suprmx vozarina opet up – $16.800. SVAKI dan raste, malo po malo…
Ali nažalost bih dodao, cijena ULPL svaki dan pada, malo po malo …….. [cry] [cry] [cry]
Ali nažalost bih dodao, cijena ULPL svaki dan pada, malo po malo …….. [cry] [cry] [cry]
[/quote]
bojim se da je to famozno praćenje cijene atpl, koja pada. dok jdpl i tnpl rastu, mm iz ulpl koriste svaku izliku da još malo padnu (pa makar to bilo debilno praćenje padajuće cijene atpl)
Ali nažalost bih dodao, cijena ULPL svaki dan pada, malo po malo …….. [cry] [cry] [cry]
[/quote]
Ovo je praktično ATL osim samog kratkog uvrštenja ULPL-a na burzi, a trguje se ispod nominale !?
… a vani su prosli tjedan brodari opet zestoko rasli
http://www.poslovni.hr/Forum/ForumDownloads.aspx?attID=49285
nazalost, likvidnost hr trzista je i dalje mala, pa smo tu gdje jesmo…
Prioćenje – Carina Pekinga (13.10.2011)
… do kraja rujna 2011.god. IZVOZ JE PORASTAO 17% a IZVOZ 21%.
Osnovna djelatnost Uljanik Plovidbe d.d. je pomorski prijevoz tereta kroz upravljanje flotom od 3 broda za prijevoz rasutih tereta i 5 tankera. Svi su brodovi dani u dugoročni najam prvoklasnim unajmiteljima i plove morima diljem svijeta.
Zahvaljujući dobivenim certifikatima za pružanje usluga i vođenja brodova za prijevoz rasutih tereta (bulk carriers) i tekućih tereta (tankers), osposobljeni smo za samostalno vođenje kompletnog managementa vlastite flote te smo sposobni preuzeti upravljanje i nad brodovima u tuđem vlasništvu. Naše iskustvo i know-how rezultiraju vrlo visokom efikasnošću u korištenju brodova čija je razina od oko 355 dana u godini, vrlo visoka i u okviru svjetski poznatih brodara.
Osim navedenih brodova u vlasništvu Uljanik Plovidbe d.d., naručen je i još 1 tanker za prijevoz nafte i naftnih prerađevina u riječkom brodogradilištu 3. Maj koji će biti isporučen do kraja 2011. godine i još 4 broda za prijevoz rasutih tereta u pulskom brodogradilištu Uljanik koji će biti isporučeni do 2013. godine.
Od 2004. godine do danas investirala je preko 350 milijuna američkih dolara u obnovu i povećanje vlastite flote. Time je društvo zaslužilo titulu hrvatskog brodara s najmlađom flotom, prosječne starosti brodova od 4 godine, koja ujedno glasi kao jedna od najmlađih i u svjetskim razmjerima. S ponosom ističemo da 7 brodova ima Pulu kao matičnu luku i vije hrvatsku zastavu.
To znači ukupno 10 brodova (4 dry + 6 tankera).
A prosječna starost će se sa sadašnjih 4 god spustiti valjda ispod 3 godine.
Nije loše.
Čekamo izvještaje.
Evo i FI! Nisam ga ni sam još stigao prostudirati! [rolleyes]