Usporedba kontejnerskih luka u HR

Naslovnica Forum Tržište kapitala Hrvatska Usporedba kontejnerskih luka u HR

Forum namijenjen svim temama vezanim za dionice, obveznice i druge vrijednosne papire te trgovanje istima u Hrvatskoj.

Premješteno iz teme: LKPC (Luka Ploče d.d.)


zašto je LKPC toliko jeftinija od LKRI?
LKRI bi morala povećati poslovanje 4-5x da stigne LKPC [undecid]

Moj mudri godpodaru svjetlosti i vatre.

Luka Rijeka je najveća hrvatska luka. Sadašnja vlada im je potpuno naklonjena tako da u budućnosti mogu računati na ostvarenje svojih planova, a oni su zaista veliki. Uz to što je kontenjerski terminal Brajdicu u koncesiju uzeo filipinski ICTSI i sada na njoj ima dva kontenjerska mosta i dužinu od 300 m upravo se dovršava slijedećih 300 m obale, a s njenim dovršenjem tj. u petom mjesecu iz Kine dolaze četiri nova PostPanamx konntenjerska mosta i nekoliko transtenjera za ubrzanje samog protoka kontenjera u luci. Uporedo time u porođajnim mukama izgleda da se nazire realizacija Zagrebačke obale koja je strahovito duboka i trebala bi primiti više brodova nego produžena Brajdica.
Uz to sada u luku Rijeka pristaju brodovi matice nekolicine najvećih svjetskih prijevoznika kao što su Maersk i Evergreen. Usporedbe radi u luku Ploče do sada nije uplovio ni jedan brod matica tj. sve su mali feederi. Ne zaboravi da pod tu luku spada i naftni terminal u Omišlju sposoban primati najveće tankere, da je luka u Bakru jako duboka, ima specijaliziranu mehanizaciju za pretovar rasutih tereta… uz to kopneni put prema Zagrebu, Budimpešti i stočnom dijelu EU kraći je nego iz Ploča, a oni uz to između nemaju prepreku zvanu druga država u kojoj se gužvaju tri željeznička operatera svaki sa svojim uvjetima i cijenama.

Jedina karta na koju bi luka Ploče sada i u budućnosti mogla igrati je kraći morski put od Rijeke ali je sve to ovisno o dužini i kvaliteti kopnenog koji nam za sada nije naklonjen pa je Rijeka opet u prednosti. Inače svijet je lud za kontenjerima. Brz i čist posao bez prevelikog zadržavanja tereta u luci koji donosi veliku zaradu svakome u lancu poretovara i kontenjeri su san svake luke u svijetu, a ovo što sada dolazi u luku Ploče ne može se nazvati ni mrvicama mada je kontenjerski promet od kada je instalirana nova dizalica u laganom porastu što mi je veoma drago, a još draže bi mi bilo da ima posla pa da dođe još mostova i da se napravi još obale ali mislim da ćemo na tako nešto malo poduže počekati.

Premješteno iz teme: LKPC (Luka Ploče d.d.)

/cut/

očekuju se ponude Engleza i Kineza jer ministar najavljuje vrlo skoru privatizaciju- upravo se vratio iz Kine gdje je Kinezima ponudio LKRI


Ne nudi im Rijeku. U postu kojeg sam pisao dok tvoj još nije bio vidljiv spomenuo sam Zagrebačku obalu kojoj je osnovni problem financiranje izgradnje kao i poboljšanje želj. pruge tj. izgradnju ravničarske želj. pruge do Budimpešte. U slučaju da se realizira Zagrebačka obala i sredi prometna infrastruktura to bi bio doslovno bum riječke luke jer bi onda kineska roba doslovno nagrnula preko nje u taj dio EU, a sam promet narasta u više redova veličina. Naravno da ima još poslova koji su ponuđeni u sklopu bescarinskih zona ali sam se trenutno samo osvrnuo na luku Rijeka kao takvu.

Premješteno iz teme: LKPC (Luka Ploče d.d.)


zašto je LKPC toliko jeftinija od LKRI?
LKRI bi morala povećati poslovanje 4-5x da stigne LKPC [undecid]

LKPC je preskupa, jer ja ne vidim perspektivu za istu najmanje 5-10 godina.
LKRI ima bolju perspektivu i zainteresirane ozbiljne ulagače.
Pozdrav

[color=#175189]Ova poruka je premještena iz teme: LKRI (Luka Rijeka d.d.)[/color]

Zanimljivost što se tiče konkurencije i konkurentnosti…

Dajte nam uvjete koje imaju i druge luke u Hrvatskoj

[color=#175189]Ova poruka je premještena iz teme: LKRI (Luka Rijeka d.d.)[/color]



@bigfoot

Ako produbljivanje dubine mora uz obalu i ispred Kopra ne bi bilo uskoro napravljeno, Luka Koper mogla bi ostati bez četvrtine lani ostavarenog kontejnerskog prometa, a francuska kompanija mogla bi se okrenuti nekoj drugoj luci, upozorava “Delo”.

Kome da se obrati nego Luka Rijeka???Zašto nisi naveo podatak da Slovenska vlada prodaje svoj udjel u LUKA KOPER???Zašto-zbog toga jer Rijeka preuzima primat::::

Svakako da bi bi bilo super da LKRI to preuzme,samo je pitanje hoće li i može li,i to dovoljno brzo,vidiš da će izgleda to Slovenci to izgraditi do jeseni, tu je ponovo i ta nesretna infrastruktura,jer ipak se radi o velikom prometu.
I Korejci su krajem prošle godine odustali od Kopra pa se nisu odlučili za LKRI.
“Tako je južnokorejski Glovis, nezadovoljan poslovanjem u Kopru, odlučio preusmjeriti svoj teret prema Trstu ili Hamburgu.”
http://www.seebiz.eu/luka-koper-nezadovoljni-glovis-preusmjerava-teret-prema-trstu-ili-hamburgu/ar-52286/

“Kome da se obrati nego Luka Rijeka???Zašto nisi naveo podatak da Slovenska vlada prodaje svoj udjel u LUKA KOPER???Zašto-zbog toga jer Rijeka preuzima primat::::”

Ha,ha,[emo_smijeh][emo_smijeh] a ja sam mislio da je to zato jer su u banani!Prodaju sve živo,odnosno za sada ne ni to:
“Vladin prijedlog klasifikacije, koji je predviđao brže postupke prodaje državnih dionica u Telekomu Slovenije, Petrolu, osiguranju Triglav i zračnom prijevozniku Adria Airways izazivao je proteklih tjedana protivljenje sindikata, zaposlenih i oporbe, a vlada je u međuvremenu i sama odustala od planova privatizacije i prodaje većih udjela u tvrtkama poput farmaceutske tvrtke Krka iz Novog Mesta, Luke Koper, Slovenskih željeznica i tvrtke DARS koja naplaćuje cestarine.”
http://www.seebiz.eu/slovenski-parlament-usporava-proces-privatizacije/ar-58368/

Nadam se da su ti izvori o slovenskim fondovima koji kupuju LKRI vjerodostojniji od ovoga.[emo_smijeh]

"Only dead fish swim with the stream"

[color=#175189]Ova poruka je premještena iz teme: LKRI (Luka Rijeka d.d.)[/color]



Koji fondovi??Fondovi ,pojedinci ili neznam što

kako sad odjednom ne znaš, a jučer si tvrdio da kupuju slovenski fondovi? jesi li nam jučer lagao??? [emo_ooooo]
[/quote]
Ne slovenski nego strani fondovi,ali nema veze,to je bilo jučer,valjda su odustali od kupovine.[emo_smijeh]
Evo jedan članak od prošle godine na engleskom jeziku,tiče se Kopra,LKRI i Kineza.
http://www.ship2shore.it/english/articolo.php?id=9633

"Only dead fish swim with the stream"

[color=#175189]Ova poruka je premještena iz teme: LKRI (Luka Rijeka d.d.)[/color]

Inače ako uzmemo u obzir popularni P/S X P/B i usporedimo Luku Koper i LKRI dobijemo drastičnu razliku:

LKPG 0,40
LKRI 7,86

MCAP je nekih 100 milijuna kuna veći kod LKPG,ali i promet im je jedno 5X veći u odnosu na LKRI.
Po ovome se dade zaključiti da bi LKPG mogla biti dobra kupovina,posebno ako kinezi i tamo uzmu koncesiju.Pogledajte što su učinili u Pirejima.
Naravno valja pogledati koliko se LPKG može širiti,produbljivanje gaza na 14m je svakako samo jedan od načina za privlačenje brodova najveće tonaže i povećanja ukupnog prometa.

p.s @kolega Galija
Ja se ne bih previše uzbuđivao zbog današnjih 70 tisuća kuna prometa,možda bi bolje bilo obratiti pažnju na onaj skrbnički koji je prodao oko 7000 komada,preostalo mu je još samo 160 tisuća.

"Only dead fish swim with the stream"

[color=#175189]Ova poruka je premještena iz teme: LKRI (Luka Rijeka d.d.)[/color]


Inače ako uzmemo u obzir popularni P/S X P/B i usporedimo Luku Koper i LKRI dobijemo drastičnu razliku:

LKPG 0,40
LKRI 7,86

MCAP je nekih 100 milijuna kuna veći kod LKPG,ali i promet im je jedno 5X veći u odnosu na LKRI.
Po ovome se dade zaključiti da bi LKPG mogla biti dobra kupovina,posebno ako kinezi i tamo uzmu koncesiju.Pogledajte što su učinili u Pirejima.
Naravno valja pogledati koliko se LPKG može širiti,produbljivanje gaza na 14m je svakako samo jedan od načina za privlačenje brodova najveće tonaže i povećanja ukupnog prometa.

p.s @kolega Galija
Ja se ne bih previše uzbuđivao zbog današnjih 70 tisuća kuna prometa,možda bi bolje bilo obratiti pažnju na onaj skrbnički koji je prodao oko 7000 komada,preostalo mu je još samo 160 tisuća.


Kolega Luka Kopar je došla do svoga maxsimuma i nema dalje Luka Rijeka svake godine posluje sve bolje i bolje, ulaganja su tek počela, dobit je do sada uvijek bila oko nule, objasnite ovim forumašima šta će se dogoditi sa fundamenti ako luka iduće godine prikaže dobit od 50 miliona kuna[emo_cool]
Luka Kopar u deset dana 10% gore.
Samo nastavi istraživiti i pljuvati u tanjir is koga jedete, ja bih na vašem mjestu preselio u Kopar jer sada idila vlada Slovenijom[emo_plazi]
Ako je dubina gaza 14 metara što je njihov san iako budu imali takav gaz nekada za 10-20 godina ni tada ne može ući brod veći od 70 000 tona a to i nije neka tonaža morate priznati[emo_namigusa]
zašto ne stavi svojih 160 000 pa da vidimo koliko će izdražati i moje bi bile bar 2000-3000 dionica[emo_cool]

ZMAJKI - LANICA = HRPA GLUPOSTIJU

[color=#175189]Ova poruka je premještena iz teme: LKRI (Luka Rijeka d.d.)[/color]

Luka Ploče ima gaz od 17 metara i najveći brod do sada koji je ušao je bio od 75 000 tona i usput za kolegu bigfoota čekala se plima da uđe da se ne bi riskiralo jer je bilo upitno da ne zagrebe po dnu[emo_naivan], ne bi bilo loše malo se informirati a ne samo copy paste i udri izigravaj znalca a da nikada nije vidio kako to izgleda u stvarnosti[emo_namigusa]

ZMAJKI - LANICA = HRPA GLUPOSTIJU

[color=#175189]Ova poruka je premještena iz teme: LKRI (Luka Rijeka d.d.)[/color]

A znate li kolega Galija koliku dobit očekuje Luka Koper u 2013?

The group around port operator Luka Koper expects to increase its net profit by 54% to EUR 13.34m in 2013 compared to the estimates for this year, show the business plans for next year published on Friday

Dakle,uprava Luke Koper očekuje 2013 dobit od oko 100 milijuna kuna u 2013 godini,povećanje od 54%.
Vi iduće godine godine za LKRI očekujete 50 milijuna kuna,otkud?Molim vas da postate taj vaš izračun ili link ili šta god već…
Ako LKRI i bude imala 50 miljuna dobiti u 2014 godini,Što je povećanje od 1000% P/E će iznositi oko 15,još uvijek manje od LKPG(p/e 10)
A to koliko je moguće povećanje kapaciteta Luke Koper treba tek istražiti,ako su Kinezi pokazali interes valjda imaju i oni neku računicu.

I zbilja ne znam što vam znači ovo o tanjurima i preseljenju u Koper.Bojim se da lupate kolega.
[emo_smijesak]

"Only dead fish swim with the stream"

[color=#175189]Ova poruka je premještena iz teme: LKRI (Luka Rijeka d.d.)[/color]

@bigfoot

Kolega ja vidim da pojma nemate o lukama i brodovima, netko tko piše da će Luka Kopar produbiti gaz na 14 metara i time konkurirati Rijeci i brodovima od 180 000 morate priznati da pojma nema o čemu piše, fundamenti su za naivne jer se drastično mogu promjeniti u jednoj godini.
Lupetate vi danima pa nikome ništa a da ne znate o čemu lupetate niti vam je materija poznata osim brojki koje nađete pa ih tu stavljate u negativnom kontekstu a tržište vas demantira iz dana u dan[emo_cool].

ZMAJKI - LANICA = HRPA GLUPOSTIJU

[color=#175189]Ova poruka je premještena iz teme: LKRI (Luka Rijeka d.d.)[/color]

@Galija
“Luka Ploče ima gaz od 17 metara i najveći brod do sada koji je ušao je bio od 75 000 tona i usput za kolegu bigfoota čekala se plima da uđe da se ne bi riskiralo jer je bilo upitno da ne zagrebe po dnu, ne bi bilo loše malo se informirati a ne samo copy paste i udri izigravaj znalca a da nikada nije vidio kako to izgleda u stvarnosti”

E pa nisam znalac kao i vi ali koliko znam LKRI bi trebala(ima) gaz od 18m,a to je navodno dovoljno za one najveće brodove od 176 tisuća tona(kolika razlika od samo 1 metar!)
Eto ne znam,u članku koje sam postao piše o najvećim brodovima koje će Luka Koper primati nakon što napravi 14M gaza.Valjda ima još većih.
P.S očekujem vaš izračun o 50 milijuna kuna dobiti LKRI.

"Only dead fish swim with the stream"

New Report

Close