Oznaka | Vrijednost | Promet | Količina | Kupovna | Prodajna | Promjena |
---|---|---|---|---|---|---|
ULPL | 13,31 | 24.806 | 1,864 | 13,00 | 13,60 | -3,55% |
Zna li netko koji su uvjeti za dokapitalizaciju ili mi netko može ostaviti link na kojem to mogu vidjeti?
Zna li netko koji su uvjeti za dokapitalizaciju ili mi netko može ostaviti link na kojem to mogu vidjeti?
Evo kume
http://www.zse.hr/novosti/986-07-ULPL_povecanje.doc
Pročitaj pa pitaj ako nešto nije jasno.
Zna li netko koji su uvjeti za dokapitalizaciju ili mi netko može ostaviti link na kojem to mogu vidjeti?
E, jesi lijen pogledati na ZSE [smiley5]
Čini se da je 3.800 kuna nešto što zadovoljava i kupnju i prodaju. Ali mi isto tako zvuči kao da se opet netko sa većim iznosom pomalo iskrcava. Sve što se pojavi na 3.800, poklapa; ispod ne ide.
03.09.
1. PAVLETIĆ DRAGUTIN 18.240 6,76 Osnovni račun
2. ŠORC DARKO 17.055 6,32 Osnovni račun
3. BUDISAVLJEVIĆ IGOR 15.279 5,66 Osnovni račun
4. ZEVNIK JANEZ 14.535 5,38 Osnovni račun
5. BRAJKOVIĆ ANTON 14.169 5,25 Osnovni račun
6. RADOLOVIĆ KARLO 13.153 4,87 Osnovni račun
7. FLORIČIĆ MARTINA 11.670 4,32 Osnovni račun
8. FLORIČIĆ KRISTIJAN 8.436 3,12 Osnovni račun
9. FONOVIĆ RENATO 7.538 2,79 Osnovni račun
10. BURŠIĆ SLOBODAN 7.528 2,79 Osnovni račun
Ukupno: 47,26
06.09.
Vlasnik računa Stanje [%] Vrsta računa
1. PAVLETIĆ DRAGUTIN 17.940 6,64 Osnovni račun ▼ -300 kom – 0,12%
2. ŠORC DARKO 17.055 6,32 Osnovni račun
3. BUDISAVLJEVIĆ IGOR 15.279 5,66 Osnovni račun
4. ZEVNIK JANEZ 14.535 5,38 Osnovni račun
5. BRAJKOVIĆ ANTON 14.169 5,25 Osnovni račun
6. RADOLOVIĆ KARLO 13.153 4,87 Osnovni račun
7. FLORIČIĆ MARTINA 11.670 4,32 Osnovni račun
8. FLORIČIĆ KRISTIJAN 8.436 3,12 Osnovni račun
▲9. BURŠIĆ SLOBODAN 7.528 2,79 Osnovni račun
▼10. FONOVIĆ RENATO 7.488 2,77 Osnovni račun ▼ – 50 kom 0,02%
Ukupno: 47,13
Tek je danas registrirana ova transakcija:
Dragutin Pavletić, direktor Uljanik Plovidbe d.d. dostavio je slijedeću Obavijest:
“Poštovani,
Na temelju članka 105. stavak 5. Zakona o tržištu vrijednosnih papira, ja, DRAGUTIN PAVLETIĆ, direktor ULJANIK PLOVIDBE d.d. sa sjedištem u Puli, Carrarina 6, prijavljujem:
– otpust 300 dionica ULJANIK PLOVIDBE d.d. sukladno Ugovoru o darovanju dionica od 14. kolovoza 2007. godine
UKUPNO OTPUŠTENIH DIONICA ………..…………………………… 300
POSTOTAK OTPUŠTENIH DIONICA U UKUPNOM KAPITALU …… 0,11%
UKUPAN BROJ DIONICA 17940 ………………………………………… 6,64%
UKUPAN BROJ GLASOVA ……………………..………………………… 6,67%
S poštovanjem,
Dragutin Pavletić”
Nova flota najveća je prednost pulske Uljanik plovidbe
Iako su ove godine odrađene dvije dokapitalizacije, nisu isključene i nove zbog financiranja gradnje brodova
Pulski brodar Uljanik plovidba drugi put ove godine povećava svoj temeljni kapital. Predloženu odluku o dokapitalizaciji trebala bi usvojiti glavna skupština društva sazvana za sredinu listopada, no objava informacija ostavila je trag na tržištu kapitala te je dovela do znatnog povećanja cijene dionica Uljanik plovidbe. Samo u kolovozu rast cijene iznosio je 11,3 posto. Prvom dokapitalizacijom temeljni je kapital povećan za 33 milijuna kuna na 108 milijuna kuna. Druga dokapitalizacija namjerava se izvršiti izdavanjem dionica privatnom ponudom, a temeljni kapital povećao bi se za 52 milijuna na 160 milijuna kuna.
Živahne dionice
Ukupno će biti izdano 130.000 novih dionica po cijeni od 400 kuna po dionici. Trenutna je tržišna cijena dionice 3785 kuna. Pravo na upis dionica ostvaruju dioničari društva u pripadajućem postotku udjela proporcionalnom udjelu u dotadašnjem temeljnom kapitalu, i to prema stanju na računima vlasnika vrijednosnih papira kod SDA 9. listopada ove godine. To je ujedno i jedan od razloga pomame za dionicama Uljanik plovidbe te rasta cijene. Tako je početkom prošlog tjedna Uljanik plovidba zabilježila gotovo 8 milijuna kuna dnevnog prometa. Za usporedbu, prijašnji maksimum ove godine iznosio je 6,2 milijuna kuna, no prosječan ovogodišnji dnevni promet bio je 637.000 kuna. Svrha dokapitalizacije je investiranje u obnovu flote brodova. Uljanik plovidba ima najnoviju flotu, objašnjava Ivan Soldo, analitičar Fime FAS. U svojoj floti imaju bulk carriere i tankere, a najstariji brod je izgrađen 2002. godine. Zanimljivo je, dodaje Soldo, da Uljanik plovidba gradi brodove u domaćim brodogradilištima i dobiva subvencije od države. S obzirom na zaduženja kompanije i narudžbe novih brodova, moglo se očekivati, smatraju upućeni, da će se odlučiti na dokapitalizaciju, a kako su naručena četiri broda, izgledno je da bi se u budućnosti kompanija mogla opet odlučiti za povećanje temeljnog kapitala kako bi financirala obnovu flote. Upućeni tvrde da će interes za upis dionica sigurno biti veliki, ako ništa drugo zato što mogu kupiti dionice po 10 puta jeftinijoj cijeni od tržišne. Cijena od 400 kuna po dionici u privatnoj ponudi prema mišljenju neimenovanog izvora možda je određena upravo zbog toga da bi bili sigurni da će izdanje biti uspješno, no ta zakonski određena minimalna cijena koja ne smije biti niža od nominalne već je praksa Uljanik plovidbe pa je tolika bila i cijena dionice u prvoj ovogodišnjoj dokapitalizaciji.
Još bolji rezultat
Nakon dokapitalizacije doći će do korekcije cijene kao što se to i prije događalo, smatra Soldo, ali će se brzo oporaviti na što će sigurno utjecati očekivanja rezultata za treći kvartal. Prognoza za brodare do konca godine je prema mišljenju analitičara još bolji rezultat. Rast Baltic Dry indeksa i cijena iznajmljivanja brodova, kao i povećan prijevoz brodovima zaslužni su za dobre rezultate brodara na svjetskom, pa tako i domaćem tržištu.
*Ivan Soldo i Fima FAS imaju interesa u dionicama Uljanik plovidbe
Neto dobit povećana čak pet i pol puta
Uljanik plovidba u prvom je polugodištu ostvarila neto dobit 167,1 milijun kuna što je čak pet i pol puta bolji rezultat od 29,9 milijuna kuna dobiti u istom razdoblju prošle godine. Tijekom ovog razdoblja došlo je do prodaje brodova iz vlastite flote od čega je ostvaren prihod od 152 milijuna kuna. Kako tvrtka posluje uglavnom na međunarodnom tržištu, čak 107,2 milijuna kuna prihoda dolazi od izvoza, dok na domaće tržište otpada 315.000 kuna.
Uljanik je nedavno zaključio ugovor o kupnji broda za prijevoz rasutih tereta – supramax, izgrađenog 2004. godine, čije se preuzimanje očekuje u rujnu ili listopadu, a kupnjom tog broda te njegovim uključenjem u flotu nastavlja se profiliranje tvrtke prema društvu specijaliziranom za prijevoz rasutih i tekućih tereta.