Usporedba kontejnerskih luka u HR

Naslovnica Forum Tržište kapitala Hrvatska Usporedba kontejnerskih luka u HR

Forum namijenjen svim temama vezanim za dionice, obveznice i druge vrijednosne papire te trgovanje istima u Hrvatskoj.

Aha ipak su prebačeni postovi, odlično.

lp

[b]MOŽE LI BOLJE ?![/b]

Premješteno iz teme: LKPC (Luka Ploče d.d.)

DA,ISTINA JE DA ĆE LUKA PLOČE ODNIJETI JEDAN DIO KONTEJNERSKOG PROMETA LUCI RIJEKA,JER BRODOVI DO RIJEKE GUBE 2 DANA,a isto tako je istina da naši investitori pale kao golf dizelaš na bjelašnici,uvijek idu sa zakašnjelom reakcijom na kupnju..ja i dalje stojim pri svom targetu za mjesec dana lkpc na 2000……pa vi pevajte borbene,neko skuži prije,neko kasnije..tako je kad se kupuje,i prodaje,a u svakom slučaju onaj zadnji ispadne magarac

Premješteno iz teme: LKPC (Luka Ploče d.d.)


DA,ISTINA JE DA ĆE LUKA PLOČE ODNIJETI JEDAN DIO KONTEJNERSKOG PROMETA LUCI RIJEKA,JER BRODOVI DO RIJEKE GUBE 2 DANA,a isto tako je istina da naši investitori pale kao golf dizelaš na bjelašnici,uvijek idu sa zakašnjelom reakcijom na kupnju..ja i dalje stojim pri svom targetu za mjesec dana lkpc na 2000……pa vi pevajte borbene,neko skuži prije,neko kasnije..tako je kad se kupuje,i prodaje,a u svakom slučaju onaj zadnji ispadne magarac

Gube 2 dana? Majke ti onda ne trebaju ni putovat ni za Trst ni za Koper, najbolje odmah sve istovarit u Pločama, europskoj i svjetskoj superluci, pa preko bosanskih brda taljigat teret naokolo diljem Europe.

A gdje je u cijeloj priči svizac?

never surrender

Premješteno iz teme: LKPC (Luka Ploče d.d.)



DA,ISTINA JE DA ĆE LUKA PLOČE ODNIJETI JEDAN DIO KONTEJNERSKOG PROMETA LUCI RIJEKA,JER BRODOVI DO RIJEKE GUBE 2 DANA,a isto tako je istina da naši investitori pale kao golf dizelaš na bjelašnici,uvijek idu sa zakašnjelom reakcijom na kupnju..ja i dalje stojim pri svom targetu za mjesec dana lkpc na 2000……pa vi pevajte borbene,neko skuži prije,neko kasnije..tako je kad se kupuje,i prodaje,a u svakom slučaju onaj zadnji ispadne magarac

Gube 2 dana? Majke ti onda ne trebaju ni putovat ni za Trst ni za Koper, najbolje odmah sve istovarit u Pločama, europskoj i svjetskoj superluci, pa preko bosanskih brda taljigat teret naokolo diljem Europe.

A gdje je u cijeloj priči svizac?
[/quote]

Upravo tako kolega perice, konačno ste shvatili poantu priče.
Ako je bliže i jeftinije zašto bi išli na sjever do Rijeke i Trsta?
Do sada su morali jer nije bilo pravih terminala, a sada…

[thumbsup]

[b]MOŽE LI BOLJE ?![/b]

Premješteno iz teme: LKPC (Luka Ploče d.d.)




DA,ISTINA JE DA ĆE LUKA PLOČE ODNIJETI JEDAN DIO KONTEJNERSKOG PROMETA LUCI RIJEKA,JER BRODOVI DO RIJEKE GUBE 2 DANA,a isto tako je istina da naši investitori pale kao golf dizelaš na bjelašnici,uvijek idu sa zakašnjelom reakcijom na kupnju..ja i dalje stojim pri svom targetu za mjesec dana lkpc na 2000……pa vi pevajte borbene,neko skuži prije,neko kasnije..tako je kad se kupuje,i prodaje,a u svakom slučaju onaj zadnji ispadne magarac

Gube 2 dana? Majke ti onda ne trebaju ni putovat ni za Trst ni za Koper, najbolje odmah sve istovarit u Pločama, europskoj i svjetskoj superluci, pa preko bosanskih brda taljigat teret naokolo diljem Europe.

A gdje je u cijeloj priči svizac?
[/quote]

Upravo tako kolega perice, konačno ste shvatili poantu priče.
Ako je bliže i jeftinije zašto bi išli na sjever do Rijeke i Trsta?
Do sada su morali jer nije bilo pravih terminala, a sada…

[thumbsup]
[/quote]

Brže i jeftinije do čega? Do Sarajeva? Do Kaknja?

Nemoj molim te, dosta si se osramotio svojim pisanjem, poštedi nas svojih jeftinijh drukeraja i netočnih informacija.

Brodom je definitivno najjeftiniji prijevoz.
Pa onda vlakom.
Pa tek onda cestom.

Kolika je udaljenost Ploča od nekih regionalnih centara ( Budimpešta, Beograd… )?
Kakva je povezanost Ploča s tim mjestima? Makadam?

Rijeka je u svakom pogledu i brža ( pogotovo do Mađarske ) i jeftinija solucija ( direktna linija vlakom ). Pa koja budala bi plaćala taljiganje tereta makadamom preko Bosne molim lijepo?

Kolega, samo nastavi pisat, sve više uveseljavaš ovaj forum svojim nonsensima.

never surrender

O svemu ovdje možemo diskutirati,ali tvrditi da se nešto isplati prekrcati u pločama i onda dalje voziti cestom stvarno nema smisla. Općenito skuplji je prijevoz kontenera kamionom iz Ri do Zg-a nego brodom iz kine do Ri. Mozete onda zamisliti koliko poskupljuje istovar u plocama i prijevoz kamionima dalje?
Popricajte malo sa nekim ko je ikad uvezo bar jedan kontener iz Kine. Kad pitaju di kontener treba doci,ako kazes Rijeka odgovor je no problem.
Luka Ploče je strateška luka BiH. Jednog dana kad oni budu nešto i izvozili, kada budu napravljene ceste do Ploča onda možemo nešto pričati. Dakle za jedno 10-15god. Do tada je vjerovatniji novi rat u Bosni nego da gospodarstvo ozbiljnije potegne.


O svemu ovdje možemo diskutirati,ali tvrditi da se nešto isplati prekrcati u pločama i onda dalje voziti cestom stvarno nema smisla. Općenito skuplji je prijevoz kontenera kamionom iz Ri do Zg-a nego brodom iz kine do Ri. Mozete onda zamisliti koliko poskupljuje istovar u plocama i prijevoz kamionima dalje?
Popricajte malo sa nekim ko je ikad uvezo bar jedan kontener iz Kine. Kad pitaju di kontener treba doci,ako kazes Rijeka odgovor je no problem.
Luka Ploče je strateška luka BiH. Jednog dana kad oni budu nešto i izvozili, kada budu napravljene ceste do Ploča onda možemo nešto pričati. Dakle za jedno 10-15god. Do tada je vjerovatniji novi rat u Bosni nego da gospodarstvo ozbiljnije potegne.

[thumbsup] u bosni rat nikada nije ni prestao….bosanski lonac ključa vec godinama potiho

SVI SU SPAMERI IGNORE !!! D,D(dugoročni dokupljivači)bloger predvodnik :-)strucnjak

zasad nemam ni LKPC ni LKRI
-mislim uletit u luku..volija bi čut prijedlog..
…sta da kupim.mislim na period 4-5 godina..di ću vise profitirat LKPC ili LKRI?

prdekalo@ kupi obe 50-50% pa gledaj kako ce se stvari razvijati…lako se prekrcas u dogledno vrijeme…

SVI SU SPAMERI IGNORE !!! D,D(dugoročni dokupljivači)bloger predvodnik :-)strucnjak

Premješteno iz teme: LKPC (Luka Ploče d.d.)



I ti još misliš s nekolicinom forumaša, s kojim drukaš ovdje, okoristit se i zaradit na famoznoj dokapitalizaciji kad su svi do grla u govnima? Svaka ti čast ako to uspiješ, al ja ne mislim da ćeš to uspjet / čitaj:

– Ne budi smiješan. Ako i kojim slučajem prođe dokapitalizacija bome će dioničari to vrlo brzo osjetit, al ne onako kako se ti nadaš.

Ja drukam?![angry]
Ajde nađi neki moj drukerski nerealni post i priloži ga. Isto se nemože reć za tebe jer samo sliniš na ovoj dionici pod krinkom da spašavaš ljudima novce.
Počeja si ka i onaj split, pita san za autocestu, a ti ka papagaj o nečem desetom. Šta se tiče zarade opet ponavljam, da mi je na svakoj dionici zarada ka na LKPC, moga bi slobodno sutra u penziju. Dok ti ode mudruješ, ja zarađujen, al ako tebe to veseli samo naprid. Nego kad će neki graf, da vidin to tvoje lokalno dno na 1200.
[/quote]

Ja se ispričavam, mislio sam da namjerno negiraš neke činjenice, šta je ustvari isto šta i drukanje. Još jedanput isprika ako sam krivo shvatio.

Reći ću slijedeće po tom pitanju.
Kad se pogleda godina 2008 mislim da je većina luka zabilježila rekordne vrijednosti prekrcaja prometa. Nije Ploče ovdje nikakva iznimka. Sve je to nastalo na onom valu iz 2007 kada još nitko nije naslućivao šta će se zbit sa svjetskom i lokalnom ekonomijom.

Autocesta je ovdje bila najmanji problem, jer tada su se tražile sve mogućnosti i isprobavale sve varijante jer su neki kapaciteti bili prezasićeni, a potražnja je još uvijek bila velika i ponekad se jednostavno nije isplatilo toliko čekat s prekrcajem tereta pa se išlo s nekim novim linijama pa tako i na varijantu preko Ploča.

Sada je siuacija dramatično promijenjena, uslijed krize Ploče su izgubile velik dio prometa,i to ne svojom krivnjom, oni su svoj dio možda i savršeno dobro odradili. Al Ploče ne mogu utjecat na razvoj cestovne infrastrukture u BiH ( donekle možda u Hrvatskoj i mogu, al ne značajno ), da ne govorim željezničke infrastrukture ( koja nudi jeftiniji prijevoz ), a da ne govorim kako Ploče ne mogu utjecat na gospodarsku situaciju u Bih, Srbiji i južnoj Hrvatskoj, šta je preduvjet zdravom prometu.

Prema tome 2008 i 2010 godina su dijametralno suprotne. Rijeka s druge strane nema takav problem ( nešta manji promet ), ipak je to ustaljena ruta i radije će se vlasnik ( matica ) iskrcat u Rijeci il Kopru nego u Pločama ( već sam spomenuo racionalizaciju poslovanja brodarskih kontejnerskih kompanija ). Bojim se da će Ploče još neko vrijeme plesat u limbu i čekat promet da dosegne rekordne razine kao i šta će čekat pravog ulagača za dokapitalizaciju. A to je ipak van nekih okvira koje su planirali, sad je to i više nego očito. Nisu oni krivi al situacija se nažalost okrenula protiv njih.

Sada, ako je to plavom il nekom drugom krivo i ako mu ne pašu ove činjenice to je njegova stvar, al ovakve stvari se moraju iznijet da bi ulagači znali s čim raspolažu kad idu ulagat, a ne samo da se viče na sva usta da "ide dokapitalizacija" i da će se kupovat dodatne dionice po nominalnoj cijeni i donijet svima dobit x4, šta je u ovim okvirima čisti nonsens. Čudi me da se nijedan stručnjak po novinama ili netu nije javio da ovo sve objasni. To vam valjda sve govori koliko je ovo mutno.

Inače, na burzi vrijedi nepisano pravilo da dionica daleko prije reagira nego se pojavi vijest. Da je netko želio skupljat lkpc kao šta neki ovdje insinuiraju to je mogao radit godinu dana po kojim je cijenama htio. Nitko to sad ne blokira cijenu, nego netko samo dobro zarađuje dok se drugi nadaju da će zaradit.

never surrender

Gospon Prdekalo uzmite malo jedne i malo druge, nećete pogriješit. [thumbsup]

Premješteno iz teme: LKRI (Luka Rijeka d.d.)

Kolega Plavi pomalo liči na kumicu sa placa. Izgleda da se nakrco LKPL ko rijeka kontenerima, pa ih mora negdje uvaliti. Ovoliki trud pisanja na obje teme nisam vec dugo vidjela. Valjda na taj način i sebe uvjerava i pokušava onih par koji se dvoume između luka navuči u Ploče.
Gosp. Plavi dionici luke rijeka ne trebaju insvestitori sa par tisuća kuna, Mađarska je još u 19st. na Ugarsko-hrv. nagodbu dodala Riječku krpicu. Zapitajte se zašto. Sigurno ne zbog prekrasnog pogleda sa trsata.
Učite povijest, jer povijest se ponavlja. Možete ponoviti i zemljopis vidim da ste ga redovito markirali.

New Report

Close