jeftino da vam prodam skupo.

@miami

Jovanović ti je genijalan? Hahaha, na čemu si ti?! Uzmi si ga ako ti je dobar. Čovjek svako malo prekrši neki zakon, ali zalijepio se za fotelju da ga bager ne bi maknuo! Sramotno je imati takvog ministra, pogotovo ministra obrazovanja, koji bi za početak trebao biti ugledni znanstvenik (a on je prvi na toj funkciji koji nije nimalo ugledan u prosvjetno-znanstvenoj zajednici), biti tolerantan (stvarno tolerantan, ne na ovaj njihov isključiv način), uglađen i spreman za raspravu. Dakle, sve ono što on nije. Uostalom, što je s projektima razvoja školstva? Sve je stalo, smanjuju se plaće, ne ulaže u infrastrukturu! A onda se naivcima maže oči projektićima poput e-upisa u škole. Strašan uspjeh.

New Report

Close