Oznaka | Vrijednost | Promet | Količina | Kupovna | Prodajna | Promjena |
---|---|---|---|---|---|---|
ULPL | 15,20 | 228 | 15 | 15,20 | 15,50 | 0,00% |
http://www.zse.hr/userdocsimages/financ/ULPL-fin2011-1H-NotREV-K-HR.pdf
Po ovome će im sredstva iz dokapitalizacije biti nužna, samo mi nisu jasni jer isplaćuju dividendu(veći dio sebi), zadužuju se(540 mil. kn kapitala a 900 mil. kn kredita), te sada povlaštena dokapitalizacija uz pad prihoda i čak su poslovali sa gubitkom uz vrlo niske vozarine a ne očekuje se u narednih godinu ili dvije oporavak sektora.
…
Poslovni prihodi za razdoblje I-VI 2011. godine ostvareni su u visini od 99,4
milijuna kuna dok su u istom razdoblju 2010. godine ostvareni u iznosu od 154,0
milijuna kuna. Prihodi od vozarina ostvareni su u nižem obimu u odnosu na 2010.
godinu zbog nastavka trenda nižih cijena vozarina na tržištu brodskog prostora kao
i zbog boravka tri broda na redovnom dokovanju tijekom prvog tromjesečja 2011.
….
p.s.nema dionice ULPL-r-a, bio sam pisao o dokapitalizaciji pa sam komentirao izvješće i postupke uprave. Nije poziv na kupnju ili prodaju dionice.
zadužuju se vani po 2,5% kamati u prosjeku.
zadužuju se vani po 2,5% kamati u prosjeku.
Vidite, povoljno je to ali "u ovim zanimljivim vremenima" se zaduživati i isplaćivati dividendu te kupovati vlastite dionice("dijeliti zaslužnim") te sada raditi povlaštenu dokapitalizaciju uz isključenje drugih dioničara ide u smjeru stjecanja vlasništva(gramzivost) a trebalo bi više bazirati na poslovanje i korporativno upravljanje.
Problemi "uz krizu i recesiju" mogu dovesti do provalije te bi trebali biti vrlo oprezni uz optimalnu bilancu, dakle moje mišljenje ide u smjeru stabilizacije i smanjivanja duga, ovo stanje sa niskim vozarinama može potrajati a svjetsko gospodarstvo usporeno raste.
http://www.zse.hr/userdocsimages/financ/ULPL-fin2011-1H-NotREV-K-HR.pdf
Po ovome će im sredstva iz dokapitalizacije biti nužna, samo mi nisu jasni jer isplaćuju dividendu(veći dio sebi), zadužuju se(540 mil. kn kapitala a 900 mil. kn kredita), te sada povlaštena dokapitalizacija uz pad prihoda i čak su poslovali sa gubitkom uz vrlo niske vozarine a ne očekuje se u narednih godinu ili dvije oporavak sektora.
…
Poslovni prihodi za razdoblje I-VI 2011. godine ostvareni su u visini od 99,4
milijuna kuna dok su u istom razdoblju 2010. godine ostvareni u iznosu od 154,0
milijuna kuna. Prihodi od vozarina ostvareni su u nižem obimu u odnosu na 2010.
godinu zbog nastavka trenda nižih cijena vozarina na tržištu brodskog prostora kao
i zbog boravka tri broda na redovnom dokovanju tijekom prvog tromjesečja 2011.
Vidi, vidi…something happened on the way to heaven? Nikada necu da svatim zasta je problem naciniti ispravnu procenu kad stvari vec idu krivim smerom i postoji jasno uzpostavljen trend? Tada uvek krene ista prica o historijskim fundamentima, prosloj dividendi i sl. Pitam se, zar je tako tesko zamisliti buducnost, al realnu, nepatvorenu buducnost kad postoje jasne smernice za istu?ita), te sada povlaštena dokapitalizacija uz pad prihoda i čak su poslovali sa gubitkom uz vrlo niske vozarine a ne očekuje se u narednih godinu ili dvije oporavak sektora.
…
Poslovni prihodi za razdoblje I-VI 2011. godine ostvareni su u visini od 99,4
milijuna kuna dok su u istom razdoblju 2010. godine ostvareni u iznosu od 154,0
milijuna kuna. Prihodi od vozarina ostvareni su u nižem obimu u odnosu na 2010.
godinu zbog nastavka trenda nižih cijena vozarina na tržištu brodskog prostora kao
i zbog boravka tri broda na redovnom dokovanju tijekom prvog tromjesečja 2011.
[/quote]
Vidi, vidi…something happened on the way to heaven? Nikada necu da svatim zasta je problem naciniti ispravnu procenu kad stvari vec idu krivim smerom i postoji jasno uzpostavljen trend? Tada uvek krene ista prica o historijskim fundamentima, prosloj dividendi i sl. Pitam se, zar je tako tesko zamisliti buducnost, al realnu, nepatvorenu buducnost kad postoje jasne smernice za istu?
Mene zanima zašto HANFA, koja bi trebala reagirati u slučaju malverzacija sa dionicama, u slučaju ULPL-R-A, to ne čini.
Naime, MM otkad je uveden, koči rast ove dionice, i gura je na koljena.
Je li to zadaatk MM-a? Nije. Gdje je HANFA? Nema je.
Nadalje, objavljen je datum sazivanja skupštine kao i namjera dvojbenog dokapa. Gdje je HANFA?
Zašto bi mali dioničari išta prijavljivali HANFI, kada je Uljanik plovidba svoje namjere jasno obznanila?
Je li HANFA regulator, ili ona pomaže lopovluku?
Ima li HANFA dvostruka mjerila, ili za pojedine dionice ne vrijede odredbe ZTD-a?
sramota!
Za ovaj pad nema nikakvog razloga. Naprotiv, ide dokap, ljudi, ide i podjela drugog dijela dividende…
Po meni cijena mora odraditi pad do 420kn a dalje nemam pojma jer ne poznajem firmu
zadužuju se vani po 2,5% kamati u prosjeku.
vjerovatno su se zaduživali u Francima pa već gube 60% na kamatama.
Vidim cijelo jutro se natežete s MM na asku kao prvi postavljeni ?
Najprije ste ga potopili na 510, a sada je opet prvi na 516 !
Jučer je malo kupovao po 500 pa prodavao po 500 i tako u krug.
U čemu je fora s tim MM ?
U čemu je fora s tim MM ?
Izbaciti sve nepoželjne (hint: mali dioničari).
Inače, uskoro će dividenda…