Usporedba kontejnerskih luka u HR

Naslovnica Forum Tržište kapitala Hrvatska Usporedba kontejnerskih luka u HR

Forum namijenjen svim temama vezanim za dionice, obveznice i druge vrijednosne papire te trgovanje istima u Hrvatskoj.

Premješteno iz teme: LKRI (Luka Rijeka d.d.)

Kolega alien, da bar samo o tim osnovama ne zna ( da se uvijek naučit, barem u kratkim natuknicama ), još bi nešta i vrijedilo s njim ovdje popričat konstruktivno, jer vidim da ima želju za učenjem. A sad ispadne da ni nije čuo ni za tehničku analizu.

Kakav BRA kolega plavi spominje? Znam da ga možda taj BRA asocira na Brazil, a Brazil da ga asocira na vrhunski nogomet, pa ga možda sve to skupa asocira na vrhunsku luku…mislim da kužim ovu poveznicu.

Kako god, uvjeren sam da će kolega plavi skupa s nama za koji dan pričat kako je lijepo imat lkri u portfelju. Ipak smo mi velikodušni i prihvatit ćemo ga kao su-dioničara, pa makar kupovao i po 280 kuna a ne 180.

never surrender

Premješteno iz teme: LKRI (Luka Rijeka d.d.)

Joj plavi, ako visoki dužnosnik tvrdi da je špediteru jeftinije skrenut s transoceanske rute u Ploče da istovari nekoliko kontejnera jer će si tako skratit 2 dana putovanja morem u odnosu na Rijeku-Koper-Trst, pa onda taljigat teret po cestama i bosanskim pašnjacima ( umjesto sređenim cestama il još bolje željeznicom ) do recimo Budimpešte il Beograda, koji su valjda jedino još bitnije odredište kojima gravitira ova luka, pa bojim se da onda stvarno dioničari lkpc nose glavu u torbi, jer u tom slučaju se komotno može konstatirat da tu luku vode neznalice i naivci ( ili se prave takvima ). Mislim lijepo je pričat priče za malu djecu, al gdje su tu realne ekonomske osnove kolega plavi?? Pa o ovome ne vrijedi više dikutirat ni sekunde.

Molim moderatora da ovaj post ostavi na ovoj posjećenijoj temi, jer bojim se da će pisanje kolege plavog mnoge investitore ostavit u zabludi ako se "lošije perspektive luke rijeka" zbog "geografskog položaja" ostave nerazjašnjene u ovom izričitom kontekstu poslovanja luke rijeka. Hvala.

never surrender

Premješteno iz teme: LKRI (Luka Rijeka d.d.)


Joj plavi, ako visoki dužnosnik tvrdi da je špediteru jeftinije skrenut s transoceanske rute u Ploče da istovari nekoliko kontejnera jer će si tako skratit 2 dana putovanja morem u odnosu na Rijeku-Koper-Trst, pa onda taljigat teret po cestama i bosanskim pašnjacima ( umjesto sređenim cestama il još bolje željeznicom ) do recimo Budimpešte il Beograda, koji su valjda jedino još bitnije odredište kojima gravitira ova luka, pa bojim se da onda stvarno dioničari lkpc nose glavu u torbi, jer u tom slučaju se komotno može konstatirat da tu luku vode neznalice i naivci ( ili se prave takvima ). Mislim lijepo je pričat priče za malu djecu, al gdje su tu realne ekonomske osnove kolega plavi?? Pa o ovome ne vrijedi više dikutirat ni sekunde.

Molim moderatora da ovaj post ostavi na ovoj posjećenijoj temi, jer bojim se da će pisanje kolege plavog mnoge investitore ostavit u zabludi ako se "lošije perspektive luke rijeka" zbog "geografskog položaja" ostave nerazjašnjene u ovom izričitom kontekstu poslovanja luke rijeka. Hvala.

Dragi perice, nemoj me nasmijavati molim te.
Kakvi pašnjaci,akoipostojepašnjaci, pa po nmjimamora ići i akoide prekoRijeke i preko Ploča.
A štose tičeželjeznice, očito nisiznao da Pločeimaju željeznicu:

Evo,akotrebaš prijevoz, javise:

http://telefonski-imenik.biz/Telefonski-imenik/tabid/4908/agentType/View/PropertyID/8731/Default.aspx

Joj,joj,joj [lol]

[b]MOŽE LI BOLJE ?![/b]

Premješteno iz teme: LKRI (Luka Rijeka d.d.)



Joj plavi, ako visoki dužnosnik tvrdi da je špediteru jeftinije skrenut s transoceanske rute u Ploče da istovari nekoliko kontejnera jer će si tako skratit 2 dana putovanja morem u odnosu na Rijeku-Koper-Trst, pa onda taljigat teret po cestama i bosanskim pašnjacima ( umjesto sređenim cestama il još bolje željeznicom ) do recimo Budimpešte il Beograda, koji su valjda jedino još bitnije odredište kojima gravitira ova luka, pa bojim se da onda stvarno dioničari lkpc nose glavu u torbi, jer u tom slučaju se komotno može konstatirat da tu luku vode neznalice i naivci ( ili se prave takvima ). Mislim lijepo je pričat priče za malu djecu, al gdje su tu realne ekonomske osnove kolega plavi?? Pa o ovome ne vrijedi više dikutirat ni sekunde.

Molim moderatora da ovaj post ostavi na ovoj posjećenijoj temi, jer bojim se da će pisanje kolege plavog mnoge investitore ostavit u zabludi ako se "lošije perspektive luke rijeka" zbog "geografskog položaja" ostave nerazjašnjene u ovom izričitom kontekstu poslovanja luke rijeka. Hvala.

Dragi perice, nemoj me nasmijavati molim te.
Kakvi pašnjaci,akoipostojepašnjaci, pa po nmjimamora ići i akoide prekoRijeke i preko Ploča.
A štose tičeželjeznice, očito nisiznao da Pločeimaju željeznicu:

Evo,akotrebaš prijevoz, javise:

http://telefonski-imenik.biz/Telefonski-imenik/tabid/4908/agentType/View/PropertyID/8731/Default.aspx

Joj,joj,joj [lol]
[/quote]

O majko sveta, pa šta je to nekoliko sati vožnje vlakom od Ploča do Sarajeva. Napominjem da se samo putničkim vlakom ( koji je brža varijanta ) od Ploča do Sarajeva dođe za preko 4 sata. A koliko tek treba teretnom vlaku preko svih onih brda i planina. A koliko tek treba dalje do Beograda il Budimpešte. A koliko tek treba graničnih prijelaza prijeći ( što međudržavnih što međubosanskih ) i poplačati kojekakvih raznoraznih carina i nameta. I još pazit da neće opet bosanci sa željeznice u štrajk. Pa oni tamo malo malo štrajkaju, koliko se sjećam cijelu jesen su prošle godine štrajkali. Pa kome se to sve isplati trpit?
Ajte kolega plavi spavat.

never surrender

Premješteno iz teme: LKRI (Luka Rijeka d.d.)


Kolega alien, da bar samo o tim osnovama ne zna ( da se uvijek naučit, barem u kratkim natuknicama ), još bi nešta i vrijedilo s njim ovdje popričat konstruktivno, jer vidim da ima želju za učenjem. A sad ispadne da ni nije čuo ni za tehničku analizu.

Kakav BRA kolega plavi spominje? Znam da ga možda taj BRA asocira na Brazil, a Brazil da ga asocira na vrhunski nogomet, pa ga možda sve to skupa asocira na vrhunsku luku…mislim da kužim ovu poveznicu.

Kako god, uvjeren sam da će kolega plavi skupa s nama za koji dan pričat kako je lijepo imat lkri u portfelju. Ipak smo mi velikodušni i prihvatit ćemo ga kao su-dioničara, pa makar kupovao i po 280 kuna a ne 180.

Dragi perice, na 280 kuna bi Luka Rijeka bila najskuplja dionica na svijetu i bližoj okolici.
Pa da li ti shvačaš da oni zarađuju 0,50 kuna po dionici godišnje, a da pritom nisu u nikakvom investicijskom ciklusu, koji bi opravdao ovakvo katastrofalno poslovanje?

Kako to objašnjavaš perice?
Ima li bilo što dobro oko ove dionice?

lp

[b]MOŽE LI BOLJE ?![/b]

Premješteno iz teme: LKRI (Luka Rijeka d.d.)


Kolega alien, da bar samo o tim osnovama ne zna ( da se uvijek naučit, barem u kratkim natuknicama ), još bi nešta i vrijedilo s njim ovdje popričat konstruktivno, jer vidim da ima želju za učenjem. A sad ispadne da ni nije čuo ni za tehničku analizu.

Kakav BRA kolega plavi spominje? Znam da ga možda taj BRA asocira na Brazil, a Brazil da ga asocira na vrhunski nogomet, pa ga možda sve to skupa asocira na vrhunsku luku…mislim da kužim ovu poveznicu.

Kako god, uvjeren sam da će kolega plavi skupa s nama za koji dan pričat kako je lijepo imat lkri u portfelju. Ipak smo mi velikodušni i prihvatit ćemo ga kao su-dioničara, pa makar kupovao i po 280 kuna a ne 180.

Kolega sinoc mi vrag nije dao mira pa sam isao malo mjeriti distance po principu najkrace rute radi usporedbe i mjerio sam slijedece:
Rostock (Njemacka) – Helsinki (Finska) je cca 1060 km i provjereno brod do tamo plovi 25 sati
Ploce – Rijeka cca 460 km i to visoki duznosnik veli da je 2 dana plovidbe.

Zakljucak: smijeniti visokog duznosnika ako prica gluposti ili vidjeti kakve to kante od brodova plove koje su 4x sporije neg ove koje plove baltickim morem. Nebuloze kolege Plavog necu ni komentirati.

Premješteno iz teme: LKRI (Luka Rijeka d.d.)



Kolega alien, da bar samo o tim osnovama ne zna ( da se uvijek naučit, barem u kratkim natuknicama ), još bi nešta i vrijedilo s njim ovdje popričat konstruktivno, jer vidim da ima želju za učenjem. A sad ispadne da ni nije čuo ni za tehničku analizu.

Kakav BRA kolega plavi spominje? Znam da ga možda taj BRA asocira na Brazil, a Brazil da ga asocira na vrhunski nogomet, pa ga možda sve to skupa asocira na vrhunsku luku…mislim da kužim ovu poveznicu.

Kako god, uvjeren sam da će kolega plavi skupa s nama za koji dan pričat kako je lijepo imat lkri u portfelju. Ipak smo mi velikodušni i prihvatit ćemo ga kao su-dioničara, pa makar kupovao i po 280 kuna a ne 180.

Kolega sinoc mi vrag nije dao mira pa sam isao malo mjeriti distance po principu najkrace rute radi usporedbe i mjerio sam slijedece:
Rostock (Njemacka) – Helsinki (Finska) je cca 1060 km i provjereno brod do tamo plovi 25 sati
Ploce – Rijeka cca 460 km i to visoki duznosnik veli da je 2 dana plovidbe.

Zakljucak: smijeniti visokog duznosnika ako prica gluposti ili vidjeti kakve to kante od brodova plove koje su 4x sporije neg ove koje plove baltickim morem. Nebuloze kolege Plavog necu ni komentirati.
[/quote]

Veleštovani kolega Alien.. nažalost osramotili ste se…

Računali ste jedan smjer, a što je sa povratkom?

lp

[b]MOŽE LI BOLJE ?![/b]

Premješteno iz teme: LKRI (Luka Rijeka d.d.)


Veleštovani kolega Alien.. nažalost osramotili ste se…

Računali ste jedan smjer, a što je sa povratkom?

lp

Kolega Plavi postavite se u ulogu narucioca neke robe. Mislim da narucioca jako boli djon koliko ce brodu trebati za povratak. Ali mu nije svejedno koliko ce mu trebati za dolazak a pogotovo ne koliko ce to kostati. Nemate pojma o spediciji i prometu.

p.s.
Ak Vas vec zanima i povratak malo si sami izracunajte prema parametrima i kilometrazi koju sam Vam dao. Kako god okrenete ili visoki duznosnik baljezga gluposti ili treba ispitati kakve to krame voze robu po Jadranu. Ja ipak sumnjam da se bas krame vozikaju.

Premješteno iz teme: LKRI (Luka Rijeka d.d.)



Kolega alien, da bar samo o tim osnovama ne zna ( da se uvijek naučit, barem u kratkim natuknicama ), još bi nešta i vrijedilo s njim ovdje popričat konstruktivno, jer vidim da ima želju za učenjem. A sad ispadne da ni nije čuo ni za tehničku analizu.

Kakav BRA kolega plavi spominje? Znam da ga možda taj BRA asocira na Brazil, a Brazil da ga asocira na vrhunski nogomet, pa ga možda sve to skupa asocira na vrhunsku luku…mislim da kužim ovu poveznicu.

Kako god, uvjeren sam da će kolega plavi skupa s nama za koji dan pričat kako je lijepo imat lkri u portfelju. Ipak smo mi velikodušni i prihvatit ćemo ga kao su-dioničara, pa makar kupovao i po 280 kuna a ne 180.

Dragi perice, na 280 kuna bi Luka Rijeka bila najskuplja dionica na svijetu i bližoj okolici.
Pa da li ti shvačaš da oni zarađuju 0,50 kuna po dionici godišnje, a da pritom nisu u nikakvom investicijskom ciklusu, koji bi opravdao ovakvo katastrofalno poslovanje?

Kako to objašnjavaš perice?
Ima li bilo što dobro oko ove dionice?

lp

[/quote]
http://www.maritime-connector.com/NewsDetails/6071/lang/Croatian/Prosirenje-kontejnerske-luke-Brajdica-od-1–veljace.wshtml

– Nema niti jednog državnika s kojima sam u posljednje vrijeme razgovarala o gospodarskim pitanjima, a da nisam pri tom spomenula i riječku luku, koja će sigurno biti uključena u »mozaik« koji slažemo za 2010. godinu. Ovaj današnji ugovor za riječku luku uz otvaranje obilaznice čini dva lijepa događaja u Rijeci, koja su značajna ne samo za ovu regiju, nego i za cijelu zemlju. S našim potencijalima, znanjem i snagom možemo puno toga promijeniti i izgraditi gospodarski snažnu Hrvatsku, a ovih 189 milijuna biti će iznimno dobro uloženo, zaključila je Kosor.

Ne ništa se ne događa ovdje sve,sva ulaganja su na LKPC. Zato požurite tamo i pokupite onu bagatelu do 1800 na LKPC, nemojte da tražim postove gdje tvrdite da samo budala može prodavati ispod 1800.
Uzmite to prije nego vaši sljedbenici ne navale
[lol] [lol] [lol] Nije mi samo jasno kako moderator može puštati ovakve postove od Plavog [embarass], tužna je ovo zemlja.

Nije bogat onaj koji nema, nego onaj koji ima

Premješteno iz teme: LKRI (Luka Rijeka d.d.)

Pa ja vam kažem, kako bi plavi uopće to mogao znat, kad ni rukovodeći iz njegove firme gdje ulaže ne znaju osnovne stvari.

Il možda znaju, al se ravnaju prema sporim kramama koje inače zalaze u lkpc. To je onda apsolutna istina, tim sporim kramama se nešta dulje putuje nego modernijim brodovima ( al je svejedno jeftinije nego cestom ).

Naravno, riječka luka prima daleko modernije brodove, brodove o kojima neki u Pločama još uvijek samo sanjaju ( dok gledaju par barci na vezu ), tako da se ne mogu baš adekvatno komparirati ovi ne tako nebitni detalji oko cijene pomorskog prijevoza robe.

Još jednom sportski pozdrav kolegi plavom, pravom znalcu transportnog sektora. S njim se uvijek da lijepo prodiskutirat.

never surrender

Premješteno iz teme: LKRI (Luka Rijeka d.d.)



Veleštovani kolega Alien.. nažalost osramotili ste se…

Računali ste jedan smjer, a što je sa povratkom?

lp

Kolega Plavi postavite se u ulogu narucioca neke robe. Mislim da narucioca jako boli djon koliko ce brodu trebati za povratak. Ali mu nije svejedno koliko ce mu trebati za dolazak a pogotovo ne koliko ce to kostati. Nemate pojma o spediciji i prometu.

p.s.
Ak Vas vec zanima i povratak malo si sami izracunajte prema parametrima i kilometrazi koju sam Vam dao. Kako god okrenete ili visoki duznosnik baljezga gluposti ili treba ispitati kakve to krame voze robu po Jadranu. Ja ipak sumnjam da se bas krame vozikaju.
[/quote]

Znači nebitno je koliko će izgubiti vremena pri povratku?
Aha..
Onda najbolje da ako recimo ide u Kinu, ide zaobilaznim putem preko Australije, jer nebitno je koliko će se nafte potrošiti i vremena ( a vrijeme je novac ).

KOLEGA ALIEN NAFTA JE SKUPA, DANAS JE 81 DOLAR, A BRODOVI PLOVE NA NAFTU!!

Naravno da je bitan i povratak, vama kada idete na put je nebitno koliko vam treba vremena da se vratite, ako idete na poslovni sastanak?
Pa kakvi su ovo postovi kolega, da li se vi to šalite?

lp

[b]MOŽE LI BOLJE ?![/b]

Premješteno iz teme: LKRI (Luka Rijeka d.d.)




Veleštovani kolega Alien.. nažalost osramotili ste se…

Računali ste jedan smjer, a što je sa povratkom?

lp

Kolega Plavi postavite se u ulogu narucioca neke robe. Mislim da narucioca jako boli djon koliko ce brodu trebati za povratak. Ali mu nije svejedno koliko ce mu trebati za dolazak a pogotovo ne koliko ce to kostati. Nemate pojma o spediciji i prometu.

p.s.
Ak Vas vec zanima i povratak malo si sami izracunajte prema parametrima i kilometrazi koju sam Vam dao. Kako god okrenete ili visoki duznosnik baljezga gluposti ili treba ispitati kakve to krame voze robu po Jadranu. Ja ipak sumnjam da se bas krame vozikaju.
[/quote]

Znači nebitno je koliko će izgubiti vremena pri povratku?
Aha..
Onda najbolje da ako recimo ide u Kinu, ide zaobilaznim putem preko Australije, jer nebitno je koliko će se nafte potrošiti i vremena ( a vrijeme je novac ).

KOLEGA ALIEN NAFTA JE SKUPA, DANAS JE 81 DOLAR, A BRODOVI PLOVE NA NAFTU!!

Naravno da je bitan i povratak, vama kada idete na put je nebitno koliko vam treba vremena da se vratite, ako idete na poslovni sastanak?
Pa kakvi su ovo postovi kolega, da li se vi to šalite?

lp
[/quote]

Kolega plavi, a transportno vozilo cestom se vozi na zrak, pa mu je jeftinije?
[smiley]
Joj, ovo je baš dobro. Baš me zanima šta bi kolege iz Hamburga rekli, pa umrli bi od smijeha na ove rasprave.

never surrender

New Report

Close