Usporedba kontejnerskih luka u HR

Naslovnica Forum Tržište kapitala Hrvatska Usporedba kontejnerskih luka u HR

Forum namijenjen svim temama vezanim za dionice, obveznice i druge vrijednosne papire te trgovanje istima u Hrvatskoj.

Premješteno iz teme: LKPC (Luka Ploče d.d.)

Sastanak s domaćinom, NJ. E. Mohamed Bin Mubarak Al-Khulaifi, predsjednikom Savjetodavnog Vijeća (Parlamenta) Države Katar bio je prvi u nizu i njime je započet službeni posjet. Čelnici dvaju parlamenata razgovarali su o bilateralnim odnosima u parlamentarnoj domeni kao i o temama od obostranog značaja. Predsjednik Sabora je svog domaćina upoznao s prednostima ulaganja u Hrvatsku, istaknuvši povoljan geografski položaj i važnost hrvatskih luka. Naročito dobrom ocjenjena je suradnja na multilateralnoj razini.

Dakle ne spominje se nigdje LKPC-R-A. Misli se na LKPC i LKRI. Ključno je vidjeti podebljane riječi.
Nadalje, ja upoznam dosta osoba u životu, al još brže zaboravim one koje više ne susrećem.

26.11.2010 - Dan D

Premješteno iz teme: LKPC (Luka Ploče d.d.)


Sastanak s domaćinom, NJ. E. Mohamed Bin Mubarak Al-Khulaifi, predsjednikom Savjetodavnog Vijeća (Parlamenta) Države Katar bio je prvi u nizu i njime je započet službeni posjet. Čelnici dvaju parlamenata razgovarali su o bilateralnim odnosima u parlamentarnoj domeni kao i o temama od obostranog značaja. Predsjednik Sabora je svog domaćina upoznao s prednostima ulaganja u Hrvatsku, istaknuvši povoljan geografski položaj i važnost hrvatskih luka. Naročito dobrom ocjenjena je suradnja na multilateralnoj razini.

Dakle ne spominje se nigdje LKPC-R-A. Misli se na LKPC i LKRI. Ključno je vidjeti podebljane riječi.
Nadalje, ja upoznam dosta osoba u životu, al još brže zaboravim one koje više ne susrećem.

Ma kava Luka Rijeka:

http://limun.hr/main.aspx?ID=560566

" Osobito su zainteresirani za luku Ploče zbog povezanosti s BiH. "

lp

[b]MOŽE LI BOLJE ?![/b]

Premješteno iz teme: LKRI (Luka Rijeka d.d.)

Kako mislite popraviti fundamente, čarobnim štapićem jedini način je taj.

Pa i ovo što im je do sada donosilo to malo dobiti izgradnjom i otvaranjem kontejerskog terminala u Pločama odlazi zauvjek, vrijeme je danas novac a mnogi brodovi gube i do dva dana da bi doplovili do Rijeke od petoga mjeseca svima njima istovarna luka će biti Ploče a na Rijeku će ih vezati samo loše uspomene zasterjeli terminali i needucirana radna snaga.

Riješite se toga sutra dok je cijena ovakva kakva je trenutno.

Premješteno iz teme: LKRI (Luka Rijeka d.d.)


Kako mislite popraviti fundamente, čarobnim štapićem jedini način je taj.

Pa i ovo što im je do sada donosilo to malo dobiti izgradnjom i otvaranjem kontejerskog terminala u Pločama odlazi zauvjek, vrijeme je danas novac a mnogi brodovi gube i do dva dana da bi doplovili do Rijeke od petoga mjeseca svima njima istovarna luka će biti Ploče a na Rijeku će ih vezati samo loše uspomene zasterjeli terminali i needucirana radna snaga.

Riješite se toga sutra dok je cijena ovakva kakva je trenutno.

Kolega barbastari, znam da ti je teško što se baš nigdje u europskim okvirima ne spominje luka ploče i što je tamo gadno pao promet, što je stala izgradnje autoceste prema jugu i što se povećala nezaposlenost u BIH na 43 posto. Sve su to vrlo uznemirujuće stvari.

Usput ja te uvjeravam da je špediterima draže i jeftinije vozit teret 2 dana duže brodom uhodanim rutama do sjevernoatlantskih luka, pa onda dalje vlakom, eventualno autocestom, nego ga taljigat preko bosanskih brda. Pa kolega nisu ovo Olimpijske Igre, a bome ni slalom, da se teret pod svaku cijenu mora što brže prebacit do cilja! Kome je u interesu skretat s rute da bi tri kontejnera prebacio u Pločama?

Mislim, sve više se bojim da ti i još neki ovdje dioničari uopće ne poznajete elementarne osnove transporta robe, a ovdje bi ste se upuštali u neke rasprave.

Al nudim rješenje. Slobodno se prebacite na ovu dionicu koja vam garantira brz profit kroz rast cijene na burzi i radujte se skupa samnom. Pa nitko vam neće to zamjerit. A poslije se za jedno par godina vratite u svoju omiljenu luku ako se baš pokažu tamo pozitivni pomaci s prometom.

Inače, fundamenti se naravno neće popravit preko noći, to sam lijepo i elaborirao, al bojim se da i ovdje svaka rasprava s tobom završava jer si pokazao zavidno neznanje i u ovom području. Pa tebi je i kronični milijunski gubitaš Sunčani Hvar pametnije ulaganje od Luke Rijeka! Doviđenja još jednom!

never surrender

Premješteno iz teme: LKRI (Luka Rijeka d.d.)

@peromađar

Anonimno, 28.02.2010. u 15:44
Kolega barbastari, znam da ti je teško što se baš nigdje u europskim okvirima ne spominje luka ploče i što je tamo gadno pao promet, što je stala izgradnje autoceste prema jugu i što se povećala nezaposlenost u BIH na 43 posto. Sve su to vrlo uznemirujuće stvari.

Mislim da ste dotakli dno sa ovim lažima da je stala izgradnja autoceste do Ploča ako niste u stanju sami pronaći informaciju da su radovi nastavljeni zamolite nekoga da vam pomogne pronaći tu informaciju izgleda da je za vas to preteška zadaća.

Anonimno, 28.02.2010. u 15:44
Usput ja te uvjeravam da je špediterima draže i jeftinije vozit teret 2 dana duže brodom uhodanim rutama do sjevernoatlantskih luka, pa onda dalje vlakom, eventualno autocestom

Vidim da vam ni zemljopis ne ide najbolje za vašu informaciju Ploče su povezane željeznicom a za vašu informaciju da krenemo od početka izgleda da je to potrebno svaki prevoz tereta koji traje dulji i u destinaciju koja je udaljenija je skuplji, nećete vjerovati ali to vam je u kapitalizmu tako osim ako niste djete socijalizma. pa ne kužite nove tokove roba.

Anonimno, 28.02.2010. u 15:44
Mislim, sve više se bojim da ti i još neki ovdje dioničari uopće ne poznajete elementarne osnove transporta robe, a ovdje bi ste se upuštali u neke rasprave.
Mislim da se ovdje nema šta komentirati a puno govori o vašem poznavanju materije, sjedi jedan.

Anonimno, 28.02.2010. u 15:44
Al nudim rješenje. Slobodno se prebacite na ovu dionicu koja vam garantira brz profit kroz rast cijene na burzi i radujte se skupa samnom. Pa nitko vam neće to zamjerit. A poslije se za jedno par godina vratite u svoju omiljenu luku ako se baš pokažu tamo pozitivni pomaci s prometom.

Kakve su ovdje najave za ovu godinu lošije od prošle koja je bila užasna a u Pločama najavljuju povećanje prometa za ovu 25% a zamislite za iduću 70%, pet nula za Ploče.

Anonimno, 28.02.2010. u 15:44
Inače, fundamenti se naravno neće popravit preko noći, to sam lijepo i elaborirao, al bojim se da i ovdje svaka rasprava s tobom završava jer si pokazao zavidno neznanje i u ovom području. Pa tebi je i kronični milijunski gubitaš Sunčani Hvar pametnije ulaganje od Luke Rijeka! Doviđenja još jednom!

Evo na kraju se ipak slažemo fundamenti se ovdje neće popraviti a imaju čak izglede da se i pokvare kad im ovi iz Ploča maznu i taj jedini dio kolača koji ih je držao iznad površine vode, što se tiče znanja-neznanja neka forumaši procjene tko je ovdje neznalica.

Doviđenja i sretno i sve najbolje sa ovom dionicom, a to joj i ja želim za razliku od vas koji to mnogima ne želite pa ljude odgovarate od kupnje dionica koje su za ovo što bi rekao jedan kolega delux.

Premješteno iz teme: LKRI (Luka Rijeka d.d.)



Super dionica nema šta danas kupite i uloženo vam se vrati za 360 godina.

Pod pojmom loša dionica mislio sam na dionice iz crobexa, ah da pa LKRI spada u drugu ligu ona nije čak ni u crobexu zaista loše da gore ne može.

Mislim da je pretjeran rok od 360 ali jedno 80-90 godina je sasvim realno, zanimljivo da isti ovi pljuju po lkpc , a dižu u nebesa ovaj fundamentalni "šrot", PO TOME BI LKPC BILA SUPER KUPNJA I NA 12000, HAHAHAHHAH.

[/quote]

Fundamentalni šrot?
Kolega nikice, ovo je neki novi pojam?

Želite reći da su investitori ove dionice koji su kupovali unazad 4 godine ( a pogotovo u 2006 i 2007 ) nepismeni jer su kupovali fundamentalni "šrot"?

Bojim se da ni vama kolega nema pomoći, kod ovakve dionice s ovakvim perspektivama je samo nebo granica, a fundamentalni pokazatelji u skladu s kretanjima cijene ukazuju na BUDUĆA VELIKA OČEKIVANJA. Dajte malo i vi prelistajte osnove interpretacije fundamentalnih pokazatelja prije nego bubnete još kakvu glupost.

Ovdje je dakako obzirom na specifičnosti dioničkog društva od samog p/e pokazatelja bitnija tržišna kapitalizacija. Pogotovo imajući u vidu da će velik dio ovog otići u privatizaciju. Al šta vi znate kolega nikice o tome. Pročitajte si malo i o tome.

I usput, kad skupa s kolegom barbastarijem zazivate i dižete na pijedestal svoju luku ploče, molim vas da mi predočite kolika je vaša zarada od dividendi lkpc unazad nekoliko godina, kad se već konstantno pozivate na profitabilnost i fundamentalne pokazatelje? Ah, da, pa nula kuna. Naravno, kad luka ploče ne isplaćuje dividende. Jel to znači isto šta i fundamentalni "šrot"? Super pokazatelji i opet nula kune dividende, meni to zvuči tako.

Lijep pozdrav.

never surrender

LKRI p/e 356 , p/b 3,17 p/s 6,07
LKPC p/e 128 , p/b 1,98, p/s 3,36
Razumljivo je da se firme ovakvo sektora trže na nešto većoj book vrijednosti od ostalih sektora, ali ne vidim razloga zašto bi LKRI bila ovoliko skuplja od LKPC. Umnožak p/e i p/b kod LKRI prelazi 1000, a to znači da je u trenutnu cijenu uračunato sam bog zna koliko pozitivnih očekivanja.
Ne vidim niti jednog razloga zašto bi trebalo ulagati u Luka Rijeku.

Svatko tko imalo razumije fundamente zaključit će samo jedno.
Luka Ploče po trenutnim cijenama je neusporedivo jeftinija od Luke Rijeka.
Po svim pokazateljima.
Pa i po tržišnoj kapitalizaciji koju spominje kolega pericamadjar, jer tržišna kapitalizacija Luke Rijeka je oko 1,4 milijarde kuna, a Luke Ploče oko 380 milijuna kuna.
Ispada da po tome Luka rijeka vrijedi preko 3 puta više od Luke Ploče, a gledajući poslovanje i perspektivu trebalo bi biti upravo obrnuto. Pitanje je samo vremena kada će po prometu Luka Ploče dostići i prestići Luku Rijeka. Ove godine najava uprave Luke Ploče je 25 % više prometa, a Luke Rijeka stagnacija u odnosu na slijedeću godine. Što mislite kako će to utjecati na cijenu jedne i druge dionice?
Otvaranje novog i to kontejnerskog, najprofitabilnijeg terminala u prolječe, te otcaranje terminala za rasute terete kroz koju godinu, jasno govori da Luka Ploče za razliku od Luke RIjeka ima viziju.
To sw vidi i po izjavama iz Luke Ploče gdje javno govore da će privuči dio kontejnerskog prometa iz Luke Rijeka upravo zbog blizine puta ( dva dana kraći put ). Fundamentalno po ostalim pokazateljima Luka Ploče je, kako sam već spomenuo neusporedivo jeftinija na ovim cijenama dok u isto vrijeme donosi kakvu takvu zaradu svojim dioničarima, a ima i jednu od najstabilnijih bilanci u HR ( koeficijent tekuće likvidnosti preko 3 ). S druge strane poslovanje Luke Rijeka je katastrofalno, a niti najave nisu bolje.

Dakle s jedne strane – Luka Ploče, jeftinija dionica, veća perspektiva, dokapitalizacija uskoro.
S druge strane Luka Rijeka, skupo do boli, manja perspektiva, nema growth story kao Luka Ploče.

Dileme ne bi trebalo biti, pa ipak netko iz Rijeke će ipak prije uložiti u Luku Rijeka nego u Luku Ploče, ali govorimo argumetima i po pitanju nekog neutralnog ulagača, tu sumnja ne bi smjelo biti.

lp

[b]MOŽE LI BOLJE ?![/b]


Svatko tko imalo razumije fundamente zaključit će samo jedno.
Luka Ploče po trenutnim cijenama je neusporedivo jeftinija od Luke Rijeka.
Po svim pokazateljima.
Pa i po tržišnoj kapitalizaciji koju spominje kolega pericamadjar, jer tržišna kapitalizacija Luke Rijeka je oko 1,4 milijarde kuna, a Luke Ploče oko 380 milijuna kuna.
Ispada da po tome Luka rijeka vrijedi preko 3 puta više od Luke Ploče, a gledajući poslovanje i perspektivu trebalo bi biti upravo obrnuto. Pitanje je samo vremena kada će po prometu Luka Ploče dostići i prestići Luku Rijeka. Ove godine najava uprave Luke Ploče je 25 % više prometa, a Luke Rijeka stagnacija u odnosu na slijedeću godine. Što mislite kako će to utjecati na cijenu jedne i druge dionice?
Otvaranje novog i to kontejnerskog, najprofitabilnijeg terminala u prolječe, te otcaranje terminala za rasute terete kroz koju godinu, jasno govori da Luka Ploče za razliku od Luke RIjeka ima viziju.
To sw vidi i po izjavama iz Luke Ploče gdje javno govore da će privuči dio kontejnerskog prometa iz Luke Rijeka upravo zbog blizine puta ( dva dana kraći put ). Fundamentalno po ostalim pokazateljima Luka Ploče je, kako sam već spomenuo neusporedivo jeftinija na ovim cijenama dok u isto vrijeme donosi kakvu takvu zaradu svojim dioničarima, a ima i jednu od najstabilnijih bilanci u HR ( koeficijent tekuće likvidnosti preko 3 ). S druge strane poslovanje Luke Rijeka je katastrofalno, a niti najave nisu bolje.

Dakle s jedne strane – Luka Ploče, jeftinija dionica, veća perspektiva, dokapitalizacija uskoro.
S druge strane Luka Rijeka, skupo do boli, manja perspektiva, nema growth story kao Luka Ploče.

Dileme ne bi trebalo biti, pa ipak netko iz Rijeke će ipak prije uložiti u Luku Rijeka nego u Luku Ploče, ali govorimo argumetima i po pitanju nekog neutralnog ulagača, tu sumnja ne bi smjelo biti.

lp


Ma vjerovatno se kolega perica šali da vidi kakva će biti reakcija i kakovo je znanje forumaša.
Perice, perice vidite da forumaši imaju znanje a nije im baš ni do šala.

Kolega plavi, ja vam predlažem da se javite na skupštini dioničara luke ploče i izložite im svoje vizionarske planove, da im se pridružite.

Istodobno možete izaći s prijedlogom da napišete kolektivno pismo i pošaljete ga u Maersk pa ih službeno priupitate zašto neće poslat nijedan veći brod u modernu luku Ploče koja je više perspektivnija od luke Rijeka.

Mislim zaista, zašto je Maersk tako blesav pa šalje brodove u glupu Rijeku i obilazi Ploče do kojeg su dva dana prije nego u Rijeci, a po kolegi barbastarom, i jeftiniji?

Pa kad već može slat brodove preko Sueskog kanala u Hamburg koji je 5000 kilometara dalje od Ploča ( pa to je sigurno 2 tjedna vozikanja brodom ), zar im ne bi bilo jeftinije prebacit teret u Pločama, pa na kamione pa onda u Njemačku?

Ma bit će da ti u Maersku nemaju pojma. Trebalo bi što brže sazvat sjednicu, plavi učini nešta.

I btw, tvoj post sam kopirao i upravo šaljem mailom HANFI i upravi Luke Rijeka d.o.o.
Pa neka se oni izjasne i definiraju tvoju rečenicu: S druge strane poslovanje Luke Rijeka je katastrofalno, a niti najave nisu bolje.

Meni se to više čini kao manipulacija tržišta u čitavom kontekstu. Pročitaj si malo zakon. Lijep pozdrav.

never surrender


Svatko tko imalo razumije fundamente zaključit će samo jedno.
Luka Ploče po trenutnim cijenama je neusporedivo jeftinija od Luke Rijeka.
Po svim pokazateljima.

Da, ali uvijek je bila jeftinija po svim tim pokazateljima.
Usporedni tjedni graf, crvena je Ploče, bijela je Rijeka.


LKRI p/e 356 , p/b 3,17 p/s 6,07
LKPC p/e 128 , p/b 1,98, p/s 3,36
Razumljivo je da se firme ovakvo sektora trže na nešto većoj book vrijednosti od ostalih sektora, ali ne vidim razloga zašto bi LKRI bila ovoliko skuplja od LKPC. Umnožak p/e i p/b kod LKRI prelazi 1000, a to znači da je u trenutnu cijenu uračunato sam bog zna koliko pozitivnih očekivanja.
Ne vidim niti jednog razloga zašto bi trebalo ulagati u Luka Rijeku.

Već sam ti gore napisao da je realniji pokazatelj tržišna kapitalizacija, obzirom na očekivano pomećanje prometa, očekivana proširenja, ulazak u EU ( među ostalim i skuplje zemljište i nekretnine ! ), te pogotovo ulazak stranih partnera kroz privatizaciju.

Ljudi, mislim da ste previše zaglibili u brojčicama. Da je tako lako ulagat i zarađivat na temelju par brojeva svi bi bili Warren Buffet.

never surrender

New Report

Close