Ne budi ljubomoran naće se nešto i za LKPC u tih 420 mil. EUR investicija. Nadam se da će jednog dana sve važnije hrvatske morske i zračne luke kotirat na ZSE. Volim luke i brodove, ne bi džabe sve seke ljubile mornare.
[/quote]
Nisam ljubomoran.
Jaca je jučer u središnjem Dnevniku HTV-a na skupu pred ciejlom bankarskom svitom najavilka ulaganje EBRD-a u Luku Ploče.
To ti je promaklo.
lp
Ne budi ljubomoran naće se nešto i za LKPC u tih 420 mil. EUR investicija. Nadam se da će jednog dana sve važnije hrvatske morske i zračne luke kotirat na ZSE. Volim luke i brodove, ne bi džabe sve seke ljubile mornare.
[/quote]
Nisam ljubomoran.
Jaca je jučer u središnjem Dnevniku HTV-a na skupu pred ciejlom bankarskom svitom najavilka ulaganje EBRD-a u Luku Ploče.
To ti je promaklo.
lp
[/quote]
Dnevnik gledam samo kad Dijana Čuljak i Iva Gačić vode. [smiley]
Ne budi ljubomoran naće se nešto i za LKPC u tih 420 mil. EUR investicija. Nadam se da će jednog dana sve važnije hrvatske morske i zračne luke kotirat na ZSE. Volim luke i brodove, ne bi džabe sve seke ljubile mornare.
[/quote]
Nisam ljubomoran.
Jaca je jučer u središnjem Dnevniku HTV-a na skupu pred ciejlom bankarskom svitom najavilka ulaganje EBRD-a u Luku Ploče.
To ti je promaklo.
lp
[/quote]
I u Rijeku. Jel i to kome promaklo? Pa nizinska pruga od RI do Budimpešte. Stara Mađarska ruta.
Ne budi ljubomoran naće se nešto i za LKPC u tih 420 mil. EUR investicija. Nadam se da će jednog dana sve važnije hrvatske morske i zračne luke kotirat na ZSE. Volim luke i brodove, ne bi džabe sve seke ljubile mornare.
[/quote]
Nisam ljubomoran.
Jaca je jučer u središnjem Dnevniku HTV-a na skupu pred ciejlom bankarskom svitom najavilka ulaganje EBRD-a u Luku Ploče.
To ti je promaklo.
lp
[/quote]
Dnevnik gledam samo kad Dijana Čuljak i Iva Gačić vode. [smiley]
[/quote]
Ja gledam oba dva Dnevnika, navika..
Premješteno iz teme: LKPC (Luka Ploče d.d.)
Interesantno štivo – za Rijeku i Ploče!
Results on the Ground – Development of Ports in Croatia
Rijeka Gateway Program
Turning Croatia’s Ports into Regional Gateways
The ports of Rijeka and Ploce are two transit ports acting as gateways for the Pan European corridor to Central Europe and Bosnia and Herzegovina respectively;
Rijeka faces the complex challenge of balancing the demand for additional space for both port and city activities;
In 2003, the Government of Croatia, with the Port of Rijeka Authority, the Croatian Road Company, the Croatian Motorway Company, and the City of Rijeka together with the World Bank initiated a $156.50 million investment project known as the Rijeka Gateway Project.
http://web.worldbank.org/WBSITE/EXTERNAL/NEWS/0,,contentMDK:22588146~menuPK:34457~pagePK:34370~piPK:34424~theSitePK:4607,00.html
Premješteno iz teme: LKPC (Luka Ploče d.d.)
Južnokorejsko izaslanstvo razgovaralo je s Bebićem i o turizmu te brodogradnji, koja je istaknuta djelatnost Južne Koreje, a posjet nastavlja odlaskom u Rijeku gdje će ih prati zastupnik Slavko Linić, predsjednik Kluba prijateljstva dviju zemalja.
Gotovi smo!! 2 vrhunska znalca i alfoomegaška mužjaka preferirišu Luku RI. [angry] [angry]
Premješteno iz teme: LKPC (Luka Ploče d.d.)
Južnokorejsko izaslanstvo razgovaralo je s Bebićem i o turizmu te brodogradnji, koja je istaknuta djelatnost Južne Koreje, a posjet nastavlja odlaskom u Rijeku gdje će ih prati zastupnik Slavko Linić, predsjednik Kluba prijateljstva dviju zemalja.
Gotovi smo!! 2 vrhunska znalca i alfoomegaška mužjaka preferirišu Luku RI. [angry] [angry]
Ma to je super vijest !
Ako Linić bude zastupao Luku Rijeka kao što je zastupao riječku privredu u vrijeme kada je bio potpredsjednik Vlade, budućnost Luke Ploče je zagarantirana, a slijedi propast Luke Rijeka !
Premješteno iz teme: LKPC (Luka Ploče d.d.)
Premješteno iz teme: LKPC (Luka Ploče d.d.)
02.03.2011.
Hrvatske luke dobro posluju
Hrvatske luke poslovnu 2010. zaključile su s boljim financijskim rezultatima od slovenske luke Koper. Najbolje poslovne rezultate lani je zabilježila Luka Ploče. Uz blagi rast ukupnih prihoda od 6,5 posto na 166,7 milijuna kuna, neto dobit je skočila gotovo pet puta na 17 milijuna kuna. »Za prošlu godinu možemo reći da se negativni trendovi u prometu nisu nastavili, dapače, pretovarili smo 4,5 milijuna tona robe, što je 58 posto više u odnosu na 2009. godinu«, navela je uprava pločanske luke u godišnjem izvješću. Porast prometa bilježe rasuti tereti (79 posto) i tekući tereti (15 posto), dok generalni tereti bilježe pad od osam posto.
Luka Rijeka prošlu je godinu uspjela zaključiti s pozitivnim poslovnim rezultatom, ali ne tako spektakularnim kao Ploče. Prema podacima iz konsolidiranog izvješća, lanjska neto dobit Luke Rijeke iznosila je više od 208.000 kuna. Na razini matice ostvareni su ukupni prihodi od 211,3 milijuna kuna, što je 7,7 posto manje nego godinu ranije. Međutim, neto dobit riječke luke značajno se smanjila. Za prošlu je godinu zabilježeno više od 208.000 kuna dobiti, čak 17 puta manje nego 2009. godine. »Izravna posljedica krizom uzrokovanih smanjenih trgovinskih aktivnosti u protekloj godini je 12 posto niži ukupni promet«, navela je Uprava Luke Rijeke u financijskom izvješću. Prema izvješću Uprave u nekonsolidiranom izvješću, ukupni promet riječke luke lani je na godišnjoj razini bio niži 12 posto.
»Analiza prometa po vrstama tereta pokazuje da je promet generalnog tereta, kontejnera i drva povećan, a samo rasuti tereti bilježe pad prometa, što se izravno odrazilo na niži indeks ukupnog prometa«, navela je Uprava u izvješću. Niži promet rasutih tereta uzrokovan je prije svega zbog znatno manjih količina ugljena u prekrcaju za zemlje uvoznice tih roba iz prekomorskih odredišta i žitarica u prekrcaju za zemlje izvoznice. Lani je riječka luka povećala promet generalnog tereta za devet posto, kontejnerskog prometa za pet posto (gledano u TEU), odnosno 17 posto (gledano u tonama). Promet drva također je povećan 15 posto.
Za razliku od Luke Rijeke, njezin izravni konkurent Luka Koper prošle je godine zabilježila rast prekrcane robe svih segmenata. U kontejnerskom prometu prekrcala je 4,3 milijuna tona, 40,4 posto više nego 2009. i 42 posto više nego 2008. godine. Gledano po broju kontejnerskih jedinica (TEU), lani je prekrcana rekordna 476.731 jedinica, 39 posto više nego godinu ranije. Tako je koperska luka i prošle godine očuvala primat u kontejnerskom prometu među sjevernojadranskim konkurentima. Najveći broj kontejnera prekrcanih u Kopru bio je namijenjen slovenskom i mađarskom tržištu. Valja naglasiti i da je u odnosu na 2008. broj jedinica pretovarenih prošle godine bio veći 34,7 posto.
U segmentu generalnog tereta, Koper je prošle godine zabilježio rast od dva posto pretovarivši 1,44 milijuna tona tereta. Ipak, u odnosu na 2008. tonaža je manja blagih 1,6 posto. Na godišnjoj razini slovenska luka bilježi i rast prekrcaja rasutih tereta, 14,1 posto na 6,36 milijuna tona, te tekućih tereta (2,2 posto na 2,72 milijuna tona). Na rast prekrcaja rasutih tereta, prije svega željezne rudače, najviše je utjecao oporavak austrijskog gospodarstva i povećanje opsega proizvodnje tamošnjih čeličana.
Rast prometa osjetio se i na rastu prihoda, pa je Luka Koper uprihodila 127,73 milijuna eura. Iskazano u postocima, riječ je o 10-postotnom rastu poslovnih prihoda. Unatoč tomu, Luka Koper prošlu je godinu zaključila s gubitkom od više od 450.000 eura. Grupa Luka Koper, koju čine još četiri ovisna društva u 100-postotnom vlasništvu te devet tvrtki u kojima Luka Koper ima između 20 i 98 posto udjela, zabilježila je gubitak od 1,6 milijuna eura.
(Vjesnik – Tomislav Pili, tomislav.pili@vjesnik.hr)
Ožujak 2011.
P U S Č P S N
1 2 3 4
Premješteno iz teme: LKPC (Luka Ploče d.d.)
Po meni je sada LKRI daleko perspektivnija.Kratkoročno daleko ispred LKPC a dugoročno se treba
još dugo čekati LKPC da se sve ove nepravde odmrse i legnu na svoje a do tada samo pad.
Premješteno iz teme: LKPC (Luka Ploče d.d.)
ZAŠTO OVU VIJEST NIJE DEMANTIRALA RIJEČKA UPRAVA.Pavlović iznosi da ce Luka Rijeka još dugo zaostajati iza LKPC.
ZAŠTO????
ZATO, ŠTO JE TO "NAŽALOST" ISTINA.(Uzmite u obzir da su obadvije državne firme)
Veći od Rijeke
Prvi čovjek Luke Ploče, kapetan Ivan Pavlović, smatra da se riječka luka već danas ne može mjeriti s Pločama. Pavlović tvrdi da će u idućem razdoblju prednost još više biti na strani Ploča.
"Kada se uzmu statistike, Rijeka je najveća hrvatska luka. No, u taj kapacitet se iz nekih razloga ubraja i transport nafte Janafom s kojim Rijeka nema puno veze", navodi Pavlović.
Premješteno iz teme: LKPC (Luka Ploče d.d.)
ZAŠTO OVU VIJEST NIJE DEMANTIRALA RIJEČKA UPRAVA.Pavlović iznosi da ce Luka Rijeka još dugo zaostajati iza LKPC.
ZAŠTO????
ZATO, ŠTO JE TO "NAŽALOST" ISTINA.(Uzmite u obzir da su obadvije državne firme)
Veći od Rijeke
Prvi čovjek Luke Ploče, kapetan Ivan Pavlović, smatra da se riječka luka već danas ne može mjeriti s Pločama. Pavlović tvrdi da će u idućem razdoblju prednost još više biti na strani Ploča.
"Kada se uzmu statistike, Rijeka je najveća hrvatska luka. No, u taj kapacitet se iz nekih razloga ubraja i transport nafte Janafom s kojim Rijeka nema puno veze", navodi Pavlović.
Imam ja i LKPC i LKRI, ali mislim da Pavlović baš i nije u pravu, uz dužno poštovanje kolega
Vaš link