kolega Loris vi ste baš uporni u navlačenju da dionica nevalja da ste svaki dan aktivni,,
nikako da nadokupite neku količinu očito,, najbolje pređite u druge perspektivne dionice a ovdje pustite ekipu neka se topi u ovoj besperspektivnoj plovidbi sa jadnom dividendom u ovo doba krize,, pa se vratite kad bude ovo dobra prilika za ukrcaj za koju godinu :))
Kolega,
pa vi dividendu i visoku cijenu dionice ili i Jare i Pare ????
E moj hadeze.
Pa sta nije kupio na 560? mogao je pokupiti koliko je htio.
Ja sam uspio uhvatiti cak na 535.
Molio bih nekoga od iskusnijih kolega da da prognozu kretanja cijene u slijedećih nekoliko dana…
Hvala
RSI previsok, dionica na vrhu, dividenda već u cijeni ……MACAD još nije probijen, ali vjerojatno danas hoće pa sve ide prema ………….., naravno dolje !
P/E je nizak, ali dug/kapital je 140%, a BDI im neide u prilog, a MM još manje .
Ukoliko je dividenda 60 Kuna onda je neka mala matematika ovakva; 560 + 60 = 620 Kuna ili target !
[/quote]
pa zer želite reći da se jedino dividenda računa u izračunu cijene???
očito je došlo do zastoja, ne vidim kako bi mogla odraditi iznad 700 kn kad ju štopaju do 670 kn, sve ovisi koliki će biti drugi dio dividende i ako ne padne previše nakon prvog dijela, mogla bi do 700 kn za drugi, ali mislim da atpl mora prvo odraditi da bi ju ostali brodari počeli slijediti, tako to obično biva na zse
loris želi reći da mu je predujam od 35 kuna premalo i da želi da cijena dionice padne još malo kako bi taj iznos iznosio bar 80 kuna 25.03., a ukupna zarada po dionici ULPL ove godine bar 150 kuna. 😉
Istina je da je zarada preko 150 kn po dionici…i da BDI nije na ovim razinama dionica bi definitivno otišla preko 1.000kn…u ovim okolnostima možemo se samo nadati da gubitak u 2011. ne bude prevelik… zato je ova cijena realna…ili zato se neki žele iskrcati na ovim razinama…
a koliko to oni imaju brodova koji ovise o bdi-ju tj. kolko ih imaju koji ne ovise
Kao prvo – imaju 5 tankera i 3 dry bulka.
Od ta 3 bulka, mislim da niti jedan ne ovisi o BDI, odnosno da su svi na long-term contracts.
Zato su i imali toliku dobit.
Znalci?
P.S. Pomer je već u LAVERA (France)! Brzo su ga zapposlili. A nije ni čudo, sudeći po rastu cijene i potražnje za naftom.
a koliko to oni imaju brodova koji ovise o bdi-ju tj. kolko ih imaju koji ne ovise
http://www.uljaniksm.com/pages/flota/tankeri.php
a koliko to oni imaju brodova koji ovise o bdi-ju tj. kolko ih imaju koji ne ovise
http://www.uljaniksm.com/pages/flota/suhi-tereti.php