Nemam komentara, nego ću samo reći – ono što sam legalno stekao prije ću dići u zrak nego dati državi na raspolaganje. Jer ne bi se začudio da u toj istoj kući kroz koju godinu završi netko od "zaslužnih".
Zašto onda nije isto tako naveo da PDV u Americi NE POSTOJI!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!11
A zašto sam ja onda svaki put prilikom plaćanja računa platio 8% TAX više kad nema PDV-a?
kažete, tko je kupio nekretninu već je jednom platio porez pa zašto bi opet? i ja sam kupio auto i platio porez pa sad opet plaćam svake godine porez za auto i to nikoga ne smeta???
tko ima više imovine (nekretnina), neka za višak plaća, zašto da ne!
A ti imaš višak automobila?Ili nemaš?Šta kažeš na to da plaćaš porez na tvoju jedinu nekretninu ako je uopće posjeduješ?Zašto da ne!To je tvoja logika…i ja je baš podržavam,radi takvih kao što si ti,plaćat ćemo za sve kvadrate kao i u Italiji,pa da vidimo onda što ćete reći vi koji želite otvoriti Pandorinu kutiju…
Bio bi red da se poveća i porez za auto onda,ako za nekretnine iznosi 1,5% onda za luksuz kao što je auto vrijedi valjda barem 3%.Ipak premalo država uzima iz cestarina,benzina,eko taksa…
Bio bi red da se poveća i porez za auto onda,ako za nekretnine iznosi 1,5% onda za luksuz kao što je auto vrijedi valjda barem 3%.Ipak premalo država uzima iz cestarina,benzina,eko taksa…
Da, ne luksuzne aute uopće nemamo poreza. Zato su u HR luksuzni auti skuplji 20% nego u Njemačkoj! Inače, naša država zaista jako malo poreza uzima nama građanima, trebalo bi nas oporezivati, tako da nam od plaće ostane samo 700-800 kn. To je dovoljno za sjedat na planini i gledat u nebo!
Ljudi moji, jadna nam je politika, ako oni samo smišljaju kako će i gdje uvesti porez!? Prvo treba gospodarski dignuti zemlju iz mulja i ojačati toliko da se razmišlja o uvođenju poreza. Ako je to cijeli program nove Vlade, onda bi mi bilo draže da su ostale one stare lopine!
Ljudi, a posebno gospodarstvenici nemaju za kafe, a oni će dignuti poreze kao prva mjera! U propast, da!
Obećao je također da će besplatno školovanje imati svi studenti i učenici koji svoje obveze redovno ispunjavaju. Međutim, za Jovanovića "besplatno školovanje" ne znači samo oslobađanje od plaćanja školarina za studente već, kako kaže, i besplatan smještaj u studentskim i učeničkim domovima, besplatne udžbenike…
…hm,hm,izgleda obecavajuce ali,valja sacekati.
Da, ne luksuzne aute uopće nemamo poreza. Zato su u HR luksuzni auti skuplji 20% nego u Njemačkoj! Inače, naša država zaista jako malo poreza uzima nama građanima, trebalo bi nas oporezivati, tako da nam od plaće ostane samo 700-800 kn. To je dovoljno za sjedat na planini i gledat u nebo!
Ljudi moji, jadna nam je politika, ako oni samo smišljaju kako će i gdje uvesti porez!? Prvo treba gospodarski dignuti zemlju iz mulja i ojačati toliko da se razmišlja o uvođenju poreza. Ako je to cijeli program nove Vlade, onda bi mi bilo draže da su ostale one stare lopine!
Ljudi, a posebno gospodarstvenici nemaju za kafe, a oni će dignuti poreze kao prva mjera! U propast, da!
Istina, jedno su govorili dok su bili oporba a sad rade upravo suprotno od onog što su nam obećali.
Umjesto poreznog rasterećenja dobiti ćemo dodatno porezno opterećenje.
Sramotno
Hrvatska odskače po broju zaposlenih po kilometru autoceste. Uzmimo za primjer austrijski ASFINAG i slovenski DARS koji su, kao i HAC i AZR, poduzeća u vlasništvu države.
Austrijska tvrtka brine se za 2.200 kilometara autocesta i ima, prema podacima Europskog udruženja koncesionara za autoceste, 2.720 stalno zaposlenih, što je 1,2 djelatnika po kilometru autoceste.
Slovenski DARS na 600 kilometara autocesta ima 1.250 stalno zaposlenih ili 2,08 po kilometru.
Naše uzdanice HAC i AZR zajedno imaju 3.580 zaposlenih, a upravljaju sa 1.038 kilometara autocesta, što znači da se za svaki kilometar brine 3,4 zaposlenika, gotovo tri puta više nego u Austriji.
Pitanje za ministra Komadinu. Jesu li naše autoceste tri puta bolje od austrijskih po sigurnosti i održavanju?
Naše uzdanice HAC i AZR zajedno imaju 3.580 zaposlenih, a upravljaju sa 1.038 kilometara autocesta, što znači da se za svaki kilometar brine 3,4 zaposlenika, gotovo tri puta više nego u Austriji.
To je sasvim normalno i uobičajeno,dobro poznati hrvatski sistem rada:jedan radi a dva gledaju…i tako.
Naravno da treba uvesti porez i to bi trebalo ogrniciti minimalni iznos oporezive imovine da se zaštiti socjala a bogati su i onako bogati pa im par tisuca(eura) više manje ništa ne znaci.
Još da je pronaci model ZABRANA OTVARANJA TRGOVACKIH CENTARA , jer smo prema m2 NA BROJ STANOVNIKA u samom vrhu.Nažalost!!!
P.S.naizgled glupo ali nije.
Vise konkurencije u trgovini znaci nize cijene. Zar to nije dobro za potrosace. Gradnjom centara se zaposljavaju gradevinari sto je dobro za ekonomiju. Da nema gradnje tih centara mnoge gradjevinske tvrtke bi se zatvorile, a radnici bi otisli na burzu.
Drzava bi trebala poticati konkurenciju, a ne gusiti je.
Drzava bi trebala poticati konkurenciju, a ne gusiti je.
Do točke kada profiti idu u nulu, tad su svi na gubitku.
Čini mi se da smo mi u takvom jednom razdoblju.
Do točke kada profiti idu u nulu, tad su svi na gubitku.
Čini mi se da smo mi u takvom jednom razdoblju.
[/quote]
Profit ne ide na nulu jer konkurencija dovodi do rasta produktivnosti.
Hrvatski problem je sto nema obrazovni sustav koji moze poduprijeti rast produktivnosti. Zbog toga se i otvaraju trgovacki a ne R&D centri.