Ovo su brodovi u LKPC za šest dana s tim da tu nisam stavio one koji krcaju građu i manje brodove a u Luku Rijeku za cijeli mjesec je uplovilo 12 brodova pa odlučite sami tko ima bolju perspektivu a tek kada se otvori kontenjerski terminal ova brojka će se poduplati u korist LKPC.
Podatke možete provjeriti na službenim stranicama navedenih luka.
Iron Kalipso / 13 ugljen – 73 438 t 73 438 t
Global Helena glinica – 7 000 t 110 t 4 630 t
Sea boss / 11 ugljen – 53 500 t 15 512 t
Arbalist / 6 24.03. gredice – 10 500 t
Belterwiede 24.03. koks – 3 850 t
Nicholas / 13 25.03. boksit – 38 766 t
Hidalga 25.03. gredice – 68 376 t
Bering Sea 25.03. banane – 74 972 kutije
Eftihija 26.03. glinica – 8 500 t
Sutla 27.03. petrolkoks – 2 100 t
Helena 01.04. ugljen – 68 376 t
lp
Izgleda da Srbiju zanimaju obje luke:
" Doznajemo da je srbijanski predsjednik, istaknu kako je Beograd zainteresiran za koridor V C. Isto tako predsjednik Tadić iskazao je veliko zanimanje za mogućnosti Luke Rijeka (ZSE:LKRI-R-A), za koju je, kako doznajemo Srbija itekako zainteresirana "
lp
Evo jedan pokazatelj koji može nešto značiti, dok kod Luke Rijeka iz top 10 prodaje skrbnički HYPO, kod Luke Ploče se u kupnju uključio i drugi skrbnički iz top 10, onaj PBZ-a na 7. mjestu. dragi perice može li kakav komentar?
Kod Luke Rijeka veliki igrqači prodaju, a kod Luke Ploče veliki igrači kupuju?
Sva sreća pa su podaci dostupni svima, a uvijek se nađe nekakav dobročinitelj koji će to staviti na vidjelo svima koje interesira, ali možda toliko ne prate zbivanja.
Evo novosti u top 10, u kupnju se po novome uključio PBZ skrbnički na poziciji broj 7.
23.03.2010 > T: 18.03.10 Pros. cijena: 1.644,35
RB Dioničar Broj %
1. HRVATSKI FOND ZA PRIVATIZACIJU 98.780 44,37%
2. HZMO 37.493 16,84%
3. ZAGREBAČKA BANKA D.D. 12.914 5,80%
4. RAIFFEISENBANK AUSTRIA D.D. 4.619 2,07%
5. ZAGREBAČKA BANKA D.D. 3.492 1,57%
6. SOCIETE GENERALE-SPLITSKA BANKA D.D. 2.024 0,91%
7. PBZ D.D. 2.010 0,90% + 89
8. PBZ D.D. 1.210 0,54%
9. JAZIDŽIJA MARKO 1.053 0,47%
10. GRIZELJ MIRO 908 0,41%
UKUPNO 164.503 73,88%
[kiss]
lp
Izgleda da Srbiju zanimaju obje luke:
" Doznajemo da je srbijanski predsjednik, istaknu kako je Beograd zainteresiran za koridor V C. Isto tako predsjednik Tadić iskazao je veliko zanimanje za mogućnosti Luke Rijeka (ZSE:LKRI-R-A), za koju je, kako doznajemo Srbija itekako zainteresirana "
lp
Pa svako tumači kako ga volja. Evo ja tumačim da Beograd zanima samo i isključivo Rijeka jer Ploče očito ni jednom rječju nisu spominjali, al dobro. Neki to uvijek drugačije shvaćaju.
I baš mi je drago da top 10 kupuje lkpc. Očito je da su počeli brinuti za fundamente, bilo je krajnje vrijeme zar ne? Evo vidi se da ima itekako interesa za lkpc koja je fundamnetalno bolja dionica od lkri.
To se čak vidi i na ovom višegodišnjem grafu gdje su usklađeni vrhovi i dna cijena lkri i lkpc.
Do sada je uvijek lkri nešto bolje i brže rasla od lkpc, a sad je konačno stvar obrnuta. Sad je lkpc rasla barem 25 posto više od lkri, što do sad baš nikad nije bio slučaj. Al to ne treba shvatit da je lkpc relativno poskupila 25 posto više u odnosu na lkri i da je sad kao nešta skupa, to treba shvatit da su kupci na lkpc bili aktivniji. Znači što dalje bude vrijeme odmicalo vjerojatno će se ovaj jaz još više povećavati, bez obzira na povijesna kretanja cijena. I to je sve zbog fundamenata, jer lkpc kupuje top 10, a lkri ne kupuje nitko.
Premješteno iz teme: LKRI (Luka Rijeka d.d.)
Kolega jubito,ja vas molim da mi definirate rečenicu da su
svi bitni pokazatelji ipak na strani dionice LKPC.
Šta vi podrazumjevate pod bitnim pokazateljima?
Koji su to bitni pokazatelji koji nužno određuju da će cijena dionice lkpc sigurno rasti više od cijene lkri?
Molim vas dobro pročitajte moje pitanje i odgovorite.
Vaša logika je kvrgava, a argumenti za raspravu na razini šestogodišnjaka. Šta vi mislite da se zadnjih 5 godina nitko nije dosjetio pogledati kako izgledaju fundamenti lkri i lkpc, usporedit ih i shodno tome ulagati? Jel vi mislite da ste otkrili toplu vodu? Zar vi mislite da je netko 5 godina uporno ulagao u krivu dionicu, a trebao je u onu drugu? Zar vi mislite da su onda takvi ulagači budale? Očito mislite, kad imate takav stav. A ja vam kažem, apsolutno je nebitno šta vi mislite, nemojte si nešta sad umišljati da ako znate pročitat koliko iznosi p/e ili EPS da nešta znate o ulaganju, niste vi ni najmanje bitni niti vaše mišljenje, bitno je ono šta tržište misli.
Ali evo, čisto iz radoznalosti, recite, jel po vašoj logici LKPC mora daleko više vrijedit ili LKRI daleko manje? Kako vidite kretanja ovih dviju dionica u bliskoj budućnosti? Pa recite nam vaša razmišljanja, podijelite ih s nama, prodiskutirat ćemo, ipak je ovo forum za razmjenu podataka, a svakom je dozvoljeno razmišljati drugačije…al molim vas lijepo, nemojte pisat vaša zapažanja o sadašnjim i budućim poslovanjima luka, budućem razvoju luka i o sidrenju brodova pred lukama, i još gore, povezivat ove elemente sa cijenom dionica, jer tu se već gadno sramotite.
Premješteno iz teme: LKRI (Luka Rijeka d.d.)
I da, CMA CGM Voltaire nije lijep komad broda, to je brodusina koja prima 6 i pol tisuća TEU.
Naravno, takav brod nećeš vidjet u Pločama u bliskoj budućnosti.
A takvi ti u Rijeci iskrcavaju solidan teret za Srbiju i Mađarsku. I takvih je u Rijeci sve više.
Ali lkpc ima bolje fundamente pa ti toplo preporučam da se ne zamaraš šta se u zbiva u Rijeci, već slobodno ulaži u lkpc. Fundamenti su ipak fundamenti, zar ne?
[thumbsup]
Premješteno iz teme: LKRI (Luka Rijeka d.d.)
I da, CMA CGM Voltaire nije lijep komad broda, to je brodusina koja prima 6 i pol tisuća TEU.
Naravno, takav brod nećeš vidjet u Pločama u bliskoj budućnosti.
A takvi ti u Rijeci iskrcavaju solidan teret za Srbiju i Mađarsku. I takvih je u Rijeci sve više.
Ali lkpc ima bolje fundamente pa ti toplo preporučam da se ne zamaraš šta se u zbiva u Rijeci, već slobodno ulaži u lkpc. Fundamenti su ipak fundamenti, zar ne?
[thumbsup]
Kad se otvori novi kontenjerski terminal najsuvremenioji u ovome dijelu Europe taj će brod Rijeku za sva vremena zamjeniti za Ploče.
Premješteno iz teme: LKRI (Luka Rijeka d.d.)
Kolega jubito,ja vas molim da mi definirate rečenicu da su
svi bitni pokazatelji ipak na strani dionice LKPC.
Šta vi podrazumjevate pod bitnim pokazateljima?
Koji su to bitni pokazatelji koji nužno određuju da će cijena dionice lkpc sigurno rasti više od cijene lkri?
Molim vas dobro pročitajte moje pitanje i odgovorite.
Vaša logika je kvrgava, a argumenti za raspravu na razini šestogodišnjaka. Šta vi mislite da se zadnjih 5 godina nitko nije dosjetio pogledati kako izgledaju fundamenti lkri i lkpc, usporedit ih i shodno tome ulagati? Jel vi mislite da ste otkrili toplu vodu? Zar vi mislite da je netko 5 godina uporno ulagao u krivu dionicu, a trebao je u onu drugu? Zar vi mislite da su onda takvi ulagači budale? Očito mislite, kad imate takav stav. A ja vam kažem, apsolutno je nebitno šta vi mislite, nemojte si nešta sad umišljati da ako znate pročitat koliko iznosi p/e ili EPS da nešta znate o ulaganju, niste vi ni najmanje bitni niti vaše mišljenje, bitno je ono šta tržište misli.
Ali evo, čisto iz radoznalosti, recite, jel po vašoj logici LKPC mora daleko više vrijedit ili LKRI daleko manje? Kako vidite kretanja ovih dviju dionica u bliskoj budućnosti? Pa recite nam vaša razmišljanja, podijelite ih s nama, prodiskutirat ćemo, ipak je ovo forum za razmjenu podataka, a svakom je dozvoljeno razmišljati drugačije…al molim vas lijepo, nemojte pisat vaša zapažanja o sadašnjim i budućim poslovanjima luka, budućem razvoju luka i o sidrenju brodova pred lukama, i još gore, povezivat ove elemente sa cijenom dionica, jer tu se već gadno sramotite.
Asolutno je sve na strani Ploča pa pogledajte samo promete u zadnjem mjesecu pa Rijeka se prema Pločama čini kao da je riječ o nekoj riječnoj luci kao u Vukovaru a ne o nekada našoj najvećoj luci.
Premješteno iz teme: LKRI (Luka Rijeka d.d.)
Kolega jubito,ja vas molim da mi definirate rečenicu da su
svi bitni pokazatelji ipak na strani dionice LKPC.
Šta vi podrazumjevate pod bitnim pokazateljima?
Koji su to bitni pokazatelji koji nužno određuju da će cijena dionice lkpc sigurno rasti više od cijene lkri?
Molim vas dobro pročitajte moje pitanje i odgovorite.
Vaša logika je kvrgava, a argumenti za raspravu na razini šestogodišnjaka. Šta vi mislite da se zadnjih 5 godina nitko nije dosjetio pogledati kako izgledaju fundamenti lkri i lkpc, usporedit ih i shodno tome ulagati? Jel vi mislite da ste otkrili toplu vodu? Zar vi mislite da je netko 5 godina uporno ulagao u krivu dionicu, a trebao je u onu drugu? Zar vi mislite da su onda takvi ulagači budale? Očito mislite, kad imate takav stav. A ja vam kažem, apsolutno je nebitno šta vi mislite, nemojte si nešta sad umišljati da ako znate pročitat koliko iznosi p/e ili EPS da nešta znate o ulaganju, niste vi ni najmanje bitni niti vaše mišljenje, bitno je ono šta tržište misli.
Ali evo, čisto iz radoznalosti, recite, jel po vašoj logici LKPC mora daleko više vrijedit ili LKRI daleko manje? Kako vidite kretanja ovih dviju dionica u bliskoj budućnosti? Pa recite nam vaša razmišljanja, podijelite ih s nama, prodiskutirat ćemo, ipak je ovo forum za razmjenu podataka, a svakom je dozvoljeno razmišljati drugačije…al molim vas lijepo, nemojte pisat vaša zapažanja o sadašnjim i budućim poslovanjima luka, budućem razvoju luka i o sidrenju brodova pred lukama, i još gore, povezivat ove elemente sa cijenom dionica, jer tu se već gadno sramotite.
Asolutno je sve na strani Ploča pa pogledajte samo promete u zadnjem mjesecu pa Rijeka se prema Pločama čini kao da je riječ o nekoj riječnoj luci kao u Vukovaru a ne o nekada našoj najvećoj luci.
[/quote]
Pa kolega, ne budite smješni, pa luka Vukovar nema ni milijun tona pretovara godišnje. Zar se sada sprdate?
Nećemo sad i oko prometa špekulirati. Jedino je sigurno da u Rijeci kontejnerski promet nije pao a u Pločama je. I sigurno je da je rasuti teret bolji u Pločama sada nego prošle godine u isto vrijeme. Tako da nikome ovdje ne bih davao velike prednosti. Iako se zna da se bolje zarađuje na kontejnerskom pretovaru, ali dobro.
Pustimo rađe službenu statistiku da svoje kaže, to je najpraktičnije i najbezbolnije.
Premješteno iz teme: LKRI (Luka Rijeka d.d.)
Izvor: Vijesti-Hrvatska matica iseljenika :
….Vukorepa napominje da su danas putovi roba sve manje opterećeni tradicionalnim pravcima. Već se danas sve više traže novi, jeftiniji i brži putovi za sve veće količine roba koje kolaju svijetom. Da bi tu svoju konkurentnost još osnažila, riječka luka je u fazi odabira strateškog partnera između desetak najvećih svjetskih lučkih operatera s kojima će ući u projekt daljnje modernizacije kontejnerskog terminala na Brajdici, vrijedan 60 milijuna eura. Strateški partner odabrat će se do početka jeseni, pa će kontejnerski terminal na Brajdici već za nekoliko godina imati kapacitet pretovara od 500.000 TEU-a godišnje.
Završetkom pak gradnje Zagrebačke obale do 2018., riječka luka će godišnje pretovariti milijun TEU-a.
….solidna perspektiva za malu riječnu luku(@barbastari)….. [smiley]
To vam je kolega jako dobra vijest ali Ploče za mjesec dana otvaraju terminal na kome će se bez problema pretovarati 500 000 TEU-a
Premješteno iz teme: LKRI (Luka Rijeka d.d.)
Izvor: Vijesti-Hrvatska matica iseljenika :
….Vukorepa napominje da su danas putovi roba sve manje opterećeni tradicionalnim pravcima. Već se danas sve više traže novi, jeftiniji i brži putovi za sve veće količine roba koje kolaju svijetom. Da bi tu svoju konkurentnost još osnažila, riječka luka je u fazi odabira strateškog partnera između desetak najvećih svjetskih lučkih operatera s kojima će ući u projekt daljnje modernizacije kontejnerskog terminala na Brajdici, vrijedan 60 milijuna eura. Strateški partner odabrat će se do početka jeseni, pa će kontejnerski terminal na Brajdici već za nekoliko godina imati kapacitet pretovara od 500.000 TEU-a godišnje.
Završetkom pak gradnje Zagrebačke obale do 2018., riječka luka će godišnje pretovariti milijun TEU-a.
….solidna perspektiva za malu riječnu luku(@barbastari)….. [smiley]
To vam je kolega jako dobra vijest ali Ploče za mjesec dana otvaraju terminal na kome će se bez problema pretovarati 500 000 TEU-a
[/quote]
…….veselim se tome skupa s Vama….
…….da neće taj skok od 25.931 TEU u 2009 na 500.000 TEU biti malo prevelik zalogaj ? [shocked]
Premješteno iz teme: LKRI (Luka Rijeka d.d.)
Izvor: Vijesti-Hrvatska matica iseljenika :
….Vukorepa napominje da su danas putovi roba sve manje opterećeni tradicionalnim pravcima. Već se danas sve više traže novi, jeftiniji i brži putovi za sve veće količine roba koje kolaju svijetom. Da bi tu svoju konkurentnost još osnažila, riječka luka je u fazi odabira strateškog partnera između desetak najvećih svjetskih lučkih operatera s kojima će ući u projekt daljnje modernizacije kontejnerskog terminala na Brajdici, vrijedan 60 milijuna eura. Strateški partner odabrat će se do početka jeseni, pa će kontejnerski terminal na Brajdici već za nekoliko godina imati kapacitet pretovara od 500.000 TEU-a godišnje.
Završetkom pak gradnje Zagrebačke obale do 2018., riječka luka će godišnje pretovariti milijun TEU-a.
….solidna perspektiva za malu riječnu luku(@barbastari)….. [smiley]
To vam je kolega jako dobra vijest ali Ploče za mjesec dana otvaraju terminal na kome će se bez problema pretovarati 500 000 TEU-a
[/quote]
…….veselim se tome skupa s Vama….
…….da neće taj skok od 25.931 TEU u 2009 na 500.000 TEU biti malo prevelik zalogaj ? [shocked]
[/quote]
Ma njemu ti je to sve isto 50.000 ili 500.000 TEU, koja nula više manje, pa vidiš da piše šta god mu se sprdne. Još jučer je pričao da se uopće ništa ne gradi u Rijeci. Toliko o upućenosti i agrumentima. Rekao sam ja. Od nekih se samo mogu čuti gluparije. Al bitno je da se znaju "fundamenti" i da se znaju "bitni pokazatelji".