ovo drukanje za jednu luku a protiv druge je jadno i besmisleno, da jadnije i besmislenije ne može.
brijem da ovo nek iz lkri i lkpc vidi, da bi vam umrli od smijeha.
dva hrvata, tri političke stranke. [bye]
Umjesto da kao neutralan kažeš svoje mišljenje ti nas zafrkavaš.
http://www.jutarnji.hr/novi-biznis-model–sa-15-milijardi-kuna-gradit-ce-na-sve-strane–/629402/
Pritom u Vladi najviše polažu na nastavak gradnje autoceste od Zagreba do Siska, te na dovršetak dionice Dalmatine od Ravče do Ploča, ali najavljuju i početak gradnje autoceste od Ploča do granice s Bosnom i Hercegovinom, te na istom prometnom koridoru (5c) gradnju mosta preko Drave kod Osijeka.
Ne samo da se ipak nastavlja graditi Dalmatina do ploča, već ide i nova autocesta do Bosne, što je krucijalno za Luku Ploče!
U tiskanom izdanju piše citiram:
" … Ni ovdje se, međutim ne radi o novim projektima, poput gradnje nizinske pruge prema Rijeci, koja će očito pričekati bolja vremena… "
Katastrofa za Luku Rijeka.
lp
Kad nema zainteresiranih za konstruktivnu raspravu ja ću pokušati dati svoj doprinos temi.
Izgleda da će Luka Ploče završetkom koridora 5C i autoputa biti izvrsno povezana s ostatkom Hrvatske i Europe(BiH) te će na taj način jednostavno moći povećati već sada izvrsne stope rasta.
Za razliku od ulaganja u prometnu povezanost Luke Ploče, Luka Rijeka nije ni u ovom investicijskom ciklusu nije imala sreće pa neće dobiti nizinsku prugu.
Evo jedan moj skromni prijedlog za upravu LKRI:
– u Dalmaciji su najpouzdaniji i najeftiniji oblik transporta tovari, pa mislim da nebi bilo loše da Luka Rijeka nabavi jedno 100 do 150 tovara kojima bi se distribuirala roba ostatku Hrvatske.
Pošto tovari malo jedu a jako su vrijedni na taj način LKRI bi mogla smanjiti troškove, povećati profitabilnost(ROE, ROA) i konkurentnost.
Premješteno iz teme: LKPC (Luka Ploče d.d.)
TURSKI BROD mora na NOVi TEHNIČKi PREGLED u luci ploče
Ploče: nagnuti ‘Premier’ još ne smije za Egipat
"Lučka kapetanija Ploče zatražila je da na turski brod “Premier“, koji je zbog prodora mora opasno nagnut u luci Ploče, d ponovi tehnički pregled radi utvrđivanja daljnje sposobnosti broda za plovidbu."
Nevjerovatno.
Evo pogledajte na slici kakvo je stanje u Luci Ploče i kakvi brodovi tamo uplovljavaju.
Pa takvom kršu ne bi dozvolili da se uopće približi Luci Rijeka a kamoli da uplovi i da se veže.
Za razliku od Luke Ploče , Luka Rijeka ipak drži neke standarde.
Mislim da slika ovog broda najbolje dočarava perspektivu Luke Ploče.
Vrlo je sumorna
Premješteno iz teme: LKRI (Luka Rijeka d.d.)
@ pericamadjar
Dragi perice, pa o tome se priča već godinama, vidiš da ti kolega JUBITO lijepo kaže, da ništa od toga trenutno nažalost.
Uostalom koga briga što će biti 2016, tamo negdje 2015 eventualno 2014. će nas to zanimati, sada je malo prerano za to, zar ne?
I to u najboljem slučaju 2016.
Mi živimo u prvom kvartalu 2010., dragi perice.
A gle, Luka Ploče pušta u promet kontejnerski trerminal na prolječe ove godine.
Mislim da je vlada i svjetska banka dala jasno do znanja gdje je prioritet, zato se i zaustavlja sve oko Luke Rijeka ( dobro vidi kolega JUBITO ), evo ovdje sve piše:
http://www.jutarnji.hr/no…e-na-sve-strane–/629402/
Pritom u Vladi najviše polažu na nastavak gradnje autoceste od Zagreba do Siska, te na dovršetak dionice Dalmatine od Ravče do Ploča, ali najavljuju i početak gradnje autoceste od Ploča do granice s Bosnom i Hercegovinom, te na istom prometnom koridoru (5c) gradnju mosta preko Drave kod Osijeka.
Ne samo da se ipak nastavlja graditi Dalmatina do ploča, već ide i nova autocesta do Bosne, što je krucijalno za Luku Ploče!
U tiskanom izdanju piše citiram:
" … Ni ovdje se, međutim ne radi o novim projektima, poput gradnje nizinske pruge prema Rijeci, koja će očito pričekati bolja vremena... "
Dragi perice, svi bi mi puno toga, ali nejde.
Luka Rijeka, kada i ostvari, ako ostvari ove najava jednoga dana, možda tek tada opravda ovako visoku cijenu, jer ovo je moraš se složiti sa mnom stvarno previše.
Nije niti čudno da se u top 10 prodaje, a nitko ne kupuje.
Ako je sve super, zašto veliki investitori prodaju, a ne kupuju perice?
lp
P.S. Molim te nemoj se dalje sramotiti, kakvih 30 000 TEU za Luku Ploče trenutno, pa terminal se još nije niti otvorio, otvara se u prolječe ove godine, što ti je?
Premješteno iz teme: LKRI (Luka Rijeka d.d.)
Dragi perice, evo još jedan dokaz čak i iz tog članka, koji je relevantan i potvrđuje ovo što sam pisao:
" – Terminal mora funkcionirati tako da i ove godine možemo ostvariti promet na razini prošlogodišnjeg. "
lp
Premješteno iz teme: LKRI (Luka Rijeka d.d.)
Kolega plavi, htjeli vi to ili ne, ali Brajdica se trenutno gradi i izgradjuje! Ne bi ste vjerovali radi se! Jeste li pročitali članke, jel vidite slike gradilišta po forumima? Bojim se da niste.
A brodova u Rijeci i dalje ima, dolaze u redovnom terminu, uključujući i brodovi-matice, s drugih kontinenata, ne biste vjerovali.
Kolega plavi, kažete terminal u pločama se otvara? A nije ni opremljen???!!! Pa kako se pobogu može otvorit a nije opremljen? Zar mislite da će Pavlović osobno glavom i bradom ručno tovarit kontejnere?!
I šta vam nije jasno oko tih 30000 TEU? Imate službene statistike pa ih konzultirajte.
Koleg plavi, još uvijek mi niste odgovorili vezano za fundamente, gdje ste bili kad se učilo kako procjenjivati fundamente i evaluirati dionicu u trenutku ogromnih kapitalnih ulaganja?
Kolega plavi, zašto svoji idiotarijama spamate ovaj topic? Jeste li ljubomorni možda il samo oholi?
Kolega plavi, ako ovako nastavite ja ću uljudno zamolit moderatora da vječno zabrani vaš pristup ovoj temi jer je očito da ne znate što se u ovoj luci radi, kako se radi, zbog čega se radi, pod kojim uvjetima se radi, ne znate osnovne informacije, oslanjate se u debati samo na isprazne novinske članke koji vam odgovaraju, izvlačite podatke koji vam odgovaraju, izvrćete tuđe riječi kako vam odgovaraju i mijenjate stavove kako vam odgovaraju, sumanuto prepisujete nekakve "fundamentalne brojke" kojima insinuirate skupoću ove donice.
Pa neka se samo moderator osvrne na vaše tektove, lako se da uvjerit u sve navedeno, pa pogubljeni ste u svom izrazu i u vremenu i prostoru. A da ne govorim o tome kako krivo informirate javnost! Zar vam nije dovoljna opomena što ste već prijavljeni za gore navedeno? Kolega plavi kome je u interesu slušati vas kada se tako ponašate? Iskreno, meni zaista nije jasno kako vam se dozvoljava da uopće pišete takve laži, insinuacije i budalaštine po forumu, stvarno mi nije jasno. Pa ovo vaše pisanje mi liči kao nekakav reality show bez cenzure. I što je najgore, očito je bez cenzure kad se dozvoljava.
Koleg plavi, još uvijek mi niste odgovorili vezano za fundamente, gdje ste bili kad se učilo kako procjenjivati fundamente i evaluirati dionicu u trenutku ogromnih kapitalnih ulaganja?
Ja sam bio na svom fakultetu, doma u svojoj radnoj sobi, a i na poslu gdje mi je kroz ruke prošlo na stotine raznih izvješća i sl.
A gdje si ti bio perice?
lp
Premješteno iz teme: LKRI (Luka Rijeka d.d.)
Kolega Plavi, zaboravili ste ukalkulirati samo jednu skromnu sitnicu zvanu buduća dobit.
Vrijednost samih investicija je 190 milijuna eura. Strani investitori i potencijalni strateški partneri se već poredali na start liniji i čekaju pucanj za start. Potencijalna zarada samo od kontejnerskog pretovara je od oko 40 milijuna eura godišnje. Čekaj, ponovit ću: četrdeset milijuna eura godišnje.
A trenutni market cap firme po ovoj cijeni iznosi samo 125 miljuna eura.
I vi biste da se dionica trži po vrijednosti firme koja vrijedi 20 milijuna eura?
Kolega, gdje ste bili kada se učio izračun buduće dobiti? Gdje ste bili kada se učilo kako investicije utječu na fundamente, odnosno da preformuliram, kako se fundamentalno trže dionice kada je pred nekom firmom velik investicijski plan?
Kolega, jel ste si izmjerili danas temperaturu? Il inače imate poremećaj centra za regulaciju temperature?
Dragi perice, opet izmišljaš i iznosiš neistine na forumu?
Molim moderatore da upute kolegu da ne mlati praznu slamu i ne priča bajke, istina je da je večer i vrijeme za spavati, ali ovo nije mjesto gdje se pričaju bajke.
Kakvi investitori za Luku Rijeka? Tko će to kupiti?
Za 25 kuna još i možda. Ali ne znam kako će to vama pomoći u tom slučaju.
Bojim se nikako.
Ali, dragi perice, investitori se spominju u svezi Luke Ploče, pomiješao si lončice,nisi li?
Dragi perice, kakva zarada od kontejnerskog pretovara?
Opet si pobrkao lončiće, dragi perice, pa Luka Ploče gradi terminal za kontejnerski promet a ne Luka Rijeka. I dobar dio prometa će po najavama iz Ploča, uzeti upravo u kontejnerskom prometu i to upravo Luki Rijeka. Ako lažu iz Luke Ploče, lažem i ja, dragi perice.
40 milijuna eura hahahahahaha, dragi perice.. pa Uprava ti je najavila 2010. istu kao i 2009. znači zarada po dionici 50 lipa ca. Pa što je tebi perice?
Kažeš market cap iznosi samo 125 milijuna eura?
Perice?
Pa market cap Luke Ploče je tri puta manji od Luke Rijeka. I zašto se ne osvrneš na ove fundamentalne pokazatelje.
Nisu bitni?
Perice?
O kakvoj ti budučoj dobiti govoritš, dragi perice?
Nema je, ako uprasva laže, onda lažem i ja.
A sumnjam da bi jedna uprava tvrtke lagala i to sebi na štetu, ima li to smisla?
Mislim da nema, perice.
O kakvom ti to investicijskom planu govoriš? Opet mješaš lončiće, to ti je vezano za luku Ploče, a ne Luku Rijeka. Pa ovdje se sve svodilo na nizinsku prugu Zagreb Rijeka, a ona je prije par dana otkazana za neka buduča vremena.
Umjesto toga vlada je pokazala gdje je prioritet, gradi se auto cesta od Ploča do BiH, dragi perice.
Ako je sve tako super, kako ti kažeš, zašto je mislio HFP, kako je ovdje netko napisao, prodavati po 25 kuna?
Zašto perice?
Zašto prodaje iz top 10 jedan skrbnički a nitko ne kupuje?
Zašto perice?
Da li je za dionicu dobro ako u top 10 investiori prodaju?
Perice?
Da li je u dobro kada uprava tvrtke najavi 2010 u rangu sa 2009. koja je bila katastrofalna?
Da li je to dobro perice?
Da li je dobro kada se odustane, tj. stavi se za neka bolja vremena glavna investicija za Luku RIjeka, nizinska pruga Zagreb Rijeka?
Perice?
Kakva je to poruka za investitore?
Da li je ova dionica doživjela iti jednu dobru vijest ili najavu u zadnjih nekoliko godina?
Perice molim te nam odgovori..
lp
Premješteno iz teme: LKRI (Luka Rijeka d.d.)
Gateway projekt: ukupna investicija 190 milijuna eura
– planiran kapacitet 1.000.000 TEU
Proširenje Brajdice: ukupna investicija 190 milijuna kuna
– rok izgradnje 2 godine – rok izgradnje je 2016. tako je bilo u planu, nasuprot tome Luka Ploče otvara terminal za kontejnerski promet u prolječe ove godine.
– postepeno osposobljavanje za rad novoizgrađenih dijelova terminala
– planiran ukupni kapacitet 500.000 TEU – I? 2016.? Luka Ploče 2103. plan je 700 000 TEU
Trenutni mcap čitave firme 125 milijuna eura. – Luka Ploče je tri puta manje vrednovana, da ne govorimo o fundamnetnalnoj vrijednosti dionice u odnosu na LKRI
A cijena dionice nekad cijenjene i na 800-900 kuna je 170 kuna. – I? Luka Ploče je bila 6 500 kuna, sada je 1 600, kakva je to demagogija ?
Dragi perice, Božić je u 12. mjesecu, barem onaj moj, ne znam kada je tvoj, a ostalo sam ti odgovrio boldanim slovima za tvoju tvrdnju.
Zaključak: Ili je Luka Rijeka perspektivna, a u tom slučaju Luka Ploče super perspektivna, ili je jedna manje perspektivna a druga više. Samo što ti površno gledaš i ne želiš saslušati tuđe argumente perice.
Laku noć
Premješteno iz teme: LKRI (Luka Rijeka d.d.)
Vaš link
Jadranske luke: Ploče imaju najviši povrat na uloženi kapital
Moje isprike za krivi link
[/quote]
Kolege promašili ste temu, ovdje se raspravlja o lkri a ne lkpc.
Al kad baš hoćete i o tome, ja se apsolutno slažem da prema podacima iz 5. mjeseca 2009. luka ploče imaju najviši povrat na uložen kapital među jadranskim lukama. Pa svakom je to bilo jasno još u 5. mjesecu 2009. To je nepobitna činjenica. Samo ne znam zašto to stalno ističete na ovoj temi. Ponavljate se kao papagaji. Mislim meni je drago da su fundamenti na strani lkpc. Pa to je dobro za vas, zar ne? No imate čitavu temu o lkpc na kojoj o tome možete raspravljat, ne morate ovdje spamat.
Inače fundamente uopće nemam potrebu uspoređivat kad radim tehničku analizu. Već ste vidjeli isto na primjeru dionica blsc, lrh, istt i sličnih. Više puta sam nedvojbeno ustvrdio da tehnička analiza pokazuje da cijena lkri ima veći potencijal za rast od cijene lkpc, jednom kad rast krene. I to je meni posve dovoljno.
I šta sad ako vam to nije pravo? Kome ćete se vas dvojica tužit kada se to dogodi? Međunarodnom sudu za ljudska prava? Međunarodnom institutu za dobrobit? Potrošačkom kodu? Redakciji časopisa Teen?
Možda je najbolje ovom potonjem, jer se upravo obojica ponašate kao mala djeca.
@perice
Ma tako je kolega ma kakvi fundamenti ma kakve to veza ima sa poslovanjem firme ma kakva zadržana dobit LKPC po dionici od 500 kuna ma kakve to veze ima crtkarije su važne za poslovanje firme tko bude imao ljepši crtež ta će firma rasti sasvim jasno kao dan ma kakav novi terminal ma kakav porast u zadnjem kvartalu od 65% kad pero sa svojim crtkarijama kaže da nije dobro.
Pa na INGRI te crtkarije odavno nagovještavaju rast i to neslućenih razina pa na VARTEKSU je sve spremno mjesecima za rast ali ga nema očito te crtkarije dolaze tek poslije fundamenata.
Ovdje je rast već počeo a vi ćete se još dobrano načekati dok LKRI počme rasti budite sretni ako ne padne a fundamenti ukazuju upravo to.
Meni se čini da ćete se vi trebati žaliti jer mjesecima stojite u mjestu a mi rastemo.
lp
Kolega ja sam bio predložio primirje ali vi ste ga prekršili više puta isto kao i plavi.