od prošle godine su uveli porez na dividendu
do 3000kn nema dodatnog poreza
do 3000-6000 kn 2%
preko 6000 kn 4%
to je bio krizni porez, toga vise nema
Bas gledam stare naloge koje sam davao…samo da vas podsjetim za sto je ova dionice sposobna
22.05.2009 sam kupio dionice po 573kn
27.05.2009 sam ih prodao po 789kn
da,znam da je ovo bilo prije skoro 2 godine ali ovo ce se kad tad ponovit,u 3-4 dana ova dionica moze odradit strelovit rast
kada ce to biti dali sutra ili nagodinu ne znam ali ja ju ne dam i na srecu mogu cekat.Svake godina ULPL ostvaruje sve vecu i vecu dobit,isplacuje odlicne dividende i mislim da moze dugorocno samo u jednom smijeru
Rast temeljen na čemu? Snovima o nekim lepim i srećnim prošlim vremenima…
Opet lelekanje u prazno, argumenti kolega, samo oni uz ispravnu procenu donose zaradu.
Ne more se protiv trenda, barem ne u dugom roku… nažalost ili nasreću.
Btw. ja sam jučer našao dve zanimljive kompanije izlistane na američkoj berzi koje dobro posluju u bulk sektoru i to unatoč krizi i jednu manju tankersku… sve ostalo je sprženo ko saharski pesak. Vi (pritom mislim na većinu sagovornika na ovom topicu) kako vidim, niste si dali ni trunke truda… a šta se tiče dna na grafovima, to je veoma upitno jer na nekom većem tajmfrejmu grafovi izgledaju još i gore, a isto su neki mislili i pre koji mesec, da je dno dosegnuto, a od tada su cene pale još 20-30 odsto. Zato ne poeistovećujte pojmove tehničkog dna i suport zone, to nije isto, iako ponekad more biti. Naime, more da se desi kao šta je već bilo u historiji da jači oporavak vozarina ne usledi za 5 ili čak i više godina, a u takvoj situasiji mogu da prežive samo oni sa dobrom diversifikacijom poslovanja prema drugim sektorima i oni sa malo ili ništa duga… sve ostalo je filosofiranje i snivanje snova. A opet, šta pre, zaduženi do guše propanu, to će pre doći do pada ponude brodskog prostora i rasta potražnje…, a time i rasta cena vozarina. Naravno, treba u obzir uzeti i novogradnje i nedovršene brodove na navozima. Simple as that.
Na kraju, budite srećni šta je akcionarska sturktura takva kakva jest, jer da je malo heterogenija i da nema stalnih akrobacija tresora i uprave, ova akcija bi se već odavna tržila po bitno nižim cenama…
I na kraju danas će u aftermarketu DRYS objaviti resultate, no on već odavna nije pure bulk play, već kod njega znatno više vrede oil-rigovi od brodarskog poslovanja. Takodje, apelujte na upravu neka objavi visinu cena vozarina i vremenski rok trajanja trenutnih ugovora, to bi bitno olakšalo valusaije i u znatnoj meri rasplinulo spekulasije koje se ovde neretko susreću. Lep pozdrav.
@ fotije
Ne želim polemizirati s Vama, iako Vaše tvrdnje stoje. Recite mi koji je Vaš motiv da svakodnevno ponavljete istu priču? To što ste napisali jedanput, ne trebate više. Dovoljno smo pametni da sami donosimo odluke. Vaši komentari postaju kontraproduktivni navlaće na drukanje. Svi koji imamo dionice ULPL pratimo situaciju na brodarskom tržištu i ne treba nam neki dobročinitelj kako bi nas nagovarao na prodaju. Još jednom Vas molim da kažete motiv Vašeg svakodnevnog ponavljanja, jer pomalo postajete dosadni? I zašto Vas nema na forumima drugih brodara?
@ fotije
Ne želim polemizirati s Vama, iako Vaše tvrdnje stoje. Recite mi koji je Vaš motiv da svakodnevno ponavljete istu priču? To što ste napisali jedanput, ne trebate više. Dovoljno smo pametni da sami donosimo odluke. Vaši komentari postaju kontraproduktivni navlaće na drukanje. Svi koji imamo dionice ULPL pratimo situaciju na brodarskom tržištu i ne treba nam neki dobročinitelj kako bi nas nagovarao na prodaju. Još jednom Vas molim da kažete motiv Vašeg svakodnevnog ponavljanja, jer pomalo postajete dosadni? I zašto Vas nema na forumima drugih brodara?
A gde ja i šta ponavljam, ja ukazujem na realne probleme ove kompanije. Mene ULPL uopšte ne zanima kao ulaganje i nikada ne bi imao akciju u portfoliu u kojoj uprava manipuliše cenom akcije na ovu razinu likvidnosti, sa ovolikom razinom duga i u segmentu sa ovako negativnim trendovima uprkos dugoročno ugovorenim vozarinama. Netransparentnost nisam ni pomenuo, a to je najveći problem jer svaka inostrana brodarska kompanija javno obznanjuje vozarine i period ugovoranja istih. Zašta je to kod ULPL i ostalih domaćih brodara problem, zaista ne znam…. no ne bi trebao biti. Ja znam da je to vama verovatno u najmanju ruku čudno, no ja bi jako želeo da se neko nadje s kvalitetnim protuargumentima i uveri me u suprotno, da sam u krivu. No, ono šta čitam su petparački komentari i provokasije koje ne kažu ni reč o trenutnom poslovanju i budućim očekivanjima nego uobičajeno kuknjava o pesimizmu i besparici. Niko da pomene 4 bulk novogradnje ugovorene do 2013. i načini procenu kako i jel uopšte moguće na ovu razinu duga i visinu vozarina to isfinansirati. Mislim da bi se svaki kvalitetan topic trebao sastojati od dobrih i konstruktivnih rasprava na temu, a ne od 100 bezveznih infromasija, kome je i kada isplaćena dividenda i sl.
Osobno smatram da je ULPL najprecenjenija brodarska akcija na lokalnom marketu, barem relativno i to uprkos dosadašnjim profitima i to mi nije logično niti održivo i zato moji komentari. Za razliku od JDPL koji nije ni izbliza zadužen, ATPL koja ima prilično diverzifikovano poslovanje i TNPL koja ima bolje raspodeljenu flotu izmedju bulk i large tanker segmenta, očekujem da na dulji rok ova akcija mora biti korigovana i svedena na bitno niže vrednosti. Po meni je problem relativno i apsolutno visok dug i ja samo ukazujem na opasnost istog, a naravno tek ćemo da vidimo kako će sve skupa da svrši i jesam li bio u pravu. Lep pozdrav.
@ fotije
Ne želim polemizirati s Vama, iako Vaše tvrdnje stoje. Recite mi koji je Vaš motiv da svakodnevno ponavljete istu priču? To što ste napisali jedanput, ne trebate više. Dovoljno smo pametni da sami donosimo odluke. Vaši komentari postaju kontraproduktivni navlaće na drukanje. Svi koji imamo dionice ULPL pratimo situaciju na brodarskom tržištu i ne treba nam neki dobročinitelj kako bi nas nagovarao na prodaju. Još jednom Vas molim da kažete motiv Vašeg svakodnevnog ponavljanja, jer pomalo postajete dosadni? I zašto Vas nema na forumima drugih brodara?
Pa fotije Vam niti na jednoj dionici ne piše pozitivno. Uvijek kada se pojavi očekujte kuku i lele, čovjek je takav po prirodi, pesimista je ili totalno iskompleksiran. [rolleyes]
@fotije
Dug nije problem ako se zna i može servisirati.
Dug je jeftiniji od kapitala. (da, dobro ste pročitali)
Da je ta flota financirana isključivo kapitalom, dividenda bi bila puno manja.
Što ti vrijedi što JDPL nema duga, kad ne zna zaraditi pare ni za dividendu na kapital, a kamoli za pokriće dugova.
Disclaimer: imam puno ULPL, imam je dugo, imat ću je i više i još jako dugo
@fotije
Dug nije problem ako se zna i može servisirati.
Dug je jeftiniji od kapitala. (da, dobro ste pročitali)
Da je ta flota financirana isključivo kapitalom, dividenda bi bila puno manja.
Što ti vrijedi što JDPL nema duga, kad ne zna zaraditi pare ni za dividendu na kapital, a kamoli za pokriće dugova.
Disclaimer: imam puno ULPL, imam je dugo, imat ću je i više i još jako dugo
Slažem se! Npr. Franck ima keša kao "šuge" na računu, a dividenda godinama oko 1 ili 1,5% na cijenu. Kakve koristi za dioničare od toga?
Preporučio bih Vam da bolje proučite poslovanje ATPL i TNPL jer Vaši zaključci o dobroj diverzifikaciji poslovanja ATPL, kao i boljoj raspodjeli flote TNPL nikako ne odgovaraju činjenicama. U konačnici, FI za 2010. pokazuju pravo stanje kod sve tri tvrtke. A JDPL neću ni komentirati.
ulpl upravo objavio da će predložiti ostatak dividende u visini 55kn! isplata će (nažalost) biti tek u srpnju, a skupština u lipnju.
ulpl upravo objavio da će predložiti ostatak dividende u visini 55kn! isplata će (nažalost) biti tek u srpnju, a skupština u lipnju.
Ha,ha,ha……..
Prvotravanjska šala.
ulpl upravo objavio da će predložiti ostatak dividende u visini 55kn! isplata će (nažalost) biti tek u srpnju, a skupština u lipnju.
Gdje je to objavljeno?