@peromađar
Perice pa nije valjda da si se od velikog znalca pretvorio u tužibabu, pa i nije neko čudo niti jedan od argumenta nije na tvojoj strani pa si sad počeo prijetiti, ma daj perice koja hanfa pa zar ne vidiš da se tržištem manipulira godinama pa tko je dosada kažnjen sada počinjem sumnjati da uopće živiš u Hrvatskoj i da ovo mađar stvarno nešto znači.
Kolega opet iznosite neistine Maersk dolazi u Ploče a sa izgradnjom novog terminala najavili su dolazak svih svojih brodova u Ploče dajte se malo informirajte stvarno rasprava sa vama postaje bezrazložna.
NHF
I još molim kolegu plavog dok je još na liniji da mi pojasni ovo:
Fundamentalno po ostalim pokazateljima Luka Ploče je, kako sam već spomenuo neusporedivo jeftinija na ovim cijenama dok u isto vrijeme donosi kakvu takvu zaradu svojim dioničarima, a ima i jednu od najstabilnijih bilanci u HR ( koeficijent tekuće likvidnosti preko 3 )
De ti to meni prevedi zdravoseljački, koliko su ti isplatili dividende u zadnjih nekoliko godina kad ti toliko neprestano donosi zaradu?
Skratit ću ti odgovor, nula kuna.
Krasni fundamenti, nema šta, još samo da isplaćuju dividendu da opravdaju te fundamente. Toliko o fundamentima.
@peromađar
Perice pa nije valjda da si se od velikog znalca pretvorio u tužibabu, pa i nije neko čudo niti jedan od argumenta nije na tvojoj strani pa si sad počeo prijetiti, ma daj perice koja hanfa pa zar ne vidiš da se tržištem manipulira godinama pa tko je dosada kažnjen sada počinjem sumnjati da uopće živiš u Hrvatskoj i da ovo mađar stvarno nešto znači.
Kolega opet iznosite neistine Maersk dolazi u Ploče a sa izgradnjom novog terminala najavili su dolazak svih svojih brodova u Ploče dajte se malo informirajte stvarno rasprava sa vama postaje bezrazložna.
NHF
[/quote]
Nisam tužibaba, al ja ne vrijeđam druge firme, a još manje insinuiram o lošim poslovanjima. Nisam ipak tako nisko pao. Ja samo iznosim činjenice. A o plavom neka se nadležni izjašnjavaju, meni je dosta njegovih pričica.
Nego, molim lijepo dokaz da Maersk dolazi iz Azije direktno u Ploče, da mi vidimo jel rasprava s razlogom il bezrazložna. Koliko je meni poznato postoji linija AE12 koja vozi za sjeverni Jadran.
Kolega barbastari, jel vi vidite nešta na ovoj slici šta ja ne vidim?
Već sam ti gore napisao da je realniji pokazatelj tržišna kapitalizacija, obzirom na očekivano pomećanje prometa, očekivana proširenja, ulazak u EU ( među ostalim i skuplje zemljište i nekretnine ! ), te pogotovo ulazak stranih partnera kroz privatizaciju.
Ljudi, mislim da ste previše zaglibili u brojčicama. Da je tako lako ulagat i zarađivat na temelju par brojeva svi bi bili Warren Buffet.
Dobro:
LKPC
– mcap 380 mil
– prihodi od prodaje 202 mil kn(FI 2008)
– prosječan rast prihoda u zadnje četri godine je 20% godišnje bez 2009g
LKRI
– mcap 1076 mil
– prihodi od prodaje 227 mil kn (FI 2008)
– prosječan rast prihoda u zadnje četri godine je 9% bez 2009g
Zanimljivo jedna i druga luka u 2009g imaju pad prihoda od 21% u odnosu na 2008g, pa time ovisnost LKPC o Bosni kao mana pada u vodu.
Luka ploče je u zadnje četri godine ostvarivala duplo veće stope rasta što je meni jedini relevantni pokazatelj za isplativost ulaganja.
Širi se LKPC isto kao LKRI čak planiranom dokapitalicacijom namjeravaju otkloniti nedostatke koji onemogućavaju uplovaljavanje većih brodova.
Ako ćemo gledati nekrentinski dio onda bi najbolje bilo ulagati u dionice Tehnike jer oni imaju najviše neprodanih stanova, zamisli koliko će ti stanovi vrijediti kad mi uđemo u EU. Pod uvijetom da ih ne prodaju prije.
Da ne bude zabune nemam ni LKPC ni LKRI.
Kolega plavi, ja vam predlažem da se javite na skupštini dioničara luke ploče i izložite im svoje vizionarske planove, da im se pridružite.
Istodobno možete izaći s prijedlogom da napišete kolektivno pismo i pošaljete ga u Maersk pa ih službeno priupitate zašto neće poslat nijedan veći brod u modernu luku Ploče koja je više perspektivnija od luke Rijeka.
Mislim zaista, zašto je Maersk tako blesav pa šalje brodove u glupu Rijeku i obilazi Ploče do kojeg su dva dana prije nego u Rijeci, a po kolegi barbastarom, i jeftiniji?
Pa kad već može slat brodove preko Sueskog kanala u Hamburg koji je 5000 kilometara dalje od Ploča ( pa to je sigurno 2 tjedna vozikanja brodom ), zar im ne bi bilo jeftinije prebacit teret u Pločama, pa na kamione pa onda u Njemačku?
Ma bit će da ti u Maersku nemaju pojma. Trebalo bi što brže sazvat sjednicu, plavi učini nešta.
I btw, tvoj post sam kopirao i upravo šaljem mailom HANFI i upravi Luke Rijeka d.o.o.
Pa neka se oni izjasne i definiraju tvoju rečenicu: S druge strane poslovanje Luke Rijeka je katastrofalno, a niti najave nisu bolje.
Meni se to više čini kao manipulacija tržišta u čitavom kontekstu. Pročitaj si malo zakon. Lijep pozdrav.
Dragi perice, kao prvo hvala na prijavi Hanfi, fora ste baš.
To me sada još više potiče da obrazložim svoje tvrdnje kako bih ulagačima koji možda nisu dublje upućeni u luke, pojasnio neke stvari.
DAkle, spominjete Maersk, pa naravno da ne pristaje trenutno u Luku Ploče, kad nema gdje pristati.
Gdje da pristane u pličak gdje djeca igraju picigin?
Međutim u prolječe ove godine se otvara najmoderniji kontejnerski terminal, a kroz koju godinu i novi terminal za rasute terete, i eto nama onda Maerska moguće, zar ne?
Evo vam članak:
http://www.nacional.hr/clanak/39118/krecemo-u-gradnju-nove-luke-ploce
KAo najbitnije iz članak izdvojio bih najavu o prometu u Luci Ploče od 8-10 milijuna ćime će, kako piše u članku Luka Ploče postati druga luka u Mediterano, te tako prestići Luku Rijeka.
Sve je jasno onda.
Trenutno skuplja Luka Rijeka bez perspektive ( pokažite mi ju ako je ima ), za razliku od Luke Ploče koja aima perspektivu u vidu povečanja prometa i najavljene dokapitalizacije ( ista ta dokapitalizacija, odnosno najava iste dovela je do porasta cijena u 2007. ca. 100 % do ca 6 500 kuna, današnja cijena je oko 1 700 kuna ).
Što se tiče besperspektivnosti Luke Rijeka za što ste me tužili Hanfi, pa ako uprava najavi 2010 na razini 2009. a 2009. je bila slijedeća:
ROE 0,89%
ROA 0,58%
P/S 6,04
P/E 356,00
P/B 3,17
BVPS 56,79
EPS 0,51
Onda što je ovo nego katastrofa?
Na uloženi kapital u jednoj godini Luka Rijeka je ostvarila povrat na isti 0,89 %.
Da podsjetim, ako oročite nove u banku dobijete kamatu ( dakle povrat na kapital ) ca
5-6,5 % za iole veće iznose sredstava.
Što je još gore, Luka Rijeka je zadužena a te obveze koje čine uz kapital njenu imovinu, umjesto da donesu veći povrat na ukupnu imovinu tu je situacija još katastrofalnija, povrat je 0,58 % ( ROA ).
Katastrofa.
Pa kako to onda nazvati, nego tako?
Ako je vama super na 100 kuna u godini dana zaraditi 0,89 kuna, onda dobro, ok, nemam ništa protiv perice.
lp
I još molim kolegu plavog dok je još na liniji da mi pojasni ovo:
Fundamentalno po ostalim pokazateljima Luka Ploče je, kako sam već spomenuo neusporedivo jeftinija na ovim cijenama dok u isto vrijeme donosi kakvu takvu zaradu svojim dioničarima, a ima i jednu od najstabilnijih bilanci u HR ( koeficijent tekuće likvidnosti preko 3 )
De ti to meni prevedi zdravoseljački, koliko su ti isplatili dividende u zadnjih nekoliko godina kad ti toliko neprestano donosi zaradu?
Skratit ću ti odgovor, nula kuna.
Krasni fundamenti, nema šta, još samo da isplaćuju dividendu da opravdaju te fundamente. Toliko o fundamentima.
Dragi perice, tebi treba par knjiga da naučiš nešto o investiranju.
Pa nisu fundamenti dividenda.
Nije isplatila Luka Ploče dividendu, ali nije niti jedina, daleko od toga.
Ovo nije Amerika, već Hrvatska.
Što se zarade tiče, ajmo pogledati koliko je uvečan kapital u zadnje tri godine kod Luke Rijeka a koliko kod Luke Ploče.
Da vidimo malo:
Luka Rijeka:
12.2007. – 365 milijuna
12.2008. – 344 milijuna
12.2009. – 339 milijuna
Ajme, pa oni smanjuju kapital i rezerve, ništa čudno rekao sam – katastrofa.
A Luka Ploče:
12.2007. – 159 milijuna
12.2008. – 185 milijuna
12.2009. još nije izašlo izvješće, ali pogledajmo 09.2009. – 190 milijuna
Gle vraga, pa ovdje sve raste?
Molim perice prokomentirajte ovo, dok Luka Rijeka i njihova sposobna uprava umanjuje kapital svojim dioničarima, Luka Ploče ga povečava.
lp i zdravi i veseli bili
Sukus svega ovoga što sam pisao o Luci Ploče i Luci Rijeka je da je pred Lukom Ploče velika perspektiva, a dionica se kupuje predviđajuči buduće poslovanje i buduće događaje, a ne prošlost.
lp
Istodobno možete izaći s prijedlogom da napišete kolektivno pismo i pošaljete ga u Maersk pa ih službeno priupitate zašto neće poslat nijedan veći brod u modernu luku Ploče koja je više perspektivnija od luke Rijeka.
Mislim zaista, zašto je Maersk tako blesav pa šalje brodove u glupu Rijeku i obilazi Ploče do kojeg su dva dana prije nego u Rijeci, a po kolegi barbastarom, i jeftiniji?
Ma bit će da ti u Maersku nemaju pojma. Trebalo bi što brže sazvat sjednicu, plavi učini nešta.
Dragi perice, evo sa stranice Maerska, ne znam da li u Ploče pristaju ili ne, ali ako i ne pristaju očito misle pristajati tj. imaju planove za to, jer vidi vraga imaju ured u – Pločama:
http://www.maerskline.com/link/?page=lhp&path=/europe/croatia/office/office_city2
" Office:
Maersk Croatia d.o.o. – Branch Office Ploce
Address:
Trg Kralja Tomislava 20
Zip: 20340
City:
Ploce
Country/territory:
Croatia
Phone:
+385 20 41 43 04
Fax:
+385 20 69 15 13 "
Jao,jao, perice, hvala ti što si nam ukazao na ovo, pa ovo je odlična vijest za Luku Ploče, ako si ti u pravu…
lp i zdrav i veseo bio
dali ste vi svijesni da su luke na ovim cijenama nepovoljna kupnja i da su precijenjene oko 25-30%..
dali ste vi svijesni da su luke na ovim cijenama nepovoljna kupnja i da su precijenjene oko 25-30%..
To ne stoji, vani se Luke trže na preko 3 booka, a svojevremeno se Luka Hamburg tržila na preko 7 booka, imate na temi LKPC post kolege GERONIMA.
lp
kolega cijenim savjete o 3-7 booka – to su prošla vremena.
gledam trenutno stanje i budućnost cijene u ovoj 2010 godini.
nemislim se emotivno vezati uz njih-već iznosim mišljenje.
vidim da ni luka Koper nije najbolja sa rezultatima -nama najbliže u susjedstvu.