ULPL (Uljanik plovidba d.d.)

Naslovnica Forum Tržište kapitala Hrvatska ULPL (Uljanik plovidba d.d.)

Forum namijenjen svim temama vezanim za dionice, obveznice i druge vrijednosne papire te trgovanje istima u Hrvatskoj.


suprmx vozarina opet up – $16.800. SVAKI dan raste, malo po malo…

Ali nažalost bih dodao, cijena ULPL svaki dan pada, malo po malo …….. [cry] [cry] [cry]



suprmx vozarina opet up – $16.800. SVAKI dan raste, malo po malo…

Ali nažalost bih dodao, cijena ULPL svaki dan pada, malo po malo …….. [cry] [cry] [cry]
[/quote]

bojim se da je to famozno praćenje cijene atpl, koja pada. dok jdpl i tnpl rastu, mm iz ulpl koriste svaku izliku da još malo padnu (pa makar to bilo debilno praćenje padajuće cijene atpl)

kakve su prognoze kolega forumaša za ovu dionicu?
hoće li okrenuti trend i kada?



suprmx vozarina opet up – $16.800. SVAKI dan raste, malo po malo…

Ali nažalost bih dodao, cijena ULPL svaki dan pada, malo po malo …….. [cry] [cry] [cry]
[/quote]

Ovo je praktično ATL osim samog kratkog uvrštenja ULPL-a na burzi, a trguje se ispod nominale !?

MODERATORI SU ME ISKLJUČILI ! Sve što sam pisao i pišem je osobno mišljenje bez odgovornosti.

da, svi mi se čudimo cijeni… [bye]

… a vani su prosli tjedan brodari opet zestoko rasli

http://www.poslovni.hr/Forum/ForumDownloads.aspx?attID=49285

nazalost, likvidnost hr trzista je i dalje mala, pa smo tu gdje jesmo…

moji postovi nisu nagovor na kupnju ili prodaju, već su izraz osobnog mišljenja

dioničar, 19.10.2011. u 20:15

Prioćenje – Carina Pekinga (13.10.2011)
… do kraja rujna 2011.god. IZVOZ JE PORASTAO 17% a IZVOZ 21%.

Osnovna djelatnost Uljanik Plovidbe d.d. je pomorski prijevoz tereta kroz upravljanje flotom od 3 broda za prijevoz rasutih tereta i 5 tankera. Svi su brodovi dani u dugoročni najam prvoklasnim unajmiteljima i plove morima diljem svijeta.

Zahvaljujući dobivenim certifikatima za pružanje usluga i vođenja brodova za prijevoz rasutih tereta (bulk carriers) i tekućih tereta (tankers), osposobljeni smo za samostalno vođenje kompletnog managementa vlastite flote te smo sposobni preuzeti upravljanje i nad brodovima u tuđem vlasništvu. Naše iskustvo i know-how rezultiraju vrlo visokom efikasnošću u korištenju brodova čija je razina od oko 355 dana u godini, vrlo visoka i u okviru svjetski poznatih brodara.

Osim navedenih brodova u vlasništvu Uljanik Plovidbe d.d., naručen je i još 1 tanker za prijevoz nafte i naftnih prerađevina u riječkom brodogradilištu 3. Maj koji će biti isporučen do kraja 2011. godine i još 4 broda za prijevoz rasutih tereta u pulskom brodogradilištu Uljanik koji će biti isporučeni do 2013. godine.

Od 2004. godine do danas investirala je preko 350 milijuna američkih dolara u obnovu i povećanje vlastite flote. Time je društvo zaslužilo titulu hrvatskog brodara s najmlađom flotom, prosječne starosti brodova od 4 godine, koja ujedno glasi kao jedna od najmlađih i u svjetskim razmjerima. S ponosom ističemo da 7 brodova ima Pulu kao matičnu luku i vije hrvatsku zastavu.

http://www.zse.hr/userdocsimages/novosti/dplvt14b1EYy40umGTLUkA==.pdf


http://www.zse.hr/userdocsimages/novosti/dplvt14b1EYy40umGTLUkA==.pdf

To znači ukupno 10 brodova (4 dry + 6 tankera).
A prosječna starost će se sa sadašnjih 4 god spustiti valjda ispod 3 godine.
Nije loše.
Čekamo izvještaje.

Imam ADPL, ARNT, DLKV, HRDH, RIVP, SLRS, SUKC, TKPR, ULPL, VART Ovo nije savjet niti nagovor ni na kakvu akciju na tržištu kapitala.

Evo i FI! Nisam ga ni sam još stigao prostudirati! [rolleyes]

Kolega, ovo je izvješće brodogradilišta Uljanik, a ne Uljanik plovidbe [huh]

New Report

Close