ULPL (Uljanik plovidba d.d.)

Naslovnica Forum Tržište kapitala Hrvatska ULPL (Uljanik plovidba d.d.)

Forum namijenjen svim temama vezanim za dionice, obveznice i druge vrijednosne papire te trgovanje istima u Hrvatskoj.


ma meni je sve to skupa jadno.
kada dionica po svim pokazateljima mora biti daleko više, čemu i nakon odluke o ovoj sjajnoj dividendi (i to tek predujmu!) ovako niske razine?
please, neka mi netko objasni, da mogu shvatit…

Kolega bez brige ako si unutra, danas je 04.03. i nikome se još ne žuri na ovom nelikvidnom tržištu da diže cijenu. Do dividendnog dana ima još skoro cijela tri tjedna. Ne ide zarada "preko noći"! Bitno je da firma pozitivno posluje i da se profesionalno vodi, a sve ostalo ide samo od sebe.

Ja mislim da idemo lagano do 700.Predujam od 35 kuna ,po meni znaci da ce puni iznos za ovu godini biti 70-ak kuna dividende.
To je samo cetrdesetak mil. kuna. To nije ni 50% dobiti.


Ja mislim da idemo lagano do 700.Predujam od 35 kuna ,po meni znaci da ce puni iznos za ovu godini biti 70-ak kuna dividende.
To je samo cetrdesetak mil. kuna. To nije ni 50% dobiti.


U većini slučajeva do sada predujam je gotovo uvijek bio oko polovice cjelokupnog iznosa.


p/e ~ 5,2
ako netko zna dionicu sa istim ili manjim omjerom neka slobodno napiše
Nikog ne nagovaram, čak bi bilo dobro da malo padne pa da jeftinije dokupim.


Zar nije P/E 3,74?

Ne budi nula od čovjeka. Budi sedam nula!

Moja prognoza je 740 kn do dividendnog dana… Molio bih mišljenje iskusnijih kolega… Hvala!!!


Moja prognoza je 740 kn do dividendnog dana… Molio bih mišljenje iskusnijih kolega… Hvala!!!

Kolega, na ZSE sam već duže vrijeme, nisam velik igrač, ali dobro pratim sve događaje na ZSE i izvan nje. Akontacija ULPL dividende je izdašna ali i donekle očekivana i stoga već uračunata u cijenu dionice. Vrijednost od 740 će dosegnuti samo u slučaju većeg rasta BDI koje je trenutno jako nizak. Nakon objave dividende dionica je skočila na 660 gdkje je stala. Dalje možete očekivato postupno snižavanje. Razlog već i sami vjerovatno znate. Ne želi Vas nagovaratai na prodaju ni na dokup. U svom portfelju imam još dionica ULPL iako sam polovicu prodao po 660. Možda sam i pogrešio, ali dionice sam uglavnom kupovao po prosječnoj cijeni 568. Inaće dionice ne kupujem neposredno pred dividendu, nego većinu kupujem ljeti. Imao sam i još imam dosta pogrešnih procijena i propusta, stoga ovaj moj savijet ipak uzmite s velikom dozom rezeve.

Uzmimo da cjelokupni iznos dividende bude 70 kuna. Na ovoj cijeni to je oko 11% posto na cijenu dionice. Toliko nije davao ni HT u najboljim vremenima. BDI je na dnu, a ipak imamo neto dobit i dividendu od 11%.
Pitam ja Vas, kolika će dividenda biti u budućnosti kada dođe do oporavka vozarina, ako je sada ovolika? Brodari su se konsolidirali, zauzeli startne pozicije, smanjili rashode, posluju pozitivno i dijele dividende. Ako je ovo kriza brodara, onda: Živjela kriza! [rolleyes]

Po meni, ULPL je najbolja dionica za dugoročno ulaganje. Vjerojatno je najpotcjenjenija dionica na ZSE, a ujedno jedna od onih sa najboljim EPS. Shorteri je najviše vole pa zato oscilira prema dolje, a dugoročni ulagači uglavnom stoje sastrane.
Ako pogledamo povijest, cijena dionice se u doba prije recesije i ekspanzije kretala oko 2000 kuna. U doba ekspanzije dosizala je cijenu i od 4000 kuna po dionici.
Sa rastom BDI-ja, povećanjem flote i izlaskom iz recesije, cijena ove dionice bi se trebala kretati oko 1000-1500 kn po dionici, dakle najmanje 2x više nego sada, no za to treba biti strpljiv, i čekati. Šteta što veći ulagači ne vide potencijal ove dionice, nego njenu cijenu odredjuju shorteri.

nema zime za ULPL
pogledajte malo paniku na JDPL-u forumu


Po meni, ULPL je najbolja dionica za dugoročno ulaganje. Vjerojatno je najpotcjenjenija dionica na ZSE, a ujedno jedna od onih sa najboljim EPS. Shorteri je najviše vole pa zato oscilira prema dolje, a dugoročni ulagači uglavnom stoje sastrane.
Ako pogledamo povijest, cijena dionice se u doba prije recesije i ekspanzije kretala oko 2000 kuna. U doba ekspanzije dosizala je cijenu i od 4000 kuna po dionici.
Sa rastom BDI-ja, povećanjem flote i izlaskom iz recesije, cijena ove dionice bi se trebala kretati oko 1000-1500 kn po dionici, dakle najmanje 2x više nego sada, no za to treba biti strpljiv, i čekati. Šteta što veći ulagači ne vide potencijal ove dionice, nego njenu cijenu odredjuju shorteri.

Apsolutno se slazem . Sada bi vec trebala biti na 1000 kn .
Ako je jedan TUHO na 1000 sa slabijom zaradom ali slicnom dividendom a turizam ovisi o raznim faktorima dok brodarstvo je je sigurna investicija u buducnost .
Kao sto ste rekli strpljenja .

lp


Molio bih nekoga od iskusnijih kolega da da prognozu kretanja cijene u slijedećih nekoliko dana…
Hvala

RSI previsok, dionica na vrhu, dividenda već u cijeni ……MACAD još nije probijen, ali vjerojatno danas hoće pa sve ide prema ………….., naravno dolje !
P/E je nizak, ali dug/kapital je 140%, a BDI im neide u prilog, a MM još manje .

Ukoliko je dividenda 60 Kuna onda je neka mala matematika ovakva; 560 + 60 = 620 Kuna ili target !

MODERATORI SU ME ISKLJUČILI ! Sve što sam pisao i pišem je osobno mišljenje bez odgovornosti.

kolega Loris vi ste baš uporni u navlačenju da dionica nevalja da ste svaki dan aktivni,,
nikako da nadokupite neku količinu očito,, najbolje pređite u druge perspektivne dionice a ovdje pustite ekipu neka se topi u ovoj besperspektivnoj plovidbi sa jadnom dividendom u ovo doba krize,, pa se vratite kad bude ovo dobra prilika za ukrcaj za koju godinu :))

New Report

Close