ovdje će se puno novca izrotirati, koliko se izlaza planira napraviti ?
vanjski mu je obujam 74 metra.
Valjda opseg.
U pitanju je polumjer iliti radijus na hrvatskom 🙂 Ali ispravno si primjetio sramotnu razinu opće kulture pisca članka. 😉
Rotor je inače posljednji bastion trijumfa vještine, znanja i inteligencije nad nesposobnosti, prosječnosti i debilizmu u prometu. Fascinantno je kako vozači koji posjedju karakteristike iz prvo navedene kategorije kroz rotor prolaze brzo i elegantno, dok se ova druga kategorija pati i muči.
U zadnjih 5-10 godina doduše porastao je broj ovih problematičnih koji se guraju u lijevu traku pa kvare doživljaj, u kompletu sa govnarima koji oduzimaju prednost, ponajviše oni koji ulaze iz Avenije Dubrovnik.
Problem je u špici kada zbog prevelikog prometa rotor gubi funkcionalnost, no prvo navedena kategorija vozača ionako ne prometuje u to vrijeme tako da je u stvari sve OK.
Nadogradnja će bitno umanjiti problem gužve i rasteretiti glavni prometni pravac, no pitanje je što će biti sa semaforima koje genijalci planiraju staviti na rotor: tim potezom se rotor pretvara u besmisleno nefunkcionalno raskrsće. Ah, bumo vidli.
U pitanju je polumjer iliti radijus na hrvatskom 🙂 Ali ispravno si primjetio sramotnu razinu opće kulture pisca članka. 😉
Rotor je inače posljednji bastion trijumfa vještine, znanja i inteligencije nad nesposobnosti, prosječnosti i debilizmu u prometu. Fascinantno je kako vozači koji posjedju karakteristike iz prvo navedene kategorije kroz rotor prolaze brzo i elegantno, dok se ova druga kategorija pati i muči.
U zadnjih 5-10 godina doduše porastao je broj ovih problematičnih koji se guraju u lijevu traku pa kvare doživljaj, u kompletu sa govnarima koji oduzimaju prednost, ponajviše oni koji ulaze iz Avenije Dubrovnik.
Problem je u špici kada zbog prevelikog prometa rotor gubi funkcionalnost, no prvo navedena kategorija vozača ionako ne prometuje u to vrijeme tako da je u stvari sve OK.
Nadogradnja će bitno umanjiti problem gužve i rasteretiti glavni prometni pravac, no pitanje je što će biti sa semaforima koje genijalci planiraju staviti na rotor: tim potezom se rotor pretvara u besmisleno nefunkcionalno raskrsće. Ah, bumo vidli.
[/quote]
koliko sam pratio, mislim da će se raditi u dva nivoa, tako da semafori neće usporavati protok, takvih sličnih rješenja ima po velikim europskim gradovima, pa nije to naš originalni izum, mi smo tu da samo prepisujemo, ako uspijemo pravilno, to je veliki uspjeh
U pitanju je polumjer iliti radijus na hrvatskom 🙂 Ali ispravno si primjetio sramotnu razinu opće kulture pisca članka. 😉
[/quote]
Nazalost, svjedoci smo sve vecih i vecih nebuloza “novinara” koji nas svakodnevno caste za biserima. Nedavno je u jednom clanku o zelju, na naslovnici bila slika kelja :). A jos je vjerojatno nekima u sjecanju ostao clanak prije IPO HTa gdje je novinar napisao da je P/E 8%
Sto se tice rotora/kruznih tokova, u zadnjih par godina kod mene u gradu je napravljeno jedno 5kom, nekada nesnosne guzve, danas uzivancija za voznju. Jedino sto mi nisu jasni ljudi koji izlaze iz kruznog toka bez zmigavca. Zar ti je tako hebeno tesko lupiti po tom komadicu plastike koji ti je odmah pored ruke.