Premješteno iz teme: LKRI (Luka Rijeka d.d.)
Dragi perice, pa treba uzeti u obzir apsolutne brojke, nije isto potrošiti 30 litara benzina i 1000 ili 10 tisuča nafte perice, jeli tako?
Btw. izašao je članak danas, zanimljiv, toliko o tome što je interes EUROPE:
Potpredsjednik Pokreta za promjene Branko Radulović istakao je da je činjenica da Evropska komisija zaobilazi naš koridor, jer je “strateški interes Bosna i Hercegovina i Luka Ploče
lp
Premješteno iz teme: LKRI (Luka Rijeka d.d.)
Kolega Plavi postavite se u ulogu narucioca neke robe. Mislim da narucioca jako boli djon koliko ce brodu trebati za povratak. Ali mu nije svejedno koliko ce mu trebati za dolazak a pogotovo ne koliko ce to kostati. Nemate pojma o spediciji i prometu.
p.s.
Ak Vas vec zanima i povratak malo si sami izracunajte prema parametrima i kilometrazi koju sam Vam dao. Kako god okrenete ili visoki duznosnik baljezga gluposti ili treba ispitati kakve to krame voze robu po Jadranu. Ja ipak sumnjam da se bas krame vozikaju.
[/quote]
Znači nebitno je koliko će izgubiti vremena pri povratku?
Aha..
Onda najbolje da ako recimo ide u Kinu, ide zaobilaznim putem preko Australije, jer nebitno je koliko će se nafte potrošiti i vremena ( a vrijeme je novac ).
KOLEGA ALIEN NAFTA JE SKUPA, DANAS JE 81 DOLAR, A BRODOVI PLOVE NA NAFTU!!
Naravno da je bitan i povratak, vama kada idete na put je nebitno koliko vam treba vremena da se vratite, ako idete na poslovni sastanak?
Pa kakvi su ovo postovi kolega, da li se vi to šalite?
lp
[/quote]
Kolega plavi, a transportno vozilo cestom se vozi na zrak, pa mu je jeftinije?
[smiley]
Joj, ovo je baš dobro. Baš me zanima šta bi kolege iz Hamburga rekli, pa umrli bi od smijeha na ove rasprave.
[/quote]
Kolega Pero po logici kolege Plavog izgleda da ako narucite robu iz Japana da je najbolje da ona doplovi recimo u Shanghai, pa se onda stavi na vlak koji ce transsibirskom zeljeznicom mozda vasu robu dovesti na odrediste. Jer, eto, vlak ipak manje trosi goriva nego brod. Bitno je da nas kolega Plavi zabavlja i uveseljava. Bogme, dobro me nasmijao.
Usput , kolega Plavi, a da se ukinu tankeri/kontejnerasi i uvedu jedrenjaci? To bi bitno smanjilo potrosnju nafte.
Premješteno iz teme: LKRI (Luka Rijeka d.d.)
Veleštovani kolega Alien.. nažalost osramotili ste se…
Računali ste jedan smjer, a što je sa povratkom?
lp
Kolega Plavi postavite se u ulogu narucioca neke robe. Mislim da narucioca jako boli djon koliko ce brodu trebati za povratak. Ali mu nije svejedno koliko ce mu trebati za dolazak a pogotovo ne koliko ce to kostati. Nemate pojma o spediciji i prometu.
p.s.
Ak Vas vec zanima i povratak malo si sami izracunajte prema parametrima i kilometrazi koju sam Vam dao. Kako god okrenete ili visoki duznosnik baljezga gluposti ili treba ispitati kakve to krame voze robu po Jadranu. Ja ipak sumnjam da se bas krame vozikaju.
[/quote]
Znači nebitno je koliko će izgubiti vremena pri povratku?
Aha..
Onda najbolje da ako recimo ide u Kinu, ide zaobilaznim putem preko Australije, jer nebitno je koliko će se nafte potrošiti i vremena ( a vrijeme je novac ).
KOLEGA ALIEN NAFTA JE SKUPA, DANAS JE 81 DOLAR, A BRODOVI PLOVE NA NAFTU!!
Naravno da je bitan i povratak, vama kada idete na put je nebitno koliko vam treba vremena da se vratite, ako idete na poslovni sastanak?
Pa kakvi su ovo postovi kolega, da li se vi to šalite?
lp
[/quote]
Kolega plavi, a transportno vozilo cestom se vozi na zrak, pa mu je jeftinije?
[smiley]
Joj, ovo je baš dobro. Baš me zanima šta bi kolege iz Hamburga rekli, pa umrli bi od smijeha na ove rasprave.
[/quote]
Kolega Pero po logici kolege Plavog izgleda da ako narucite robu iz Japana da je najbolje da ona doplovi recimo u Shanghai, pa se onda stavi na vlak koji ce transsibirskom zeljeznicom mozda vasu robu dovesti na odrediste. Jer, eto, vlak ipak manje trosi goriva nego brod. Bitno je da nas kolega Plavi zabavlja i uveseljava. Bogme, dobro me nasmijao.
Usput , kolega Plavi, a da se ukinu tankeri/kontejnerasi i uvedu jedrenjaci? To bi bitno smanjilo potrosnju nafte.
[/quote]
Ako se netko dobro zabavlja, to sam onda ja, vjerujte mi kolega.
Neka čitateljstvo samo procijeni tko je u pravu.
Da li je bitno ili nije koliko se vremena, novaca i nafte utroši.
lp
Premješteno iz teme: LKRI (Luka Rijeka d.d.)
Ako se netko dobro zabavlja, to sam onda ja, vjerujte mi kolega.
Neka čitateljstvo samo procijeni tko je u pravu.
Da li je bitno ili nije koliko se vremena, novaca i nafte utroši.
lp
Kolega vjerujte mi na rijec da je zabava iskljucivo moja. Nemate pojma koliko sam strojeva poprilicne cijene dovukao brodom iz Japana u HR. I ne zelite znati u koju je luku islo da transport bude najjeftiniji. Samo znajte da sigurno nije LKPC bila u igri.
Premješteno iz teme: LKRI (Luka Rijeka d.d.)
Zaista nepotrebno gubljenje vremena i dokazivanja čiji tata je jači.
Da ponovim, ja ću svoje dionice LKRI prodati na 500 kn, a to će biti najkasnije 01.01.2012. iliti neki drugi datum nakon ulaska u EU. Tada će sve dionice skočiti htio to netko ili ne 🙂
Obje luke su po ovim cijenama odličan izbor, a kako svaka ima određene komparativne prednosti, razuman investitor trpati će obje u portfelj, pa kapitalizirati kako koja komparativna prednost dođe do izražaja na burzi kroz jaki rast cijene [wink]
TEŽAK UDARAC ZA LUKU RIJEKA, VODA NA MLIN ZA LUKU PLOČE :
http://www.jutarnji.hr/novi-biznis-model–sa-15-milijardi-kuna-gradit-ce-na-sve-strane–/629402/
Pritom u Vladi najviše polažu na nastavak gradnje autoceste od Zagreba do Siska, te na dovršetak dionice Dalmatine od Ravče do Ploča, ali najavljuju i početak gradnje autoceste od Ploča do granice s Bosnom i Hercegovinom, te na istom prometnom koridoru (5c) gradnju mosta preko Drave kod Osijeka.
Ne samo da se ipak nastavlja graditi Dalmatina do ploča, već ide i nova autocesta do Bosne, što je krucijalno za Luku Ploče!
U tiskanom izdanju piše citiram:
" … Ni ovdje se, međutim ne radi o novim projektima, poput gradnje nizinske pruge prema Rijeci, koja će očito pričekati bolja vremena… "
Katastrofa za Luku Rijeka.
lp
Nažalost LKRI ostaje jedna neperspektivna i skupa dionica. Pitanje je kako će Luka Rijeka preživijeti kad se Luka Ploče modernizira i preuzme dobar dio prometa od Rijeke.
Ako nesposobna uprava Luka Rijeke ne poduzme nešto ne piše im se dobro, sve opcije u igri čak i stečaj s obzirom na katastrofalan koef. likvidnosti od 0,79.
Ovom prilikom bi savjetovao svima koji imaju LKRI da to rasprodaju pod hitno i prebace se u perspektivniju LKPC.
Nažalost LKRI ostaje jedna neperspektivna i skupa dionica. Pitanje je kako će Luka Rijeka preživijeti kad se Luka Ploče modernizira i preuzme dobar dio prometa od Rijeke.
Ako nesposobna uprava Luka Rijeke ne poduzme nešto ne piše im se dobro, sve opcije u igri čak i stečaj s obzirom na katastrofalan koef. likvidnosti od 0,79.
Ovom prilikom bi savjetovao svima koji imaju LKRI da to rasprodaju pod hitno i prebace se u perspektivniju LKPC.
Ja u ponedeljak sve po bidu ovo što imam.
ovo drukanje za jednu luku a protiv druge je jadno i besmisleno, da jadnije i besmislenije ne može.
brijem da ovo nek iz lkri i lkpc vidi, da bi vam umrli od smijeha.
dva hrvata, tri političke stranke. [bye]
Nažalost LKRI ostaje jedna neperspektivna i skupa dionica. Pitanje je kako će Luka Rijeka preživijeti kad se Luka Ploče modernizira i preuzme dobar dio prometa od Rijeke.
Ako nesposobna uprava Luka Rijeke ne poduzme nešto ne piše im se dobro, sve opcije u igri čak i stečaj s obzirom na katastrofalan koef. likvidnosti od 0,79.
Ovom prilikom bi savjetovao svima koji imaju LKRI da to rasprodaju pod hitno i prebace se u perspektivniju LKPC.
Ja u ponedeljak sve po bidu ovo što imam.
[/quote]
Antiša mora da si na bidu
kad plašiš starog didu.
[smiley]
Nažalost LKRI ostaje jedna neperspektivna i skupa dionica. Pitanje je kako će Luka Rijeka preživijeti kad se Luka Ploče modernizira i preuzme dobar dio prometa od Rijeke.
Ako nesposobna uprava Luka Rijeke ne poduzme nešto ne piše im se dobro, sve opcije u igri čak i stečaj s obzirom na katastrofalan koef. likvidnosti od 0,79.
Ovom prilikom bi savjetovao svima koji imaju LKRI da to rasprodaju pod hitno i prebace se u perspektivniju LKPC.
Sve je moguće.
Puno sreće.
lp
Nažalost LKRI ostaje jedna neperspektivna i skupa dionica. Pitanje je kako će Luka Rijeka preživijeti kad se Luka Ploče modernizira i preuzme dobar dio prometa od Rijeke.
Ako nesposobna uprava Luka Rijeke ne poduzme nešto ne piše im se dobro, sve opcije u igri čak i stečaj s obzirom na katastrofalan koef. likvidnosti od 0,79.
Ovom prilikom bi savjetovao svima koji imaju LKRI da to rasprodaju pod hitno i prebace se u perspektivniju LKPC.
Ja u ponedeljak sve po bidu ovo što imam.
[/quote]
Antiša mora da si na bidu
kad plašiš starog didu.
[smiley]
[/quote]
Nemam ni jednu ni drugu luku, ali kad budem kupovao definitivno će to biti LKPC, makar bila i 30% skuplja nego danas.