Oznaka | Vrijednost | Promet | Količina | Kupovna | Prodajna | Promjena |
---|---|---|---|---|---|---|
ULPL | 14,30 | 272 | 19 | 14,30 | 14,60 | 0,00% |
Netko se u otvaranju preračunao u vezi zadnjeg dana dividende!
Netko se u otvaranju preračunao u vezi zadnjeg dana dividende!
Jučer je bio zadnji dan, a isplata od 35 Kuna ide za 30 dana od prekosutra.
Jučer je bio zadnji dan, a isplata od 35 Kuna ide za 30 dana od prekosutra.
[/quote]
Isplata ide u roku od 30 dana od dana donošenja odluke o predujmu dividende, a odluka je donesena 04.03.2011. Znači zadnji rok za isplatu predujma dividende bio bi 04.04.2011, a može biti i ranije.
Jučer je bio zadnji dan, a isplata od 35 Kuna ide za 30 dana od prekosutra.
[/quote]
Malo gledam fundamenat ove akcije i mislim da je značajno precenjena odnosno da trenutno možda ne vredi ni polovinu cene po kojoj se trguje. Naime, gledam firmu koja deluje u istome segmentu ONAV i čija je market kapitalizacija manja od 17 mln. usd. Istina je da ova firma dosta manje zaradjuje, no to je posledica pada vozarina i većeg duga. No, mene brine obzirom da su spot vozarine mnogo manje od ugovorenih za product carriere, vidi mi se da bi se ULPL mogla naći u sličnoj poziciji, a kako je i bulk trenutno "out", ne vidim šta bi to moglo da utiče na rast cene. Koliko god ružno zvučalo očekujem pad prihoda, profitabilnosti i probleme sa finansiranjem dugova, a to će se verovatno negativno odraziti na cenu ove akcije.
Voleo bi čuti i vaša razmišlanja, ali temeljena na logičnim i razumnim argumentima.
@fotije
Dokle god ima brodova koji se mogu prodati za kešovinku do tad je dobro
Ne bi se baš kladil kontra teze da bi ove godine mogo otići još jedan
Onda će neki govoriti da kak to nema veze jer je amortiziran i slično
ali to je kak god okreneš jedan manje
To je jedini recept ovdje primjenjiv da bi se iskeširala dividenda
i prikrpale rupe i obaveze dok su vozarine pušiona
Voleo bi čuti i vaša razmišlanja, ali temeljena na logičnim i razumnim argumentima.
[lol]
Jučer je bio zadnji dan, a isplata od 35 Kuna ide za 30 dana od prekosutra.
[/quote]
Malo gledam fundamenat ove akcije i mislim da je značajno precenjena odnosno da trenutno možda ne vredi ni polovinu cene po kojoj se trguje. Naime, gledam firmu koja deluje u istome segmentu ONAV i čija je market kapitalizacija manja od 17 mln. usd. Istina je da ova firma dosta manje zaradjuje, no to je posledica pada vozarina i većeg duga. No, mene brine obzirom da su spot vozarine mnogo manje od ugovorenih za product carriere, vidi mi se da bi se ULPL mogla naći u sličnoj poziciji, a kako je i bulk trenutno "out", ne vidim šta bi to moglo da utiče na rast cene. Koliko god ružno zvučalo očekujem pad prihoda, profitabilnosti i probleme sa finansiranjem dugova, a to će se verovatno negativno odraziti na cenu ove akcije.
Voleo bi čuti i vaša razmišlanja, ali temeljena na logičnim i razumnim argumentima.
Vaš link
[/quote]
Ja se kolega nebih baš složio s Vama,mada je sve što ste naveli točno, ali ULPL je uspješno plovio i po gorem nevremenu, pa vjerujem da imaju dobru upravu koja će naći načina da sve ovo prebrodi jer su i sami vlasnici dobrog dijela dionica.
Vrjednos imovine je ipak znatno veća od trenutne cijene.
Možda nisam u pravu ali mislim da će mnogi brodari propasti, prije nego se ULPL nađe u ozbilnjim teškoćama.
Uostalom da su im na vidiku neki veći problemi nebi isplaćivali predujem dividende i naručivali nove brodove.
Živi bili pa vidjeli ali ako im cijena padne ispod 580 kn ja imama namjeru još dokupiti.
Lijep pozdrav!
Jučer je bio zadnji dan, a isplata od 35 Kuna ide za 30 dana od prekosutra.
[/quote]
Malo gledam fundamenat ove akcije i mislim da je značajno precenjena odnosno da trenutno možda ne vredi ni polovinu cene po kojoj se trguje. Naime, gledam firmu koja deluje u istome segmentu ONAV i čija je market kapitalizacija manja od 17 mln. usd. Istina je da ova firma dosta manje zaradjuje, no to je posledica pada vozarina i većeg duga. No, mene brine obzirom da su spot vozarine mnogo manje od ugovorenih za product carriere, vidi mi se da bi se ULPL mogla naći u sličnoj poziciji, a kako je i bulk trenutno "out", ne vidim šta bi to moglo da utiče na rast cene. Koliko god ružno zvučalo očekujem pad prihoda, profitabilnosti i probleme sa finansiranjem dugova, a to će se verovatno negativno odraziti na cenu ove akcije.
Voleo bi čuti i vaša razmišlanja, ali temeljena na logičnim i razumnim argumentima.
Vaš link
[/quote]
Ja se kolega nebih baš složio s Vama,mada je sve što ste naveli točno, ali ULPL je uspješno plovio i po gorem nevremenu, pa vjerujem da imaju dobru upravu koja će naći načina da sve ovo prebrodi jer su i sami vlasnici dobrog dijela dionica.
Vrjednos imovine je ipak znatno veća od trenutne cijene.
Možda nisam u pravu ali mislim da će mnogi brodari propasti, prije nego se ULPL nađe u ozbilnjim teškoćama.
Uostalom da su im na vidiku neki veći problemi nebi isplaćivali predujem dividende i naručivali nove brodove.
Živi bili pa vidjeli ali ako im cijena padne ispod 580 kn ja imama namjeru još dokupiti.
Lijep pozdrav!
[/quote]
A na temelju čega se ti toliko pouzdaješ u upravu? Pa ona je sve radila za sopstveni interes i dokape i kupovinu brodova etc… Naravno, koristi su imali i ostali akcionari kad je povoljan vetar tuko u jedra. Sad kad je vetar promenio smer, na naplatu dolaze gresi iz historije, a čini mi se da će mnogo da koštaju i njih i vas.
Prodaja imovine radi isplate dividende??? Svašta, nekako treba otplaćivati akcije koje je uprava nakupovala u poslednjih nekoliko godina i gurala (sad će se pokazati) irasionalne dokape. Krediti ih već odavna stišću, a para sve manje… Šta se tiče novogradnji, nije baš tako lako odustati od njih jer je to skup sport. Pa i ovaj ONAV koji sam naveo ima 4 novogradnje na koje čeka i verovatno bi odustali od njih, no to bi ih moglo poprilično stajati.
Daklem, moja je procena ako su vozarine pale, to znači da bi mogli padati i prihodi šta uz dane fixne dugove i troškove po njima, proizvodi znatno slabiji kešflou iz kojeg će biti sve teže finansirati iste te dugove. Naravno, u takvoj bi varijanti najpre stradali profiti, a firma bi doslovno u kratkome vremenu moga postati ozbiljan gubitaš.
I ovo ubrzano amortizovanje i prodaja broda nije bila slučajna, sem pokrića troškova kredita uprave za akcije u njihovim portolijima, amortizovan brod nije mogao da načini knjigovodstveni gubitak šta će teško biti izbeći ubuduće obzirom da većinu flote čine noviji brodovi, koji u knjigama očito je, znatno više vrede od cena na marketu.
Po mojoj proceni, omča se polako steže, a čini mi se da bi se stezanje zbog pada vozarina i u product carrier segmentu moglo ubrzati.
Dugoročno vozarine neće uvijek padati jer bi svi brodari propali.
Cijena Brodova i vozarina će se iznivelirati tako da opstanu naj sposobniji, a ULPL su dosat bili među najsposobnijim barem mađu našim brodarima a dobro su se nosilji i sa svjedskom konkurencijeom.
Nihov interes se poklapa sa interesom akcionara jer je i uprava među najvećim akcionarima.
Nitko nije većinski vlasnik tako da je prostor za malverzacije jako mali.
Sve ovo ne znači da sam ja u pravu ali bez rizika nema ni profita, a ULPL je rizk koji se po meni ipak može podnjeti.