Da je vladajuce briga za male ljude poduzeli bi odavno sve mjere da se zaustavi iseljavanje iz zemlje..a ovo mazanje ociju o sigurnosti u prometu,bla,bla…sve sa ciljem vecih kontrola,vecih kazni i boljeg punjenja proracuna za njih i njihove uhljebe,nemojte se zavaravati!! isti drek,samo drugi celofan!!
Može netko juriti i 250 km/h te negdje u Lici napraviti pauzu, točenje goriva ili kavica… i imati prosjek brzine od 130km/h.
Ja se ponadao velikoj promjeni u vezi cijene kao recimo u Austriji….9 eura za 7 dana i vozi koilko hoces i kamo hoces…pa cak i SLO nije skupa 15 eurica za 10 dana voznje…..ali ipak nis od toga nego smislili nacin kako jos novaca izvuc od ljudi…… 🙁 🙁
KAD CE SE NETKO SJETIT UGLEDAT NA TE ZEMLJE KAD JE PLACA RADNICIMA U PITANJU?????
Da je vladajuce briga za male ljude poduzeli bi odavno sve mjere da se zaustavi iseljavanje iz zemlje..a ovo mazanje ociju o sigurnosti u prometu,bla,bla…sve sa ciljem vecih kontrola,vecih kazni i boljeg punjenja proracuna za njih i njihove uhljebe,nemojte se zavaravati!! isti drek,samo drugi celofan!!
da je njima do sigurnosti, smanjili bi u ovih 20-ak godina sva davanja pri kupnji automobila i dozvolili građanima da lagano izmjene vozni park, podmlade ga na prosjek 6-8 godina umjesto sadašnjih 13, toliko o brizi uhljeba o životima i sigurnosti građana
Koliko mi je poznato, isto nije dozvoljeno u EU jer je isto pokusala uvesti i Francuska i Spanjolska pa nisu uspjeli.
7 ili 10 ili 15 €… za tjedan ili deset dana, ne znači ništa odnosno puno, onome tko samo prolazi kroz zemlju i vraća se dva-tri tjedna kasnije. Ja sam uvijek računao, da 200 km Slovenije me košta 15,00 € plus 6,50 € za Karavanke tunel. Isto tako je bilo s Austrijom. Vignette plus Karawanke plus Tauerntunnel (9+11+6,50) isto za 200 km.
Problem naših autocesta nije brzina. Problem br.1 su ulazne kolone. Nakon ulaza, očito iziritiran čekanjem uvijek se nađe bar jedan agresivan vozač. Vožnjom na repu i preticanjem desnim trakom agresivnost se na očigled prenosi na ostale sudionike prometa. To je doslovno lančana reakcija. Vinjete bi taj problem riješile jer se ti ulazni i izlazni čepovi nebi stvarali. To lako vidite ako se vozite Zg zaobilaznicom, isti protok prometa, međutim nakon ulaska na a1 vozači mijenjaju stil vožnje.
Problem br.2 ne prilagođavanje brzine uvjetima na cesti. Autoceste prolaze kroz područja potpuno različitih voznih uvjeta, sa suhog i sunčanog područja u maglovito, kišno i sniježno isti dan. No neki vozači se uvijek voze 130, iako je na suhom i sunčanom garant manja opasnost vožnja 200km/h nego 130 na mokrom i u lošoj vidljivosti.
Dakle najavljenje ideje su samo još jedno pranje love koje će opet dovesti do povećanja broja djelatnika.
Uvedite vinjete, nemojte nam prodavati fore.