Usporedba kontejnerskih luka u HR

Naslovnica Forum Tržište kapitala Hrvatska Usporedba kontejnerskih luka u HR

Forum namijenjen svim temama vezanim za dionice, obveznice i druge vrijednosne papire te trgovanje istima u Hrvatskoj.

možete vi tu pisati što hočete ali LKPC je bolja i isplativija investicija od LKRI [kiss]

Dirty Sanchez is a term for a sex act when a man, after the anal sex, takes his penis and rubs it on the girls upper lip leaving a moustache.


možete vi tu pisati što hočete ali LKPC je bolja i isplativija investicija od LKRI [kiss]

Ma prijatelju, neću se uopće više natezat oko ovog niti svađat. Svako ima pravo na svoje mišljenje i to mu nitko ne može oduzet. Ja sam svoje iznio šta sam mislio reći. Sve više je previše, ako me razumiješ. A za dalje:
Živi bili pa vidjeli!

Samo kratka napomena, koliko pratim, do sad me nijedan forumaš nije nadmašio u prognozama, pogotovo ne po pitanju tehničke analize, a ako vama nekolicini to uspije, kapa do poda. No još jednom, čisto sumnjam.

Znam da nije lijepo sam se hvalit, al to su činjenice. I za razliku od mnogih, barem sam samokritičan. No volim kompeticiju naravno, to posebno svemu daje čar.
Lijep pozdrav.
[thumbsup]

never surrender

ma mozete vi svi skupa ovdje navlacit na koju god luku hocete….kupaca nema ni za ljek….a ovu šacicu ljudi sto trguje zadnjih mjeseci necete nikamo navuc jer su svi krcati svojim pickovima…. [bye]

SVI SU SPAMERI IGNORE !!! D,D(dugoročni dokupljivači)bloger predvodnik :-)strucnjak

@ peromadjar

Kolega, pa jel vi znate da je tržišna kapitalizacija, koje se takjo držite i djelom ste u pravu, kod Luke Ploče 362 milijun kuna?
A Luke Rijeka preko milijardu kuna?
Kroz koju godinu će Luka Ploče , sudeći po najavama prestići Luku Rijeka u prometu.
Što to govori?

Što se tiče fundamenata da oni uopće nisu bitni, to uopće ne bih komentirao, ispod moje razine je da sa nekime diskutiram o tome ima li fundamentalna vrijednost dionice ulogu u kupnji određene dionice.

Što se tiče cjenovnog skoka, živi bili pa vidjeli.

lp

[b]MOŽE LI BOLJE ?![/b]


Samo kratka napomena, koliko pratim, do sad me nijedan forumaš nije nadmašio u prognozama, pogotovo ne po pitanju tehničke analize, a ako vama nekolicini to uspije, kapa do poda. No još jednom, čisto sumnjam.

[thumbsup]

Kolega ako ćemo o prognozama i prinosima u zadnjih nekoliko godina na ovom forumu, biti ću malo samodopadan, ali .. mislim da mi tu nema premca.

[wink]

lp

[b]MOŽE LI BOLJE ?![/b]


Kolega ako ćemo o prognozama i prinosima u zadnjih nekoliko godina na ovom forumu, biti ću malo samodopadan, ali .. mislim da mi tu nema premca.
[wink]
lp

Konacno kolega da se mi ovdje slazemo. Tu Vam stvarno nema premca! Mislim, u prognozama.

MY PRECIOUS!!!!



Kolega ako ćemo o prognozama i prinosima u zadnjih nekoliko godina na ovom forumu, biti ću malo samodopadan, ali .. mislim da mi tu nema premca.
[wink]
lp

Konacno kolega da se mi ovdje slazemo. Tu Vam stvarno nema premca! Mislim, u prognozama.
[/quote]

BRAVO, BRAVO.
Sretan sam ko malo djete kad dobije zvečku.

lp

[b]MOŽE LI BOLJE ?![/b]



Kolega ako ćemo o prognozama i prinosima u zadnjih nekoliko godina na ovom forumu, biti ću malo samodopadan, ali .. mislim da mi tu nema premca.
[wink]
lp

Konacno kolega da se mi ovdje slazemo. Tu Vam stvarno nema premca! Mislim, u prognozama.
[/quote]

Mogao bi voditi vremensku prognozu! [thumbsup]




Kolega ako ćemo o prognozama i prinosima u zadnjih nekoliko godina na ovom forumu, biti ću malo samodopadan, ali .. mislim da mi tu nema premca.
[wink]
lp

Konacno kolega da se mi ovdje slazemo. Tu Vam stvarno nema premca! Mislim, u prognozama.
[/quote]

Mogao bi voditi vremensku prognozu! [thumbsup]
[/quote]

Zahvaljujem u ime svih štovatelja bilo Luke Ploče, bilo Luke Rijeka, na iznimnom doprinosu temi.
BRAVO,BRAVO.

[tongue]

lp

[b]MOŽE LI BOLJE ?![/b]

Kolega Plavi ne vidim razlog da HYPO proda sve svoje dionice LKRI-R-A.
Nadalje PeroMadjar daje i preomitistične targete za LKPC, moji su još radikalniji i spuštaju se na 1000kn.

26.11.2010 - Dan D

Premješteno iz teme: LKPC (Luka Ploče d.d.)

početne pozicije iz zadnjeg posta sam mislio 1500 -1600 jer je tu bila prije priče o dokapu.

inače ne znam je li znate da lkpc ima veću mogućnost razvoja i to do 20 milijuna tona od luka rijeke koja se može širiti do 15 m tona.

no nažalost sve naše luke trenutno se jedva nose sa jednim koprom,a trst ima promet 40 milijuna tona čisto da usporedite biznis,a i potencijal naših.
inače mislim da se naše sve luke trebaju udružiti u holding kako bi privukli što više linijskih brodara za bulk i teu. pogotovo što su i jedna i druga na koridoru v,samo je rijeka odvojak b a ploče odvojak c.

inače kinezi imaji prevlast i u lukama i port operaterima,gdje su šangaj i ningbo vrh po prometu a hwl iz honkonga među najačim operaterima.još tu treba pribrojiti singapur i hong kong kao luke koje su isto kineske i time imaju apsolutnu premoć.tj od top 10 luka po prometu u svijetu samo je rotterdam unutra i to 4.

http://en.wikipedia.org/wiki/List_of_world%27s_busiest_ports_by_cargo_tonnage

Some people get rich studying artificial intelligence. Me, I make money studying natural stupidity

Premješteno iz teme: LKPC (Luka Ploče d.d.)


početne pozicije iz zadnjeg posta sam mislio 1500 -1600 jer je tu bila prije priče o dokapu.

inače ne znam je li znate da lkpc ima veću mogućnost razvoja i to do 20 milijuna tona od luka rijeke koja se može širiti do 15 m tona.

no nažalost sve naše luke trenutno se jedva nose sa jednim koprom,a trst ima promet 40 milijuna tona čisto da usporedite biznis,a i potencijal naših.
inače mislim da se naše sve luke trebaju udružiti u holding kako bi privukli što više linijskih brodara za bulk i teu. pogotovo što su i jedna i druga na koridoru v,samo je rijeka odvojak b a ploče odvojak c.

inače kinezi imaji prevlast i u lukama i port operaterima,gdje su šangaj i ningbo vrh po prometu a hwl iz honkonga među najačim operaterima.još tu treba pribrojiti singapur i hong kong kao luke koje su isto kineske i time imaju apsolutnu premoć.tj od top 10 luka po prometu u svijetu samo je rotterdam unutra i to 4.

http://en.wikipedia.org/wiki/List_of_world%27s_busiest_ports_by_cargo_tonnage

kolega, luka rijeka je 1980-ih imala 20 milijuna tona tereta. A vi kažete da se može širiti maksimalno do 15 milijuna. O bože dragi [lol]

[i] Moji postovi nisu investicijski savjeti, niti nagovor na kupnju ili prodaju dionica, već osobno mišljenje.[/i]

New Report

Close