S obzirom da to sve moram plačati po EU naputku, volio bih i da su nam plače kao u EU pa da to sve možemo pratiti i platiti.!!!
strašno kakve birokratske budalaštine izmišljaju samo da ljudima otmu zadnje novce!!!
[emo_ljut][emo_palacd][emo_palacd][emo_palacd][emo_palacd]
Ama nema ovo veze sa EU, ovo je čisto punjenje proračuna. Kao moramo zadovoljiti ekološke standarde a kod nas ekologiju spali birokracija i politika na glasove i gluposti…
hehe, ajmo shortat najam a longat lizzing, dame damice sa certifikatima [emo_namigusa]
davno se spominjao porez na zrak, pa evo stigli smo, udahni-izdahni, u proračun namakni,
nije mi jasno zbog čega se izostavljaju štale, kada se zna da stoka krupnog zuba ispušta priličnu količinu CO2
Nakon nedavne objave podatka da 85 najbogatijih ljudi na svijetu posjeduje veći iznos bogatstva nego 3,5 miljarde onih s doljnjeg dijela dohodovne ljestvice, što je jedan od slikovitijih pokazatelja koliko je kapitalizam kao globalni društveno- ekonomski sistem nakaradan i nepravedan, pojavili su se komentari u kojima se priznaje činjenica da kapitalizam proizvodi goleme nejednakosti, no u isto vrijeme to se istiće kao cijena koju je potrebno platiti da bi se veliki broj ljudi i svjetskih regija izvuklo iz zone krajnjeg siromaštva te im se omogućio makar i vrlo ograničeni pristup materijalnom napretku kojeg kapitalistički sistem proizvodi, a kojeg isti inace ne bi imali ‘povlasticu’ okusiti.
Po takvom razumijevanju, kojeg bismo mogli označiti kao ‘trickle down’ efekt, vodecim kapitalistima mora biti omoguceno zgrtanje enormnog bogatstva jer konačna pozitivna posljedica takve nejednakosti jest prosjecan porast standarda onih najsiromašnijih.
U plastično oslikanom prijevodu ‘trickle down’ efekt kaže da današnji siromah koji kopa po kontenjeru za smeće u principu se bolje , raznovrsnije i obilnije hrani nego dobrostojeci pojedinac pred 100 godina. I to zato jer mu je kapitalistički napredak u proizvodnji hrane, vođen profitnim motivom, to omogucio.
Ovakva cinična interpretacija siromaštva i napretka zapravo logički proizlazi iz svih onih shvacanja koja opravdavaju goleme nejednakosti u kapitalizmu, a koja siromaštvu pristupaju kao fizičkoj i apsolutnoj, umjesto kao društvenoj i relativnoj mjeri.
Jer siromaštvo i potrebe koje čine da se netko osjeca siromašnim prije svega su društvenog, povijesnog i relativnog karaktera. Čovjek je društveno biće, njegove potrebe su društveno određene, njegovo dostojanstvo i samo-poštovanje ovise o priznanju i uvažavanju od strane drugih ljudi s kojima živi u istom društvu ili u istom vremenu (barem u okviru zapadnjačke kulturne tradicije i racionalizma; solarni jogi koji čitav život sjede na stablu i bleje u sunce ne poznaju (takav) pojam društvenosti pa onda ni siromaštva).
Dakle, društvene nejednakosti presudno su važne zašto je netko siromašan, bez obzira na njemu dostupnu materjalnu razinu standarda. Uz goleme društvene nejednakosti, koje su najuže povezane s materjalnim nejednakostima, siromašan čovjek ili skupina (klasa) prestaju biti jednakopravni članovi zajednice, onemogućeno im je da ostvare jednaka politička prava, kao i čitav niz ostalih ključnih prava koje kapitalizam vezuje uz ekonomsko bogatstvo i moć u širucem procesu komodifikacije ( pravo na lječenje, pravo na jednakost pred zakonom, pravo na obrazovanje, pravo na zdrav okoliš itd. .. u širenju tržišta i tržišnih principa sve više ovise o tome dal čovjek ima dovoljno novaca da ih kupi kao robe).
Dakle, kada netko kaže da je kapitalizam omogucio siromašnima tu sreću da uopće postanu siromašni te da egalitarniji poretci (poput socijalizma) sigurno ne mogu osigurati takvo materjalno obilje, tehnički napredak i hiperprodukciju roba koja se u kapitalizmu u krajnjoj liniji slijeva i do siromašnih, taj uopće ne razumije ili se samo pravi da ne razumije koliko je prihvatljiva mjera materjalne jednakosti važna da bi se ljudi međusobno poštovali, ostvarili solidarnost, prijateljstvo i ljubav. Jer kad nema poštovanja i solidarnosti, kad iz golemih razlika u materjalnom statusu proizlaze i razlike u pravima, tada siromaštvo postaje moralna i politička nepravda koju je potrebno, makar i sliom, dokinuti.
Ipak, ironija kapitalizma je u tome što sve veći broj ljudi i regija silom njegove nezaustavljive logike širenja ukljucuje u vlastiti poredak, cime ih uvodi u moralnu i političku dimenziju nepravde koja ga pokrece. Samim time kapitalizam namece pred sve veci broj ljudi imperativ borbe protiv nepravdi koje imanentno proizvodi a koje nisu unutar njega dokidive. Taj imperativ ostaje dakako implicitan sve dok se ne objasni i politički artikulira njegova logika onoj većini koju kapitalizam i dalje uspjeva ideološki uvjeriti da stvari za njih mogu biti i drugačije, da oni nisu ta većina koja je unutar njega vječno osuđena da ima manja prava..
S obzirom da to sve moram plačati po EU naputku, volio bih i da su nam plače kao u EU pa da to sve možemo pratiti i platiti.!!!
laže vam tko vam kaže da to traži eu. certifikati za sve građevine nisu obvezni nigdje osim u sdp-ovoj igraonici za harač-iživljavanje, kolokvijalno zvanom republika hrvatska.
Stiže još jedan certifikat: Koliko vaša nekretnina ispušta ugljičnog dioksida!
“certifikat za CO2 , najam , lizing”
Čak 572 poreza ,
“Fiskalizacija” ,
“Legalizacija”,
“ Certifikat energetski”,
plin ,struja , voda….
Takvu pošast Hrvati nisu doživjeli od stoljeća sedmog.
Ovi su gori i od Franje Tahija,
oporezuju jače nego što su oporezivali Turci,
gori su od skakavaca…
certifikat za potrošeni zrak koji udišemo, certifikat za trošenje prostora našeg opsega tijela i ostalog, to više nije ni za pisat a kamoli za bilo kakve komentare, uništiti će nas još do kraja njihovog mandata, užas